سایت کاپوتاژ خودرو در تبریز

۱۱ بازديد

کاپوتاژ ماشین به معنی گرفتن مجوز خروج از کشور برای ماشین شخصی‌ است که اداره کمرگ آن را صادر می نماید. اعتبار کاپوتاژ ماشین یک‌ ساله می باشد و چنانچه کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی‌مانده باشد، باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. برای صدور کاپوتاژ ماشین باید به اداره کمرگ مراجعه و پس از ارائه مدارک کاپتاژ و تکمیل فرم ها، خودروی شما را وزن می کنند و مابقی کارهای لازم انجام میگیرد.

مدارک برای صدور کاپوتاژ

در ادامه مدارک لازم برای صدور کاپوتاژ شخصی به شرح زیر می باشد:

  • شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه؛ برگ سبز رنگ
  • سند و فاکتور فروش خودرو؛ سند کارخانه
  • کارت ماشین
  • اصل گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز برای گواهینامه بین‌المللی رانندگی یک‌ساله و اعتبار حداقل سه سال برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی سه‌ساله
  • بیمه‌نامه ایرانی
  • گواهینامه بین‌المللی قبلی؛ در صورت داشتن اعتبار
  • گذرنامه و کپی صفحه اول آن؛ دارای شش ماه تاریخ انقضاء
  • چهار عدد عکس سه در چهار برای گواهی‌نامه بین‌المللی
  • به همراه بردن خود ماشین شخصی به نمایندگی

مدارک کاپوتاژ

صدور کاپوتاژ

قوانین صدور کاپوتاژ خودرو

صدور کاپوتاژ دارای قوانین و شرایط خاصی است که در سایت کاپوتاژ خودرو مشاهده می‌کنید: 

  • کالاهایی را می‌توان به صورت کاپوتاژ حمل کرد که صادر شدن آن‌ها از کشور مجاز باشد.
  • اگر صادر شدن کالایی ممنوع یا کالاهای مجاز مشروط باشد، کاپوتاژ آن‌ها با تعهد از گمرک صورت می گیرد.
  • اگر اعتبار پروانه کاپوتاژ برای رسیدن به گمرک مقصدر تمام شده‌باشد و تا ۳ ماه بعد از انقضای آن صاحب کالا گواهی‌نامه ورود به گمرک مقصد را تحویل ندهد؛ کاپوتاژ تحت عنوان به مقصد نرسیده خطاب می شود.
  • حال اگر کالای به مقصد نرسیده مجاز باشد، مجوز خروجی برای آن صادر می‌شود؛ ولی اگر کالای کران بری ممنوع باشد، قاچاق محسوب می شود.
  • تمامی کالا‌هایی را که مجوز صادر شدن دارند، می‌توان با قوانین مذکور با عنوان کاپوتاژ حمل کرد. اگر کالایی صدور آن ممنوع باشد تا زمانی که مجوزی از اداره کل گمرک داده شود مورد قبول کاپوتاژ نخواهد بود.
  • در واقع گمرک مواردی را می‌پذیرد که تشخیص دهد آن کالا می‌تواند به صورت کاپوتاژ تا مقصد حمل شود.
  • کالای کاپوتاژ باید در زمانی که از طرف گمرک مبدا تعیین می‌شود، به گمرک مقصد برسد. مدت زمان را گمرک مبدا با توجه به وسیله نقلیه و مسافت و کیفیت مسیر و همچنین فصول مختلف سال، معین می نمایند.
  • اگر کالای کاپوتاژ در مدت زمان مشخص به مقصد نرسد، به تشخیص رئیس گمرک مشمول جریمه می شود.
  • اگر در طول مسیر، درگیر حادثه‌ای شوید و در طول مدت زمان مشخص، محموله نتواند به مقصد برسد، باید با ذکر علت و موجبات تاخیر از گمرک مبدا، درخواست تمدید زمان کنید. گمرک مبدا در صورتی که درخواست تمدید، قبل از پایان یافتن مدت زمان تعیین شده باشد و علل ذکر شده را موجه تشخیص دهد، می‌تواند مدت زمان را تمدید کند.

شرایط لازم جهت اخذ پلاک بین المللی ( کاپوتاژ ) خودرو

بـرای اخذ پلاک بین المللی یا همان کاپوتاژ شرایط لازمه را بایستی داشته باشید و در صورت نداشتن یکی از این شرایط امکان اخذ پلاک را ندارید و باید همه این موارد زیر را آماده کنید و بعد به اداره گمرک مراجعه کنید.

  • اصل گواهینامه: با توجه به خودرویی که قصد کاپوتاژ کردن آن را دارید بایستی گواهینامه همان خودرو را داشته باشید به طور مثال برای خودروهای سواری نیاز به گواهینامه پایه سه دارد .
  • عکس ۴*۳
  • اصل گواهینامه بین المللی: شاید برخی تصور می کنند که گرفتن گواهینامه بین المللی سختی های خود را دارد در صورتیکه حداقل یک گواهینامه را گرفته باشید با ارائه مدارک گواهینامه بین المللی خود را از کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی دریافت خواهید کرد.
  • پاسپورت: برای کاپوتاژ خودرو بایستی پاسپورت دارای اعتبار داشته باشید.
  • تکمیل فرم های مورد نیاز: فرم هایی که نیاز است را بایستی پر نمایید.
  • پرداخت هزینه

مدارک کاپوتاژ

صدور کاپوتاژ

برای صدور کاپوتاژ به کجا مراجعه کنیم؟

بــرای اخذ برگه کاپوتاژ ماشین می توانید با به همراه داشتن همه مدارک کاپتاژ به ادارات گمرک رفته و اقدام به گرفتن برگه کاپوتاژ ماشین کنید، در هر شهرستانی که هستید باید به اداره گمرک همان ناحیه مراجعه نمایید.

