معرفی امداد خودرو هشترود

۴ بازديد

امداد خودرو هشترود – خودروبر هشترود – حمل خودرو هشترود

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه امداد خودرو در شهر هشترود، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی امداد خودرو هشترود ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات حـمل ماشین در هشترود شامل امداد خودرو هشترود، خودروبر هشترود، حمل ماشین هشترود، یدک کش هشترود، کفی هشترود، مکانیک سیار هشترود و بنزین سیار در هشترود است. همکاران ما در امداد خودرو کانون جهانگردی در شهر هشترود به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته، با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت امداد خودرو کانون جهانگردی می باشد. حمل خودرو شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر هشترود به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به امداد خودرو دارید می توانید با شماره های شرکت امداد خودرو کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

امداد خودرو هشترود

 

معرفی امداد خودرو در هشترود

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی از جمله امداد خودرو های خوب در هشترود به حساب می رود که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو هشترود استان آذربایجان شرقی بهره مند شده است. جا به جایی انواع خودرو های ایرانی و خارجی، تصادفی، صفر، لوکس و کلاسیک در هشترود و کلیه نقاط استان آذربایجان شرقی و ارسال به کلیه ی شهرستان ها با امداد خودرو هشترود در اسرع وقت با کادری مجرب بدون هیچ آسیبی به خودروی امداد خواهان گرامی به صورت تضمینی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

پخش‌کننده صوت

 برای آشنایی با خدمات  امداد خودرو تبریز کلیک نمایید.

امداد خودرو هشترود معتبرترین شرکت‌ حمل خودرو در کلیه مناطق شهر هشترود زیر نظر اتحادیه حمل خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی امداد خودرو کانون جهانگردی ارائه خدمات با کیفیت و سریع می باشد. امدادگران ما در خدمات امداد خودرو هشترود به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

جدول شماره تماس حمل اتومبیل هشترود

امداد خودرو  شهر هشترود ۰۹۱۴۲۵۰۳۰۴۳
حمل خودرو شهر هشترود ۰۹۱۴۲۵۰۳۰۴۳
خودروبر شهر هشترود ۰۹۱۴۲۵۰۳۰۴۳

معرفی امداد خودرو تبریز

۴ بازديد

امداد خودرو تبریز – خودروبر تبریز – حمل خودرو تبریز

امداد خودرو تبریز، تحت نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه امداد خودرو در شهر تبریز، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی امداد خودرو تبریز ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات حـمل ماشین در تبریز شامل امداد خودرو تبریز، خودروبر تبریز، حمل ماشین تبریز، یدک کش تبریز، کفی تبریز، مکانیک سیار تبریز و بنزین سیار در تبریز است. همکاران ما در امداد خودرو تبریز در شهر تبریز به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته، با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

امداد خودرو چیست؟

امداد خودرو یک سرویس ارائه شده توسط سازمان‌ ها یا شرکت‌ های مرتبط است که در مواقع بحرانی به رانندگان کمک می‌ کند. این سرویس شامل رسیدن به محل خرابی یا تصادف، تعمیر خودرو در محل یا حمل خودرو به یک کارگاه مجاز، و تأمین خدماتی مانند جرثقیل برای برداشت خودرو از محل تصادف می‌ شود.

در صورت بروز خرابی فنی مانند مشکل در باتری، ترمز، موتور و سیستم‌ های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، تکنسین‌ های امداد خودرو با استفاده از تجهیزات و ابزار های لازم به محل خرابی می‌ رسند و تلاش می‌ کنند مشکل را در محل برطرف کنند. اگر خرابی قابل تعمیر در محل نباشد، خودرو به یک کارگاه مجاز جابجا می‌شود تا تعمیرات لازم انجام شود.

علاوه بر خرابی‌ های فنی، امداد خودرو هم چنین هنگام تصادفات رانندگان را یاری می‌ کند. در این حالت، تکنسین‌ های امداد خودرو به محل تصادف می‌ رسند و در صورت لزوم خودرو را با استفاده از جرثقیل برداشته و به محل مناسبی منتقل می‌ کنند. سرویس امداد خودرو باعث افزایش اطمینان رانندگان در مورد امنیت و قابلیت اعتماد خودروهای شان می‌ شود و در مواقع بحرانی به آن‌ ها کمک می‌ کند تا به سرعت و با اطمینان از محل خرابی یا تصادف خارج شوند.

برای آشنایی با خدمات امداد خودرو هشترود کلیک نمایید.