برای یافتن آدرس اداره گمرک ناحیه خود به راحتی می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت آدرس اداره گمرک ناحیه خود را پیدا بکنید .

نکاتی درباره صدور کاپوتاژ

بیش ترین درخواست کاپوتاژ ماشین برای کشور ترکیه و آذربایجان و ارمنستان است و خودروهای باری و سنگین درخواست کاپوتاژ خودرو را می دهند.

بهتر است برای نصب پلاک از بست های پلاستیکی استفاده نمایید و از پرچ استفاده نکنید چرا که بعد از یک ماه قرار است پلاک خودرو را دربیاورید و مادام از آن استفاده نخواهید کرد. بعد از پایان سفر بهتر است پلاک خود را باطل نکنید بعد از گذشت یک سال باید تمدید کنید و در صورت عدم تمدید مشمول جریمه خواهید شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تبریز

۱۱ بازديد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی وابسته به سازمان میراث فرهنگی صنایع‌ دستی و گردشگری و عضو ستاد مرکزی سفر های کشور بر اساس ضوابط قانون تجارت در سال‌ ۱۳۱۴ طی شماره ۴ به ثبت رسیده و در طول ۸۷ سال حیات اداری خود به عنوان نماینده رسمی دولت ایران به کنوانسیون‌ های بین المللی FIA (فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی)، AIT (اتحادیه جهانی گردشگری) و SOS جهانی در بین ۱۷۶ کشور دنیا پیوسته و اولین مجموعه امداد خودرویی کشور، صدور اسناد بین‌المللی رانندگی، برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی، رالی، برپایی نمایشگاه کمپینگ، خدمات مسافرتی و گردشگری، خدمات رسانه ای و … در زمره زبده ترین نهادهای بین المللی میباشد.

خدمات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی شامل نمایندگی ‌های صدور اسناد و مدارک بین‌ المللی رانندگی و خودرو، نمایندگی‌ های امداد خودرو در همه استان‌ های ایران، برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی، رالی، برپایی نمایشگاه، کمپینگ و فعالیت در زمینه توسعه فرهنگ اتومبیلرانی ایمن می گردند. مهم ترین اهداف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فراهم کردن بستر پذیرش اعضا به منظور ارائه خدمات گردشگری، فرهنگی، هنری و ورزشی به آنها می باشد.

ماموریت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

ماموریت اولیه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران بر اساس شرح وظایف مشروح در اساسنامه و مصوبات بین‌المللی عبارت است از فراهم آوردن موجبات آسایش و تسهیل مسافرت صاحبان وسائط نقلیه ایرانی به خارج و جهانگردان خارجی که با وسائط نقلیه خود به ایران سفر می‌کنند و نیز رفع حوایج آنها است. بررسی اسناد و مدارک موجود حکایت از آن دارد که این هدف محور اصلی و بنیادین فعالیت‌های کانون از آغاز تا کنون بوده و بدون هیچ‌گونه تغییر و به عنوان تنها هدف اصلی در اساسنامه ذکر شده است.

اما پس از انتزاع کانون از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیوستن آن به مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماموریت کانون مورد بازنگری و تجدید نظر قرار گرفت.ماموریت جدید کانون عبارت است از کمک به توسعه گردشگری و صنایع وابسته که توسط کانون و کلیه موسسات و شرکت‌های وابسته پیگیری می‌شود .

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

وظایف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه صدور اسناد رانندگی بین المللی

از وظایف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترجمه و تبدیل گواهینامه های رانندگی ملی به گواهینامه رانندگی بین‌المللی، ارائه پلاک ترانزیت، دفترچه مالکیت بین‌المللی و صدور کارنه دوپاساژ( مجوز عبور گمرکی که فقط در دفتر مرکزی تهران‌ صادر می شود).

“کانون جهانگردی واتومبیلرانی نمایندگی فتحی ” نیز از سال ۱۳۹۱ در زمینه امداد خودرو کانون جهانگردی واتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی به منظور امداد رسانی به خودروهای در راه مانده در محور های مواصلاتی استان شروع به فعالیت ;vni و از سال ۱۳۹۸ همزمان در حوزه صدور و ارائه اسناد رانندگی بین‌المللی (گواهینامه بین‌المللی رانندگی، پلاک ترانزیت و دفترچه مالکیت بین المللی خودرو) و کاپوتاژ خودرو، با هدف فراهم آوردن موجبات آسایش و تسهیل مسافرت صاحبان وسایط نقلیه ایرانی به خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.

صدور گواهینامه بین المللی خودرو

به موجب این گواهینامه های بین المللی که مدت اعتبار آنها یک و سه سال می باشد، می توان در کشورهای پذیرنده گواهینامه های رانندگی بین المللی، به صورت موقت به رانندگی پرداخت. بدیهی است دارنده این مدرک بین‌المللی نمی تواند قوانین و مقررات مربوط به شرایط اقامت و یا پرداختن به شغل و یا حرفه‌ای که در کشورهای مسیر حرکت او جاری و قابل اجرا می باشد را نادیده انگاشته و یا نقض کند.

این گواهی‌نامه علاوه بر زبان فارسی به 7 زبان بین‌المللی نیز ترجمه شده است. گواهینامه‌های رانندگی بین‌المللی قابل تمدید نبوده و پس از انقضاء باید نسبت به درخواست گواهینامه جدید اقدام شود.