خدمات امداد خودرو

ارائه بهترین خدمات امداد خودرویی در سریع ترین زمان ممکن توسط کادری متخصص و متعهد

 

امداد خودرو

 

یدک کش

 

خودروبر

 

کفی خودروبر

 

تعمیر خودرو در محل

چگونه می‌توانیم از سرویس امداد خودرو تبریز استفاده کنیم؟

برای استفاده از سرویس امداد خودرو تبریز، می‌ توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تماس با مرکز امداد: در صورت بروز خرابی یا تصادف، با شماره تلفن مرکز امداد خودرو تبریز تماس بگیرید. این شماره معمولاً در دسترس 24 ساعته است.
  • توضیح موقعیت: به مرکز امداد خودرو تبریز موقعیت دقیق خود را توضیح دهید تا تکنسین‌ ها بتوانند به شما کمک کنند. می‌ توانید از طریق آدرس، نقشه موقعیت GPS یا نقاط قابل تشخیص دیگر موقعیت خود را مشخص کنید.
  • توضیح مشکل: به مرکز امداد خودرو مشکل خود را به طور دقیق توضیح دهید. مثلاً اگر خودرو شما باتری‌ اش خالی شده است، این را اعلام کنید. این اطلاعات به تکنسین‌ ها کمک می‌ کند تا تجهیزات و ابزار های مناسب را برای رفع مشکل به همراه بیاورند.
  • انتظار برای تکنسین: پس از تماس با مرکز امداد خودرو تبریز، تکنسین‌ های امداد خودرو به محل شما می‌ رسند. در این مدت، بهتر است در امنیت خودرو و خودتان توجه داشته باشید.
  • تعمیر یا حمل خودرو: تکنسین‌ های امداد خودرو سعی می‌ کنند مشکل را در محل برطرف کنند. اگر خرابی قابل تعمیر در محل نباشد، ممکن است خودرو را به یک کارگاه مجاز برای تعمیر منتقل کنند.

مهم است که در صورت بروز موقعیت‌ های اضطراری مانند تصادفات جدی، ابتدا به خط امداد عمومی (مانند شماره ۱۱۰ در ایران) تماس بگیرید و سپس از سرویس امداد خودرو تبریز استفاده کنید.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد امداد خودرو تبریز کلیک نمایید.

معرفی کامپوزیت دنفیل | DenFil

۴ بازديد

معرفی کامپوزیت دنفیل | DenFil

کامپوزیت دنفیل از محصولات کمپانی vericom ساخت کره جنوبی می باشد که در ادامه به معرفی و بررسی تخصصی آن خواهیم پرداخت.کامپوزیت دنفیل لایت کیور با تکنولوژی میکروهیبرید بر پایه رزین جهت ترمیم دندان های خلفی و قدامی قابل استفاده است. با به حداقل رساندن انقباض پلیمریزاسیون توسط پر کننده‌ های غیر آلی، قابلیت بارگذاری بالا را فراهم می نماید، بنابراین Denfil دارای قابلیت آب‌ بندی بسیار عالی در حاشیه‌ ها و سطح مینا می باشد.

برای خرید و مطالعه مطالبی در مورد کامپوزیت گرادیا و سیلر دورفیل دوریدنت کلیک نمایید.
با به کارگیری از سیستم مبتکرانه بهینه پلیمریزاسیون ، دنفیل از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است. از آنجا که  حاوی پرکننده دارای خاصیت رادیوپک است، با استفاده از اشعه X کاملا قابل روئیت و قابل تفکیک می باشد. ویسکوزیته بهینه ای را برای ترمیم دارا می باشد، همچنین دنفیل قابلیت کارایی عالی را در ترمیم نشان می دهد.

خرید از فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی دنت آتروپات

کاربرد کامپوزیت دنفیل

  • کامپوزیت میکروهیبرید جهت ترمیم دندان های قدامی و خلفی
  • اسپلینت کردن
  • کور بیلداپ

مزایا کامپوزیت Denfil

  • رادیو اپسیته بالا
  • دارای ویسکوزیته بهینه جهت تسهیل کاربرد
  • جهت ترمیم دندان های قدامی و خلفی
  • که باعث افزایش استحکام و مقاومت در برابر سایش خواهد شد.
  • اسپلینت کردن
  • کور بیلداپ
  • دارای سیستم آغازگر پلیمریزاسیون بهینه شده
  • هر سرنگ محتوی 4.5 گرم
  • اسپلینت کردن
  • لایت کیور بر پایه رزین میکرو هیبرید جهت ترمیم
  • دارای ویسکوزیته بهینه جهت تسهیل کاربرد
  • رادیو اپسیته بالا
  • کامپوزیت میکروهیبرید جهت ترمیم دندان های قدامی و خلفی
  • کور بیلداپ
  • رنگ A1,A2,A3

معرفی کامپوزیت گرادیا دایرکت

۳ بازديد

کامپوزیت گرادیا دایرکت

کامپوزیت گرادیا دایرکت یک نوع کامپوزیت است که در آن المان های مختلف به اندازه و شکل گوناگون در یک ماتریس چسبنده قرار می گیرند. این کامپوزیت می تواند خواص متفاوتی را در یک ساختار ترکیبی ایجاد کند، مانند مقاومت بالا در برابر ضربه، سختی، مقاومت در برابر حرارت و وزن سبک.