با دریافت گواهینامه بین‌المللی از این سازمان در خود ایران، رانندگی کردن در تمام کشورهایی که عضو سازمان هستند، ممکن خواهد بود. مدرکی که در داخل کشور از سازمان مذکور دریافت می نمایید، میتوان به زبان های زیر ترجمه کرد:

  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • روسی
  • عربی
  • آلمانی
  • اسپانیایی
  • چینی

کسانی که در کشور خودشان گواهینامه نگرفته اند، امکان دریافت گواهینامه بین‌المللی هم نخواهند داشت. همین‌جا خیالتان را هم راحت کنیم که برای صدور گواهینامه بین المللی خودرو در تبریز نیازی نیست دوباره امتحان رانندگی بدهید.

نکات مهم درباره گواهینامه بین المللی

گواهینامه‌های رانندگی بین‌المللی قابل تمدید نیستند و پس از منقضی شدن آنها باید مجددا نسبت به درخواست گواهی نامه جدید اقدام کنید.
کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، کشورهای اروپایی و امارات متحده عربی سخت‌گیرانه‌تر عمل کرده و برای رانندگی در این کشورها همراه داشتن اصل گواهینامه رانندگی ملی همراه با گواهینامه رانندگی بین‌المللی الزامی‌ست.
دارنده این مدرک بین‌المللی باید قوانین و مقررات مربوط به شرایط اقامت و اشتغال در کشورهای مسیر حرکت خود را بشناسد و آنها را رعایت کند.

خدمات سئو سایت در تبریز تبریز سئو

۱۰ بازديد

همیشه سعی کرده‌ایم راه بهتری برای خدمت‌رسانی به کاربران بیابم و فراتر از فنی باشیم. رسانه‌های اجتماعی به تنهایی مزایای بسیار خوبی را ارائه می‌دهند، اما به سایر حوزه‌های تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ شما از جمله سئو کمک می‌کنند.

سئو سایت در تبریز

در عوض، بازاریابان باید مفهوم جستجو و سئوی خود را گسترش دهند تا روش‌های بی‌شماری را که مردم محتوا را در وب پیدا می‌کنند، در نظر بگیرند. علاوه بر این، درک هر دو SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی به شرکت ها کمک می کند تا در هر دو کانال عملکرد بهتری داشته باشند. سئوی رسانه های اجتماعی به این موضوع اشاره دارد که چگونه فعالیت های رسانه های اجتماعی می توانند ترافیک ارگانیک وب سایت شما را از طریق موتورها افزایش دهند. در این مورد، فیسبوک برای کسب و کار نقش مهمی در نمایش نام تجاری شما در هنگام جستجوی آنلاین محصولات داشته است.

خدمات سئو سایت در کاشان
بخوانید
 

قبل از ورود به سئوی رسانه های اجتماعی، در مورد اقدامات خود و نحوه اندازه گیری آنها شفاف باشید. انجام تحقیقات کلمات کلیدی ایده خوبی است فقط برای یافتن موضوعات ممکن برای انتشار و به همین ترتیب، بهینه سازی محتوای خود برای دیده شدن. صفحات رسانه های اجتماعی همچنین در صفحات نتایج جستجوی معمولی رتبه بالایی دارند، بنابراین بهینه سازی صفحات شما به استراتژی گسترده سئو شما کمک می کند. این مکالمات تعاملی بخش مهمی از تلاش‌های سئوی رسانه‌های اجتماعی شما هستند و به شما کمک می‌کنند تا در عین ارائه ارزش، اقتدار داشته باشید.

به همین دلیل، چندین پاسخ‌دهنده می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی با کمک به بهبود معیارهایی که بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارند، به سئو کمک می‌کنند. از آنجایی که افراد بیشتری در رسانه های اجتماعی به شما اعتماد می کنند، به دلیل ذکرهای مثبتی که در وبلاگ ها و وب سایت ها دریافت می کنید، می توانید تأثیر آن را بر سئوی خود مشاهده کنید. و هنگامی که متوجه می شوید که پست های رسانه های اجتماعی شما را می توان توسط عنکبوت های موتور جستجو خزیده و ایندکس کرد، اوضاع بهتر می شود.

منبع

سئوی رسانه های اجتماعی: هر آنچه که باید بدانید | فورج و اسمیت

 
سئو سایت
 

 

ایده هایی برای سئو سایت

  • تحقیق کلمات کلیدی

برای شروع، تحقیق کنید و کلمات کلیدی را شناسایی کنید که در دامنه شما و همچنین صنعت خود محبوب هستند. از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، SEMrush یا Ahrefs استفاده کنید. با پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و استفاده بهینه از آنها در محتوا و عناوین صفحات، شانس رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجو افزایش می‌یابد.

  • محتوای بی نظیر

محتوای با کیفیت و منحصر به فرد برای موضوعاتی که مخاطبان شما علاقه‌مند هستند، بسیار مهم است. بنابراین، تلاش کنید محتواهای جذاب و ارزشمندی را ایجاد کنید که افراد به اشتراک گذاری آنها علاقه‌مند باشند. همچنین، مطمئن شوید که محتوای شما کامل است و به سئوی داخلی (استفاده از کلمات کلیدی در متن، عنوان‌ها، URL و تصاویر) دقت کرده‌اید.

  • بهبود سرعت بارگیری صفحات

سرعت بارگیری صفحات وبسایت برای تجربه کاربری بهتر و همچنین سئو بسیار مهم است. از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights یا GTmetrix برای تجزیه و تحلیل سرعت بارگیری صفحات استفاده کنید و پیشنهادها و بهینه‌سازی‌هایی که ارائه می‌دهند را پیگیری کنید. ممکن است نیاز به بهینه‌سازی تصاویر، کاهش حجم فایل‌ها، بهینه‌سازی کد‌های CSS و JavaScript و مشکلات دیگر باشد.

  • بهبود ساختار لینک‌ها

ساختار مناسب لینک‌ها نقش مهمی در سئو دارد. استفاده از URL های سئویا، ایجاد لینک‌های داخلی بین صفحات مرتبط و استفاده از لینک‌های خارجی (با کیفیت و معتبر) می‌تواند به رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کند.

  • بهبود تجربه کاربری

یکی از عوامل مهم در سئو، تجربه کاربری است.

درب حیاط تبریز استپ

۱۲ بازديد

درب حیاط

درب حیاط به عنوان ورودی و خروجی اصلی برای حیاط یا فضای بیرونی یک ساختمان استفاده می‌ شود. در واقع، این نوع در نقش یک  ورودی را برای حیاط یا باغچه شما ایفا می‌کند. این درب معمولاً از جنس چوب، فلز، آهن، پلاستیک و یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌ شود. علاوه بر این که وظیفه حفاظت و امنیت فضای داخلی را انجام می‌ دهد، جنبه‌ های زیبایی و طراحی نیز دارد. طرح و شکل درب حیاط می‌ تواند به سبک و طرز زندگی مالک خانه، معماری ساختمان و یا محیط اطراف ساختمان سازگار باشد.

در حیاط
درب حیاط

ویژگی های امنیتی و زیبایی، درب حیاط

  • سیستم‌ های گشایش اتوماتیک

درب‌ های حیاط می‌ توانند با سیستم‌ های گشایش اتوماتیک مجهز شوند که به وسیله ی ریموت کنترل، کلید یا سیستم‌ های حسگر و قفل الکترونیکی کنترل می‌ شوند. این سیستم‌ ها راحتی و راحتی بیشتر در استفاده از درب را به شما می‌ دهند.

  • سیستم‌ های امنیتی

برخی از درب‌های حیاط دارای سیستم‌ های امنیتی مانند دوربین‌ های مداربسته، سنسور های حرکت، سیستم‌ های اعلان‌ دهنده و سیستم‌ های امنیتی دیگر هستند. این سیستم‌ها به شما اطمینان می‌دهند که فضای حیاط شما تحت نظارت و امنیت قرار دارد.

  • قالب‌ بندی و طراحی درب حیاط

درب‌ های حیاط می‌ توانند در طراحی‌ ها و قالب‌ های مختلفی موجود باشند. آن‌ ها می‌ توانند از طریق حفره‌ ها، الگو ها، نقش‌ ها و مصالح مختلف زیبایی به حیاط شما ببخشند و جلوه‌ ای خاص را به فضای خارجی شما بدهند.

  • مقاومت درب حیاط در برابر عوامل آب و هوا

 

درب‌ های حیاط باید قادر باشند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند. مثلاً از جنسی مقاوم در برابر آب و رطوبت یا موادی که در برابر آفتاب و حرارت مقاومت دارند تهیه می‌شوند.

دستگاه تصفیه آب در تبریز

۱۲ بازديد

فروش بهترین دستگـاه تصفیه آب خانگی در تبریز

دقت داشته باشید که خرید دسنگاه تصفیه آب خانگی در تبریز مانند گذشته نیست که چندین شرکت به صورت عمده این کار را برعهده داشته باشند. اگر شما هم میخواهیدیک دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنید به دنبال نمایندگی هایی باشید که جنس اصل به شما ارائه می دهند. و در این زمینه به صورت معتبر فعالین می کنند. شرکت هایی که معمولا در زمینه فروش و خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز فعالیت می کنند. علاوه بر اینکه قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می دهند. خدمات پس از فروش را نیز به آن ها عرضه خواهند کرد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گارانتی معتبر ۳ ساله
  • نصب و ارسال کاملا رایگان
  • یکسال فیلتریدکی رایگان
  • ده سال خدمات پس از فروش
  • تعویض دستگاه در صورت عدم رضایت مصرف کننده

دستگاه تصفیه آب در تبریز

اهمیت تصفیـه آب خانگی در تبریز

امروزه با توجه به مشکلاتی که در زمینه فراهم آوردن آب سالم به وجود آمده است، یکی از مهم ترین بخش ها در ساخت و ساز ساختمان، تصفیه آب خانگی است. شما شاید در خانه خود لوله کشی هایی داشته باشید که آب را به قسمت های مختلف خانه می رسانند و بدون شک این لوله کشی ها از فیلتراسیون شهری رد شده اند اما آیا واقعا به آن اندازه که شما تصور می کنید پاک و بدون آلاینده هستند؟

همانطور که میدانید، بیش از سه چهارم کره زمین را آب فراگرفته است و بیش از ۹۷ درصد این مقدار در دریاها و همچنین اقیانوس ها ذخیره شده اند و تنها کمتر از سه درصد آن ها قابل آشامدت هستند. مقدار بسیار زیادی از این آب هم به ضورت یخچال های طبیعی، مناطق قطبی و همچنین رطوبت موجود در آب و هوا و خاک هستند که غیرقابل دسترسی می باشند. میتوان گفت که تنها ۰٫۶ درصد از کل این میزان در اختیار انسان قرار دارد تا بتواند به عنوان آب شیرین و یا آب های زیرزمینی از آنها بهره مند شود و آب مورد نیاز خود را تامین کند.