A. GRADIA DIRECT ANTERIOR

  1. ترمیم کننده مستقیم برای حفره های کلاسIII ، IV ، V
  2. ترمیم کننده مستقیم برای عیوب گوه ای شکل و ریشه حفره های سطحی
  3. ترمیم کننده مستقیم ونیرها و بسته شدن دیاستم

B. GRADIA DIRECT POSTERIOR
ترمیم کننده مستقیم حفره های کلاس I و II

موارد منع مصرف

  1. پوشاندن مغز یا پالپ دندان
    2. از مصرف این محصول در بیماران مبتلا به آلرژی شناخته شده به مونومر متاکریلات یا پلیمر متاکریلات خودداری کنید.

برای خرید سیلر دورفیل دوریدنت کلیک نمایید.

دستورالعمل برای استفاده

  1. انتخاب سایه
    دندان را پالیش داده و با آب تمیز کنید. انتخاب سایه باید قبل از جداسازی انجام شود. با مراجعه به GRADIA DIRECT سایه های مناسب را انتخاب کنید (راهنمای سایه)
    2. آماده سازی حفره
    حفره را با استفاده از تکنیک های استاندارد آماده کنید. توجه داشته باشید: برای پوشش خمیر از کلسیم هیدروکسید استفاده کنید.
    3.باندینگ برای اتصال GRADIA DIRECT به مینا و یا عاج، میتوانید از باندینگ G-Premio BOND استفاده کنید.
    4. قرار دادن(GRADIA DIRECT)
    درپوش را بردارید و مواد را مستقیماً بیرون بیاورید. از فشار ثابت استفاده کنید. فشار را روی دسته اپلی کننده حفظ کنید و همزمان Unitip APPLIER و Unitip را خارج کنید. این امر مانع از جدا شدن Unitip از اپلی کننده می شود. درپوش سرنگ را بردارید و مواد را روی یک پد مخلوط کن بریزید. مواد را با استفاده از یک ابزار مناسب در داخل حفره قرار دهید. پیستون سرنگ را در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت پیچ کنید تا فشار باقیمانده در داخل سرنگ آزاد شود. بلافاصله پس از آن درپوش را تعویض کنید.
    اساساً، مواد را می توان در یک لایه برای دستیابی به ترمیم های زیبایی با استفاده از سایه های استاندارد اعمال کرد.
    مواد ممکن است بلافاصله پس از اکسترود کردن سخت باشد. بیرون آوردن از سردخانه قبل از استفاده، بگذارید چند دقیقه در دمای معمولی اتاق بماند. از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور محیط خودداری کنید. نور محیط می تواند زمان استفاده را کوتاه کند.

خرید کامئوزیت گرادیا از تجهیزات دندانپزشکی دنت آتروپات

نکات بالینی

1. حفره های قدامی

الف) در مورد حفره های کوچک
بازیابی با استفاده از تکنیک لایه بندی یک سایه. در بیشتر موارد استفاده از یک سایه استاندارد به تنهایی کافی خواهد بود. در مواردی که به درجه شفافیت بالاتری نیاز است، می توان یکی از سایه های ویژه Outside را انتخاب کرد.
ب) در مورد حفره های بزرگ
در بیشتر موارد، تکنیک لایه بندی چند سایه بهترین نتایج زیبایی را به همراه خواهد داشت. برای جلوگیری از براق شدن حفره دهان یا پوشاندن عاج تغییر رنگ داده شده، یک سایه مخصوص Inside مناسب انتخاب کنید و با یک سایه استاندارد ادامه دهید. برای تغییرات ظاهری مربوط به سن، لایه نهایی باید از یک سایه ویژه Outside تشکیل شده باشد.

2. حفره های خلفی

الف) در مورد حفره های کوچک
استفاده از تکنیک لایه بندی یک سایه. در بیشتر موارد استفاده از یک سایه استاندارد به تنهایی کافی خواهد بود. در مواردی که به شفافیت بالاتری نیاز است، می توان یکی از سایه های ویژه Outside را انتخاب کرد.
ب) در مورد حفره های عمیق یک کامپوزیت روان مانند GRADIA®️ DIRECT Flo یا GRADIA®️ DIRECT LOFIO* را روی کف حفره قرار دهید. سپس یک سایه استاندارد قرار دهید. برای زیبایی شناسی بهینه از یک سایه مخصوص Outside به عنوان لایه کامپوزیت نهایی استفاده کنید.
*Fuji LINING PASTE PAK، Fuji LINING LC یا Fuji IX GP
نیز می تواند به عنوان آستر یا ماده پایه استفاده شود.

کامپوزیت گرادیا دایرکت

نمودار ترکیبی سایه برای چندین لایه در حفره های بزرگ دندان های قدامی

کامپوزیت گرادیا دایرکت

5. کانتورینگ قبل از لایت کیورینگ ، کانتور با استفاده از تکنیک های استاندارد.
6. لایت کیورینگ GRADIA DIRECT با استفاده از لایت کیور. برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد  کامپوزیت گرادیا کلیک نمایید.