متاسفانه این منابع آب شیرین هم محدود هستند و هم اینکه وجود آلاینده های بسیار باعث می شود تا در معرض آلودگی های بسیاری قرار بگیرند. به همین دلیل هم پیش از استفاده باید آن ها را از فاضلاب های صنعتی، کودهای شیمیایی و …. پاک کرد. آب همانطور که میدانیدیکی از نیازهای عمده بشر است. و به همین دلیل هم نمیتوان آلوده بودن، یا کم بودن آن را نادیده گرفت و اینجاست که تصفیه آب و به ویژه تصفیه آب خانگی به دلیل آشامیدن اهمیت دو چندان مییابد.

آلاینده های آب چه موادی هستند؟

به طور کل میتوان گفت که آلاینده هایی که در آب وجود دارند حاصل صنعتی شدن و همچنین توسعه  و گسترش مواد مضر است. دقت داشته داشته باشید که با توجه به صنعتی شدن جوامع، آلاینده هایی نظیر مواد سمی، فلزات سنگین و حتی اسیدیته های آزاد به آب بسیار بیشتر از گذشته است. همچنین ورود موادی مانند مواد رادیواکتیو، میکروارگانیسم ها و چربی ها و روغن ها نیز باعث آلودگی آب شرب می شوند که سلامت انسان را تا حد بسیار زیادی تهدید می کند.

امروزه اما نمیتوان استفاده از این نوع مواد را نادیده گرفت. روزانه بسیاری از ما، حجم بسیاری از این مواد را وارد چرخه آب و فاضلاب می کنیم. و پس از این چرخه هم به صورت مداوم وارد آب های زیرزمینی خواهند شد. مولکول های کربن دار حلقوی که در این مواد آلاینده وجود دارد. به آسانی تغییر شکل نخواهند داد و با وارد شدن به آب های زیرزمینی باعث ایجاد انواع آلودگی های شیمیایی می شوند. تنها یک چهارم از این پاک کننده ها تجزیه خواهند شد و مابقی آن ها در آب باقی خواهند ماند و آن را آلوده خواهند کرد. به همین دلیل هم نیاز به تصفیه آب خانگی هرروز بیشتر از دیروز حس می شود.

مخزن استیل - مخزن فایبرگلاس - سختی گیر

۹ بازديد

 تولید مخزن استیل

تولید مخزن استیل بسته به نوع و شکل مخزن می تواند ساده یا بسیار فنی و مهندسی باشد. به صورت کلی کار با فلز و ساخت تجهیزات فلزی امری تکنیکال و بسیار فنی است که مستلزم داشتن تخصص و دانش کافی در زمینه مهندسی مکانیک و مهندسی متالوژی مواد است. تولید مخزن استیل به دلیل گرانی متریال استیل و همچنین استفاده های تخصصی که از مخازن استیل می شود بسیار حساس می باشد. این مخازن در بسیاری از شرکت ها جهت نگهداری مواد اولیه بسیار گران قیمت استفاده می شوند و یا در کارخانجات مواد شیمیایی و دارویی از مخزن استیل ۳۱۶ برای نگهداری اسیدهای بسیار قوی استفاده می شود که نشت یا هر گونه مشکل در مخزن می تواند خسارات مالی و حتی جانی بسیار سنگینی را برای خریدار به بار آورد. پروسه تولید مخزن استیل و به طور کلی انواع مخازن دارای یک چارچوب کلی است. مخزن ابتدا توسط مهندسین سازه مخزن مکانیک و طراح، طبق نیاز های خریدار و بر اساس بایدها و نباید های مشخص شده توسط خریدار طراحی می شود و سپس با تایید کارفرما به خط تولید ارسال می شود.

ورق مخزن استیل

ورق-استیل-سازه-مخزن

ورق مخزن استیل سازه مخزن

در ساخت مخازن استیل می توان از ورق های گرید ( ۲۰۰ ، ۳۰۰ ، ۴۰۰ ) استفاده نمود که هر کدام ویژگی ، معایب و مزایای خاص خود را دارند. استیل زمانی ضد زنگ است که حداقل دارای ۱۰.۵ درصد کروم باشد. کروم در واکنش با اکسیژن هوا اکسید کروم را بر روی سطح استنلس استیل ایجاد می کند این لایه با چشم قابل رویت نمی باشد ولی باعث می شود که استیل زنگ نزند. استیل گرید ۳۰۰ در ترکیبات خود دارای آهن، کروم ، نیکل با کربن کمتر از ۰.۱ درصد است ولی گرید ۴۰۰ استیل فقط دارای آهن و کروم با کربن کمتر از ۰.۱ در صد است. باید اذعان داشت که رایج ترین گرید استیل ۳۰۴ می باشد که به ۱۸.۱۸ کلاسیک معروف است. ۳۱۶ بعد از ۳۰۴ معروف ترین گرید استیل می باشد و در صنایع غذایی و پزشکی کاربرد دارد این استیل به دلیل دارا بودن مولیبدن در ترکیبات خود در مقابل فرسایش بسیار مقاوم است و همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر کلر جایگزین مناسبی برای استیل ۳۰۴ در صنایع دریایی می باشد. البته همانطور که اشاره شد استیل ۳۰۴ در صنعت بسیار پر کاربرد است ولی استیلی که به وفور در جلوی دید ما قرار دارد استیل سری ۴۰۰ است که مثلا گرید ۴۱۰ آن مقاومت کمی در برابر خوردگی دارد و در برابر سایش بسیار مقاوم است و یا استیل ۴۲۰ که قابلیت پولیش کاری دارد درقاشق و چنگال های خانه استفاده می شود.

مخزن فایبرگلاس چیست ؟

آب هر روز کمیاب تر و با ارزش تر می شود و به همین دلیل است که دیگر نمی توانیم آن را دور بریزیم حتی اگر کثیف باشد و به همین دلیل توصیه می شود که فاضلاب ها را در بسیاری از فعالیت های دیگر مانند آبیاری از مخزن فایبرگلاس استفاده کنند چرا که با توجه به کمبود روز افزون آب، نگهداری و استفاده مجدد از آن ضروری است. یک مخزن فایبرگلاس می تواند جهت نگهداری فاضلاب یا آب های سطحی در رو یا زیر زمین و بصورت دفنی مورد استفاده قرار گیرد.

مخزن فایبرگلاس

که  از دو یا چند جزء متفاوت ساخته شده باشد. این اجزاء معمولا به دو دسته ماتریس و تقویت کننده تقسیم می شوند. ماتریس می تواند پلاستیک یا پلیمر، فلز و یا سرامیک باشد.

 

بیشتر کامپوزیت ها بر پایه پلیمر و تقویت شده با فیبر یا الیاف هستند که به آنها (Fiber Reinforced Plastics) FRP گفته می شود. از شیشه، کربن، آرامید و … می توان به عنوان فیبر و از رزین های حرارتی مانند پلی استر، وینیل استر و یا اپوکسی بعنوان پلاستیک در ساخت کامپوزیت ها استفاده نمود. اگر فیبر مصرفی شیشه باشد به این کامپوزیت GFRP  و یا اصطلاحاًGRP  گفته می شود.

 

همانطور که گفته شد فایبرگلاس یا GRP از یک ماتریس پلاستیکی تقویت شده توسط الیاف پشم شیشه ساخته شده است که به شدت محکم و مقاوم است و می تواند به راحتی با استفاده از فرآیند قالب گیری شکل بگیرد.

سختی گیر به تجهیزاتی از ادوات سیستم های تصفیه آب اطلاق می گردد که برای کاهش سختی آب و حذف املاح و رسوبات ناشی از کلسیم و منیزیم به کار گرفته می شود.

اگر شما در تاسیسات خود همچون موتورخانه های آبگرم، سیستم های سرد کننده همچون چیلر و برج خنک کننده، استخر های خصوصی و عمومی، سیستم های تبادل حرارتی همچون مبدلهای استخری و … مشکل رسوب و گرفتگی یا پوسیدگی تجهیزات دارید، سختی گیر ها ( سختی گیر رزینی) مشکل شما را  به سادگی رفع خواهد کرد.

سختی-گیر-فلزی-اتوماتیک

سختی گیر فلزی اتوماتیک – سازه مخزن

سختی گیرِ آب

آب های مورد مصرف در صنایع، منابع کشاورزی و حتی آب های شهری دارای مقادیر قابل توجه املاح همچون کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و … می باشند که این عوامل پارامتری بنام سختی آب را تشکیل می دهند. کاتیون های فوق اگرچه بخودی خود املاح مفیدی هستند و گاها برای بدن انسان ضروری، اما تجمیع آنها در کنار هم سبب ایجاد بلاک های کربناتی که از آن به سختی کل آب یاد می شود می گردند و در اینجا سبب بروز خسارات ناخواسته به سیستم های تاسیساتی ما خواهند شد.

از این رو جهت حل و فصل این موضوع و حذف پارامتر های مذکور از آب تغذیه سیستم ها باید به انواع سختی گیر رجوع کنیم. ( برای مطالعه بیشتر درباره فیلتر شنی

ابتدا به بررسی تخصصی مسئله سختی و درجه آن و عوامل موثر بر آن می پردازیم.

سختی گیر-سازه مخزن

انواع سختیِ آب

سختی آب به لحاظ تخصصی به سه دسته تقسیم بندی می شود.

  • سختی کربانتی یا سختی موقت
  • سختی بی کربناتی یا سختی دائم
  • سختی کل آب

دقت کنید در بحث سختیگیر ها و مبانی طراحی ظرفیت سختی گیر ما با پارامتر سختی کل یا Total Hardness سر و کار داریم و این موضوع با پارامتر TDS اب تفاوت دارد و برای کاهش TDS از روش های اسمز معکوس برای تصفیه  و شیرین سازی آب استفاده می گردد.

حال که با مبانی سختی  آشنا شدیم ، به نحوه کار سختی گیرها می پردازیم.

 

درب حیاط ورودی

۸ بازديد

درب حیاط: امنیت، زیبایی و عملکرد

درب حیاط، به عنوان ورودی اصلی به خانه و نماینده‌ای از استقلال و حریم شخصی خانه، نقش بسیار مهمی در ساختمان و فضای خارجی دارد. هدف اصلی درب حیاط، ارائه امنیت، زیبایی و کارایی است. در این مقاله، به بررسی عوامل مختلفی که در انتخاب و نصب درب حیاط تأثیرگذار هستند، می‌پردازیم.

امنیت

امنیت، یکی از اصلی‌ترین عوامل در انتخاب درب حیاط است. درب‌های با کیفیت بالا و ساخت soliddoor، قفل‌های قوی و سیستم‌های قفل‌گذاری پیشرفته را دارا هستند. همچنین، می‌توان از سیستم‌های امنیتی مانند دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های اعلام حریق برای افزایش امنیت درب حیاط استفاده کرد.