سیلر دورفیل دوریدنت

۴ بازديد

سیلر دورفیل

سیلر دورفیل برای محافظت از دندان ها در برابر پوسیدگی و سایر مشکلات مواد مختلفی وجود دارد که دندانپزشکان ممکن است از آن ها استفاده کنند . یکی از این مواد سیلر است. سیلر ها پوشش های نازک محافظتی هستند که از سطح جویدنی دندان های عقبی شما در برابر باکتری های مضر و ایجاد حفره محافظت می کنند. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که سیلر دندانپزشکی چیست و به بررسی کاربرد و انواع آن بپردازیم.

برای خرید سیلر دورفیل دوریدنت کلیک نمایید.

سیلر دندانی چیست؟

سیلر ها در واقع پوشش های نازکی از جنس مایع هستند که روی سطوح جویدنی دندان های عقب شما ریخته می شوند و پس از آن پزشک مواد سیلر که مایع هستند را سخت می کند. تا از دندان شما در برابر باکتری های مضر که باعث ایجاد حفره در دندان های عقب می شوند، جلوگیری کند. سیلر های دندانی از چند ماده مختلف ساخته می شوند؛ اما مهم ترین موادی که در ساخت آن ها به کار برده می شود رزین های گیاهی یا مصنوعی و همچنین گلاس آینومر ها هستند.

کاربرد سیلر در دندان پزشکی

درباره این که کاربرد سیلر در دندانپزشکی چیست باید گفت که سیلر ها راهی عالی برای محافظت از دندان ها در برابر باکتری های خورنده دندان و بیماری زا هستند. دندان های عقب شما دارای سطح بزرگی هستند که به شما برای جویدن و آسیاب کردن غذا کمک می کنند. باکتری ها می توانند در حین غذا خوردن به راحتی در بین شیار های بزرگ دندان های عقب گیر بیفتند و با گذشت زمان موجب پوسیدگی و ایجاد حفره در دندان شوند. به همین دلیل روی دندان از سیلر استفاده می کنند تا باکتری نتواند به آن ها برسد و دندان شما را خراب کند و همچنین سسیلر های رزینی در اندو کانال ریشه را کاملا پر میکند که یکی از سیلر رزینی موجود در بازار سیلر دورفیل می باشد که به آن میپردازیم.

<yoastmark class=

 

سیلر دورفیل دوریدنت – DORIDENT Dorifill sealer

سیلر دورفیل که ساخت کشور اتریش می باشد برای درمان ریشه استفاده می شود که باید خصوصیاتی از قبیل سازگاری با نسج، خاصیت ضدمیکروبی، غیر سمی و رادیوپک را دارا باشد تا بتوان از آن به عنوان یک سیلر ایده آل در درمان ریشه استفاده کرد که تمامی این خصوصات ذکر شده را میتوان در سیلر دورفیل دوریدنت DORIDENT – Dorifill sealer مشاهده کرد . این سیلر یکی از با کیفیت ترین سیلر رزینی که ترکیبی از زینک اکساید و اوژنول می باشد
سیلر دورفیل Dorifill با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد توانسته از نظر ویژگی و کیفیت با سایر سیلر های مطرح برابری کند و به عنوان یکی از محبوب ترین سیلر ها در نزد دندانپزشکان معرفی شده است .

سیلر کردن کانال ریشه دندان شامل عوامل پخت و رزین و سایر مواد افزودنی دیگر همچون مواد معدنی می باشد و از آنجایی که نمی توان از گوتا پرکا به عنوان پر کننده کل فضای داخل کانال ریشه استفاده کرد به همین خاطر از سیلر به عنوان ماده پر کننده تمام فضای داخل کانال ریشه استفاده می شود.

خرید از تجهیزات دندانپزشکی دنت آتروپات

استفاده از سیلر علاوه بر پر کردن فضای کانال ریشه باعث اتصال مواد پرکننده به دیوار کانال نیز می شود. سیلر دورفیل به عنوان پر کننده کانال ریشه، با دارا بودن خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد باکتریایی متراکم بر روی اکسید روی٬ بسیار مناسب برای درمان های اندو می باشد .

از دیگر ویژگی های سیلر دورفیل می توان به خواص آب بندی طولانی مدت، پایداری ممتاز، سازگاری بیولوژیکی عالی، خاصیت خودچسبندگی ( Self-adhesive properties ) و رادیوپاسیتی عالی اشاره کرد .

برای خرید کاپوزیت گرادیا کلیک نمایید.

ویژگی های سیلر دورفیل

  • سیلر دورفیل دوریدنت – DORIDENT Dorifill sealer
  • برای گیرش سیلر و کار کردن زمان کافی را در اختیار ما قرار می دهد
  • ایجاد یک سیل غیر قابل نفوذ ایجاد می کند
  • چسبندگی کامل به دیواره دندان را دارد
  • در برابر اشعه به اندازه کافی کدر می باشد
  • دارای خاصیت ضد باکتریایی دارد
  • عدم انقباض در هنگام کار و زمان گیرش خوبی دارا می باشد
  • راحتی کار را در هنگام استفاده برای دندانپزشک ایجاد میکند
  • سازگار با بافت بدن است
  • عدم تغییر رنگ در طول مدت زمان دارد
  • عدم حلالیت در مایع های بافتی را دارد
  • عدم ایجاد حساسیت و تحریک در سیلر دورفیل میباشد
  • عدم سرطان زایی این سیلر دارد
  • ماده پرکننده ریشه با حجم متراکم را داراست
  • دارای خاصیت ضدعفونى کنندگی دارد
  • بدون تخلخل سخت می شود
  • به بافت دهان آسیب نمیزند
  • قابلیت تشخیص در اشعه ایکس(رادیوگرافی) را دارد
  • بدون تغییر حجم در هنگام سفت شدن از مزیت های سیلر دورفیل می باشد
  • از نظر حجم پایدار است و از مقاومت مکانیکی بالایی برخوردار است
  • دارای EN ISO 6876 می باشد

حجم سیلر دورفیل Dorifill

12 گرم پودر و 8 میلی لیتر مایع

معرفی راش

۳ بازديد

راش

درخت راش, (به انگلیسی: Beech) متعلق به خانواده (تیره) فاگاسه (به انگلیسی: Fagaceae) است. از تیرهٔ فاگاسه، سه جنس (سرده) مهم به نام‌ های راش (Fagus)، بلوط (Quercus) و شاه‌ بلوط (Castanea) در ایران وجود دارد. جنس راش (نام علمی: Fagus)، ۱۰ تا ۱۳ گونه دارد که در نیم کره شمالی منتشر شده‌ اند و از این تعداد تنها گونهٔ راش شرقی (Fagus Orientalis) در ایران وجود دارد.

راش‌ ها از درختان غنی و مهم در جنگل­‌ های جهان هستند. هر یک از گونه­‌ های آن ضمن شباهت‌ هایی که با یک دیگر دارند تفاوت ­‌هایی از لحاظ شکل درخت، خواص و اقلیم محل سکونت آن ها نیز دارند. این درخت دارای چوبی قرمز مایل به قهوه ای کم رنگ می باشد که در مقابل آب با دوام بوده و برای استفاده در داخل ساختمان، ساخت انواع ابزار، ظروف، اسباب بازی و دیگر صنایع کاربرد دارد.

درخت راش

شرایط مناسب برای رشد درخت راش

درخت راش جز درختان نیمه سایه پسند تا سایه پسند است. به همین علت در جنگل های شمال ایران، جنگل های راش بیشتر در جهت شمالی دیده می شوند که آفتاب کمتری به این قسمت ها می تابد که این حالت به علت نم پسند و سایه پسند بودن درخت راش است. این درختان خاک هایی که آب زیاد دارند را نمی پسندند. نم زیاد در خاک را تحمل نمی کنند و در خاک های دارای زه کش، اسیدی، خنثی و قلیایی رشد می کنند.

خرید محصولات چوبی از فروشگاه اینترنتی راش

این نوع درخت به سرما مقاوم است ولی برای نهال های کوچک درخت راش این مورد فرق می کند و نهال های جوان از سرمای دیررس بهاره و از سرمای زودرس پاییزه آسیب می بینند. هم چنین سرمای ناگهانی و غیر یکنواخت و طولانی مدت در زمستان به چوب آن صدمه می رساند. گونه راش جز درختان بسیار زیبایی است که در جنگل های ایران دیده می شود. این زیبایی به علت داشتن تاج منحصر به فرد است و وقتی در زمستان برگ ها خزان می کنند، یکی از راه های شناسایی درخت است که این شناسایی از طریق تاج منحصر به فرد درخت انجام می شود.

چوب راش

فرم تاج درخت راش ناشی از شاخه های ستبر و تنومند است؛ به این شکل که شاخه های فرعی درخت با زاویه تندی نسبت به یک دیگر از درون هم خارج می شوند که از راه های شناخت این درخت است. درخت دارای تنه صاف و هم چنین پوست صافی است. این پوست صاف در اثر درجه حرارت زیاد آفتاب دچار سوختگی پوست می شود که در ادامه باعث از بین رفتن کامبیوم می شود و شکاف هایی در چوب درخت ایجاد می کند. در کل تقارن، فرم تاج ،پیچیدگی تنه و وضعیت گستردگی شاخه ها تحت تاثیر عوامل ژنتیکی درخت قابل تغییر است برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد راش کلیک نمایید.

کوکسا

۶ بازديد

کوکسا

کوکسا یک فنجان یا لیوان چوبی است که توسط مردم سامی در Lappland یا شمال اسکاندیناوی ساخته می‌شده است.
تا به امروز در بین طبیعت گردان اقصی نقاط جهان، کوکسا طرفداران زیادی پیدا کرده است و تقریبا بدون جایگزین است.
در سال های نخستین اختراع کوکسا، Guksi یا Kuksa، به طور گسترده در کشور های نزدیک به قطب شمال به عنوان فنجان نوشیدنی استفاده می شد
این لیوان های چوبی از بروسن (جوش چوب) ساخته می شدند و بهترین گزینه برای شرایط آب و هوایی آن مناطق به شمار می‌آمد. 