زیبایی درب حیاط

 زیبایی و طراحی درب حیاط، نقش قابل توجهی در زیبایی و ظاهر خارجی ساختمان دارد. مدل‌ها و طرح‌های مختلف درب حیاط وجود دارد که به سلیقه و سبک معماری ساختمان متناسب هستند. از درب‌های فلزی با طرح‌های مدرن و ساده تا درب‌های چوبی با طرح‌های کلاسیک و گرم، متناسب با سلیقه و سبک مالک ساختمان می‌توانید انتخاب کنید.

عملکرد درب حیاط

عملکرد و کارایی درب حیاط باید علاوه بر امنیت و زیبایی، عملکرد و کارایی مناسبی نیز داشته باشد. درب‌هایی که باز و بسته شدن آنها راحت و صاف باشد و خرابی و سایش کمی داشته باشند، انتخاب درستی برای خانه شما خواهند بود. همچنین، درب‌ها می‌توانند با وجود مکانیزم‌های خودکار و ریموت کنترل، عملکرد راحت تری داشته باشند.

تولیدکننده درب های فلزی و آهنی

شرکت توفیقی متال، با تجربه‌ای بلند در تولید مختلف انواع درب‌ها، به ویژه درب‌های فلزی مانند درب حیاط، گزینه‌ی مناسبی برای خرید است. شما می‌توانید با ارسال عکس و تصویر از محل نصب درب حیاط خود، به کارشناسان و مشاوران شرکت توفیقی متال مراجعه کنید تا راهنمایی‌های لازم را درباره آماده‌سازی محل نصب درب و همچنین انتخاب دربی زیبا، ایمن و متناسب با ساختمان دریافت کنید. با توجه به هزینه‌های گسترده‌ای که این روزها مرتبط با این نوع پروژه‌ها هستند، مهم است که در انتخاب خود دقت کنید تا بهترین کارایی و زیبایی را با اطمینان از امنیت درب خریداری کنید. این به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید و همچنین نگرانی درباره امنیت درب ورودی ساختمان و درب حیاط خود را کاهش دهید.

نتیجه‌گیری

درب حیاط، به عنوان ورودی اصلی به خانه، نقش بسیار مهمی در امنیت، زیبایی و عملکرد ساختمان دارد. در انتخاب درب حیاط، باید به عوامل امنیتی، ظاهر زیبا و کارای و عملکرد مناسب توجه کنید. انتخاب یک درب حیاط با کیفیت و متناسب با نیازهای شما، به شما اطمینان می‌دهد که خانه‌تان در برابر هرگونه تهدید امنیتی محافظت شده است و در عین حال زیبایی و جذابیت خاصی به فضای خارجی ساختمان می‌بخشد.
به علاوه، در قبال هزینه‌های مرتبط با نصب و خرید درب حیاط، باید به عامل های کیفیت، مواد اولیه استفاده شده و پشتیبانی پس از فروش توجه کنید. انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه مانند شرکت توفیقی متال به شما اطمینان می‌دهد که دریافت خدمات و محصولات با کیفیت و قابل اعتماد را تجربه خواهید کرد.
به طور کلی، درب حیاط نه تنها ابزاری برای ورود و خروج از خانه است، بلکه باعث ایجاد تعامل و ارتباط بین داخل و خارج فضای خانه می‌شود. انتخاب درب حیاط مناسب با توجه به امنیت، زیبایی و عملکرد، به شما اجازه می‌دهد تا از آرامش و راحتی خانه‌تان لذت ببرید و به خوبی با محیط خارجی ارتباط برقرار کنید.

نکات مهم در انتخاب درب حیاط

در انتخاب درب ورودی ساختمان، بایستی به نکات زیر توجه کنید:
  1. جنس و مقاومت: درب ورودی باید از جنسی باشد که مقاومت کافی در برابر ضربه، آب و هوای سخت و سایر عوامل خارجی را داشته باشد. معمولاً درب‌های ورودی از فلزات مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند.

  2. ایمنی: درب ورودی باید ایمنی لازم را فراهم کند. بررسی کنید که آیا درب از قفل‌های محکم و سیستم‌های قفل‌باز کن با کیفیت برخوردار است. همچنین، وجود دربهای با حفاظت در برابر آتش، تقویت کننده‌های فلزی و قفل‌های الکترونیکی نیز می‌تواند ایمنی را افزایش دهد.

  3. طراحی و زیبایی: درب ورودی باید با طراحی و سبک معماری ساختمان هماهنگی داشته باشد. در نظر بگیرید که در انتخاب رنگ و طرح درب، به همسانی با نمای خارجی ساختمان توجه کنید.

  4. عایق‌ها: در صورتی که سطح صدا یا حرارت محل ساختمان شما مهم است، درب با خواص عایق‌بر را انتخاب کنید. این نوع درب‌ها می‌توانند به کاهش نفوذ صدا و حفظ دمای داخلی ساختمان کمک کنند.

  5. تهویه: درب‌های ورودی با قابلیت تهویه مناسب می‌توانند تداوم جریان هوا را در ساختمان فراهم کنند. این ویژگی به بهبود کیفیت هوای داخلی و جلوگیری از رطوبت و خشکی محیط کمک می‌کند.

  6. ابعاد و سایز: درب ورودی باید به ابعاد و سایز درب خانه شما مناسب باشد. قبل از خرید، اندازه‌گیری دقیق ابعاد درب و فضای موجود را انجام دهید تا مطمئن شوید که درب با سایز درستی انتخاب می‌شود.