خرید از فروشگاه دست سازه های راش
امروزه هم از کوکسا یا لیوان های چوبی به شکل گسترده استفاده می‌شود.
خرید و فروش کوکسا امروزه خیلی رونق پیدا کرده است.
به علت طبیعی بودن بافت چوب امکان کمی تفاوت در نقش و چوب وجود دارد.

  • کوکساهای چوب گردو با طراحی شیک و جدید برای پذیرایی با انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها، و تزیین دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دارای ظرفیت ۲۰۰ سی سی و پوشش داده شده با روغن گیاهی که این محصول را مناسب سرو مایعات گرم و سرد کرده است.
  • کوکساها در طرح ها و نقش های متنوع می‌باشند که از بین کاتالوگ موجودی ها قابل سفارش می‌باشند.
  • قابلیت حکاکی در دوطرف بدنه و کف خارجی کوکساها وجود دارد.
  • در برخی مدلها اعم از تک انگشتی و دوانگشتی و دسته نگینی و دفرمه ، امکان حک در روی دسته با طرحی مینیمال، زیبایی کوکسا را چندین برابر می‌کند.

شرایط نگهداری

برای طول عمر بیشتر محصولات چوبی از جنس چوب گردو خوب است که یکبار در هر هفته، یک الی دو قطره روغن گیاهی ( زیتون ، کنجد ، بادام و… ) به بدنه کارها زده شود.
این کار باعث جمع شدن چوب گردو در کوکسا شده و در نهایت از ترک و نشتی محصول جلوگیری بعمل می‌آورد.
برای شستشوی کوکسا آب به تنهایی کفایت می‌کند و از مایع ظرفشویی و اسکاچ و ماشین ظرفشویی به هیچ عنوان استفاده نگردد.
پس از شستشو سریعا با دستمال خشک شود تا آب به بافت چوب نفوذ نکند. برای کم کردن بوی چوب می‌توانید از قهوه یا آبلیمو استفاده کنید.

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری

۲ بازديد

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری، جزء اصول و ضوابط کاری شرکت های نقشه برداری می باشد. نیاز به تعمیرات در صورتی لازم است که بنا به دلایلی مثل کارکرد دستگاه ها، جابجایی، ضربه، تغییرات آب و هوا و استفاده از تجهیزات، در مدت استفاده تجهیزات نقشه برداری از تنظیم خارج می شوند و دیگر به دقت اصلی دستگاه نمیرسند. بدین جهت تجهیزات و دوریبن ها نیاز به تنظیم و سرویس دوباره و حتی چند باره دارند تا دوباره به دقت ابتدایی خود برگردند.

کالیبراسیون چیست؟

کالیبراسیون به معنای تنظیم و آماده سازی دقیق هر دستگاه است، که در مدت کارکرد و جابجایی، ضربه یا هر اتفاقی از تنظیم و دقت اصلی خود خارجمی شود. سرویس به موقع این تجهیزات در طول عمر مفید دستگاه ها بسیار حائز اهمیت میباشد و از آسیب هایی که ممکن است اتفاق بیفتد جلوگیری می کند.

 فروشگاه تجهیزات نقشه برداری فرح بخش

کالیبراسیون از بعد دیگر

در تعریف کلیات کالیبراسیون را میتوان به مقایسه یک دستگاه اندازه گیری با یک استاندارد و تعیین میزان اشتباه  وسیله ی نقشه برداری نسبت به آن و تنظیم دستگاه در مقایسه با استانداردهای اصلی آن، دانست.

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری

عدم کالیبراسیون دوربین و تجهیزات نقشه برداری

درصورتی که عدم کالیبراسیون به وجود آید مشاهدات نقشه برداری با دقت کافی انجام نمی شود و مشاهدات دارای اشتباه می شوند که گاهی این خطاها باعث هزینه های زیادی و غیر قابل استرداد در پروژه ها می شوند. پس توصیه می شود که به صورت نرمال هر شش ماه یا یک سال تمامی تجهیزات به مراکز کالیبراسیون فرستاده شوند.

کالیبراسیون دوربین نقشه برداری به چه شکلی می باشد؟

برای کالیبراسیون از ابزاری به نام کلیماتور استفاده می شود. کلیماتور وسیله ای است که شرایط یک تارگت در فاصله دور را در تعمیرگاه برای تعمیرکار فراهم می کند . کلیماتور جهت کالیبره کردن تمام دوربین اعم از دوربین های نقشه برداری را فراهم می کند.

همچنین سیستم نرم افزاری نیز به دوربین های نقشه برداری (توتال استیشن ها و ترازیاب های دیجیتال) متصل می شود و بعضی از خطاهای دوربین ها را نیز حذف یا کم می کند. با توجه به کارکرد و نوع دستگاه ،شرایط کارگاهی، زمان کالیبراسیون عدد ثابتی نمی باشد. استفاده درست و دقت در جابجایی این تجهیزات در زمان کالیبراسیون نقش مهمی دارد.

مزیت انجام کالیبراسیون

  1.  جلوگیری از تصریح حقوق مصرف کننده  و تولید کننده و تضعیع بیت المال.
  2.  ایجاد اعتماد همگانی در سطح جامعه در فرایندهای تجاری، خدماتی و بهداشتی
  3. افزایش اعتبار بین المللی
  4.  گسترش حقوق اجتماعی به عنوان یکی از شاخصهای رشد یافتگی اجتماعی – فرهنگی
  5. ایجاد بستر و فرهنگ قانون مداری جهت حفظ حقوق ملت و دولت
  6.  جلوگیری از ضرر و زیان در تبادلات بازرگانی با سایر کشورها
  7. ایجاد اشتغال برای شرکتهای مجری
  8. برای اطمینان از قرائت‌هایی که از دستگاه صورت می‌گیرد
  9. برای تعیین درستی مقادیر خوانده شده از دستگاه
  10. برای استقرار قابلیت ردیابی دستگاه به استانداردهای مرجع

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری کلیک نمایید.

جی پی اس ایستگاهی Hi-Target VRTK

۵ بازديد

جی پی اس ایستگاهی Hi-Target VRTK

GPS ایستگاهی Hi-Target VRTK، جدیدترین گیرنده مولتی فرکانس ساخت کمپانی های تارگت با تعداد کانال بالا و با قابلیت دریافت امواج ماهواره های GNSS دارای دوربین فتوگرامتری وارد بازار تجهیزات نقشه برداری ایران شده است. شرکت نقشه برداری راشا پیمایش با ارائه تجهیزات به روز رشته نقشه برداری، برای مشتریان خود، بهترین شرایط را فراهم آورده است تا با خریدی مطمئن و آسان بهترین وسایل را در اختیار خود داشته باشند. خرید از فروشگاه تجهیزات نقشه برداری ژئومپینگ

جی پی اس ایستگاهی Hi-Target VRTK

جی پی اس ایستگاهی Hi-Target VRTK

این دستگاه به دو صورت تقدیم خریداران می گردد

  • پکیج اول: GPS ایستگاهی Hi-Target VRTK+ ژالن 2.50
  • پکیج دوم:شامل GPS ایستگاهی Hi-Target VRTK + کنترلر IHand55 + هولدر قطب نما + ژالن 2.50 کنترلر IHand55 برند Hi-Target:

مشخصات جی پی اس ایستگاهی Hi-Target VRTK

  • 1408 کاناله با مادربرد بسیار قدرتمند و پیشرفته کمپانی unicore
  • قابلیت دریافت امواج ماهواره های GPS,GLONASS,GALILEO,BEIDOU
  • تیلت سنسور IMU بسیار دقیق تا 60 درجه
  • پشتیبانی از نسل سوم ماهواره های بیدو چین
  • رادیو داخلی 2 وات واقعی با قابلیت ست شدن با تمامی برندها
  • برد رادیو داخلی تا حدود 5 کیلومتر
  • رادیو رپیتر و روتر
  • دارای قابلیت WebUI با آپدیت نرم افزاری رایگان
  • برداشت استاتیک بدون نیاز به کنترلر
  • دقت مسطحاتی 2.5 میلیمتر در حالت استاتیک
  • دقت مسطحاتی 8 میلیمتر در حالت RTK
  • سرعت و دقت فوق العاده بالا در گیرندگی و پردازش
  • سرعت فیکس اولیه تنها در 10 ثانیه
  • GPS ایستگاهی Hi-Target VRTK دارای دوربین 2مگاپیکسل و 5مگاپیکسل می باشد.
  • دقت مورد اطمینان تا 99.9 درصد
  • کیفیت بسیار بالای بدنه با دارا بودن استاندارد IP68
  • ضد ضربه در حالت سقوط از ارتفاع دو متری بروی بتن
  • ردیابی سریع و کاهش موانع و خطای چند مسیری
  • باتری داخلی 6800 میلی آمپر با قابلیت 10 ساعت عملکرد مداوم
  • دارای راهنمای صوتی هوشمند
  • دمای کارکرد 40- الی 75+ سانتیگراد
  • وزن همراه با باتری داخلی 970 گرم
  • طراحی بسیار شیک و مستحکم همراه با جعبه فایبرگلاس
  • دارای نرم افزار قدرتمند و پیشرفته Hi-Survey Road برای اندروید
  • دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

کفش البرز زیره دودانسیته

۲ بازديد

ویژگی کفش ایمنی استاندارد

ایمنی و امنیت

مهم است که شما ویژگی های یک کفش ایمنی کفش البرز زیره دودانسیته را بدانید تا بتوانید کفش ایمنی استاندارد را انتخاب کنید. ویژگی کفش ایمنی که با استاندارد بین المللی تایید شده است، یک انگشت پا است که قادر به تحمل یک فولاد غول پیکر با وزن 20 کیلوگرمی به طور عمودی از یک متر ارتفاع باشد و همچنین 200 ژول از انرژی جنبشی بتواند جذب کند. خرید انواع کفش های ایمنی از کفش پای آرا

راحتی و بهداشت

علاوه بر امن بودن، کفش های ایمنی باید راحت نیز باشد زیرا کارگران اغلب به مدت طولانی باید با انها کار کنند.و راحتی یک کفش عبارتند از: مواد کفش که  تمام سطح کفش را می پوشاند تا در برابر اب ودما پا را محافظت نمایدو مواد پوششی باید راحت باشند. یک کفش ایمنی استاندارد باید پشتیبانی پایه و قوس، انعطاف پذیری، پاشنه پا و جذب ضربه پاشنه را فراهم کند.

طول عمر

کفش های ایمنی کفش البرز زیره دودانسیته عمدتاً از چرم گاو یا بوفالو ساخته می‌شوند.این کفش ها دارای دوام فراوانی هستند و با استفاده از جنس چرم، میزان فرسایش آنها کاهش یافته و عمر طولانی تری دارند.

مزایای اساسی کفش های ایمنی استاندارد در محل کار

طبق مطالعات  در سراسر جهان، تقریبا 25 درصد از موارد ناتوانی در محل کار به علت یک یا چند نوع صدمه به پا است . علت اصلی و اولیۀ مقصر بودن در معرض قرار گرفتن در معرض یک محیط کار خطرناک در غیاب هر گونه وسیله محافظتی برای کفش هایی است که به علت آسیب های پا اتفاق می افتد.

پیشگیری از حوادث در کار

لغزشهای غیرقابل پیش بینی، بیرون آمدن یا افتادن رویدادهای ناخوشایند است که می تواند در هر محل کار اتفاق بیفتد و در نتیجه باعث ایجاد حوادث زیادی در سال می شود.بسیاری از کسب و کارها می توانند اقداماتی مانند تشکیل اقدامات سختگیرانه ی  یا و نصب نوارهای ضد لغزش را برای کاهش شدید خطرات ناشی از این حادثه انجام دهند. با این وجود، جایگزینی برای کفش ایمنی مناسب وجود ندارد که حفاظت بیشتری را در برابر، سقوط و لغزش فراهم کند. کفش ایمنی با مقدار خوبی از کشش می تواند اصطکاک را کاهش دهد و به جلوگیری از افت در محیط های لغزنده کمک کند.

حفاظت در برابر سوختگی

سوختگی های خطرناک از آتش سوزی های صنعتی می تواند در تقریبا هر محل کار رخ دهد.این نوع کفش ها ساخته شده از مواد محکم و با دوام می تواند از سوختگی های تند و زننده از تکه های شیمیایی، تکه های فلزی و سایر مواد خطرناک که می توانند آسیب برسانند جلوگیری کند.

گرم نگه داشتن پا در آب و هوای شدید

در بعضی از نقاط، آب و هوای سرد خشن ممکن است به آسیب هایی مانند نیش های یخ زده و هیپوترمی منجر شود و این خطرات را نباید نادیده گرفت. کارکنان شاغل در خارج از کشور در طول زمستان های خشن سخت در معرض خطر هستند و کارکنانی که در یک محیط یخ زده کار می کنند.ویژگی خوبی یک یک کفش ایمنی استاندارد باید دارا باشد همین مورد است که پاها را از سرما محافظت نماید.

البرز زیره دودانسیته

مقاومت در برابر خستگی

خستگی می تواند مشکل بزرگی برای کارگرانی باشد با سطوح سختی مانند بتن و .. کار می کنند.عضلات پا، پشت و سایر قسمتهای مهم بدن می توانند خسته شوند، به ویژه هنگامی که کارکنان کفش مناسب را نمی پوشند. کفش های ایمنی استاندارد این امکان را فراهم می کند که هر گونه فشاری غیر ضروری بر مچ پا کارگران را کاهش دهد.

نجات دهنده در برابر خطرات برق

کارگران در معرض شوک الکتریکی بالقوه از مدار کوتاه و غیره قرار دارند. برای کاهش احتمال تصادف الکتریکی، کفش های ساخته شده از چرم، لاستیک یا دیگر مواد که باعث تخریب الکتریکی می شوند. می توانند از این نوع خطرات کارگران را محافظت کنند.

کفش ایمنی راحتی چگونه کفشی می باشد؟

کفش ایمنی راحتی، نوعی کفش ایمنی است که علاوه بر ویژگی‌های ایمنی، همچنین توجه به راحتی و آسایش پای کاربر دارد. در زیر تعدادی از ویژگی‌های یک کفش ایمنی راحتی را بررسی می‌کنیم:

طراحی ارگونومیک

کفش‌های ایمنی راحتی با توجه به طراحی ارگونومیک، به شکل و ساختار پای انسانی متناسب هستند. این طراحی باعث کاهش فشار و استرس بر روی نقاط حساس پای کاربر می‌شود و راحتی بیشتری را فراهم می‌کند. 

کفش البرز زیره دودانسیته