  7. قیمت: با توجه به بودجه‌ای که برای خرید درب ورودی در نظر دارید، محصولات مختلف را مقایسه کنید. بهتر است قبل از خرید، قیمت‌ها، کیفیت و ویژگی‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

دستگاه ساخت لیوان کاغذی ایران لیوان

۹ بازديد

دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد.

مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
  • با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
  • ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
  • وزن 1500 کیلوگرم
  • فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
  • راه‌اندازی کلیه دستگاه ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
  • نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
  • مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه

لیوان-کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید

ترتیب مراحل خط تولید لیوان کاغذی

1. تولید رول کاغذی
2. ماشین چاپ
3. کاغذ پرینت شده
4. برش
5. فرم دهنده لیوان کاغذی
6. خنک کننده کاغذ
7. محصول نهایی

کاغذ های موجود در زمینه تولید لیوان های کاغذی

لیوان کاغذی به دلیل آنکه درونش مایعات ریخته می شود جنس آن باید به شکلی باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی، یک مقوای ساده نمی تواند باشد و حتما یک طرف آن باید به مواد پلی اتیلن آغشته شود. درواقع یک غشای نازک بر روی کاغذ لیوان کاغذی وجود دارد که مانع ورود آب به داخل کاغذ می شود. دلیل دیگر وجود پلی اتیلن در لیوان کاغذی آن است که باعث می شود که در تولید لیوان کاغذی از چسب استفاده نکنند و با حرارت و هیترهای دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اجزای لیوان کاغذی به هم بچسبند.

در بازار لیوان کاغذی و در بازار کاغذ در ایران، کاغذهای مختلفی برای تولید لیوان کاغذی موجود می باشد. از این رو کاغذهای موجود را می توان به دو دسته ی داخلی و خارجی تقسیم کنیم همچنین کاغذهای لیوان کاغذی خارجی موجود در بازار را به سه دسته عمده کره ای ، هندی و چینی تقسیم می شوند که نسبت قیمت آنها بر اساس وزن آنها محاسبه می شود و تفاوتشان در استحکام لیوان کاغذی می باشد. هرچه ضخامت کاغذ بیشتر باشد لیوان کاغذی محکم تر و هرچه نازک تر باشد لیوان کاغذی ضعیف تر خواهد بود.

سود تولید لیوان کاغذی

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینه های اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.

لیوان-کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

جدیدترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

در جدید ترین سبک از دستگاه تولید لیوان کاغذی از روال جالبی استفاده کرده اند. مثلاً اینکه در داخل دستگاه آپشنی طراحی شده که سبب می شود لیوان های خراب و یا لیوان هایی که طراحی ظاهری نامناسبی دارند شناسایی و جداسازی شوند. این تکنولوژی باعث می شود که دستگاه کاربرد دقیق و صحیح خود را داشته و به واسطه آن هر نوع اشتباه در تولید به حداقل برسد. بررسی ها اینطور مشخص می کند که دستگاه هایی که از نظر تولید به دو بخش تقسیم شده اند معمولاً چنین مکانیزمی دارند.

موضوع دیگر اجرای سیستم اتوماتیک برای این دستگاه ها می باشد به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به سادگی و به صورت خودکار انجام می گیرد و نیاز به دخالت دست نیست. سیستم های جدیدی که برای این دستگاه ها اجرا شده است سبب می شود که میزان فعالیت آن حرفه ای تر صورت گیرد.

برق مورد نیاز برق خانگی یا تک فاز

از دیگر مزیت های دستگاه تولید لیوان کاغذی می توان به قابل استفاده بودن آن با برق تک فاز اشاره نمود. برق تک فاز و برق خانگی، قابل دسترس تر از سیستم برق کارگاهی و سه فاز می باشند. بنابراین، به راحتی می توان این دستگاه را در خانه مورد استفاده قرار داد و در روز، اقدام به تولید لیوان های کاغذی مختلف نمود.

بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

وزن بالای دستگاه نشان از محکم بودن آن است همچنین بررسی ها مشخص کرده است که این دستگاه از نظر سبک اجرایی بی نظیر می باشد. ابعاد دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر بزرگتر است و خبر خوب اینکه هدایت لیوان ها در این دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و این یعنی یک تیر و چند نشان!
شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.

دستگاه ساخت لیوان کاغذی

۹ بازديد

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند. دستگاه لیوان کاغذی

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید

ترتیب مراحل خط تولید لیوان کاغذی

1. تولید رول کاغذی
2. ماشین چاپ
3. کاغذ پرینت شده
4. برش
5. فرم دهنده لیوان کاغذی
6. خنک کننده کاغذ
7. محصول نهایی

کاغذ های موجود در زمینه تولید لیوان های کاغذی

لیوان کاغذی به دلیل آنکه درونش مایعات ریخته می شود جنس آن باید به شکلی باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی، یک مقوای ساده نمی تواند باشد و حتما یک طرف آن باید به مواد پلی اتیلن آغشته شود. درواقع یک غشای نازک بر روی کاغذ لیوان کاغذی وجود دارد که مانع ورود آب به داخل کاغذ می شود. دلیل دیگر وجود پلی اتیلن در لیوان کاغذی آن است که باعث می شود که در تولید لیوان کاغذی از چسب استفاده نکنند و با حرارت و هیترهای دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اجزای لیوان کاغذی به هم بچسبند.

در بازار لیوان کاغذی و در بازار کاغذ در ایران، کاغذهای مختلفی برای تولید لیوان کاغذی موجود می باشد. از این رو کاغذهای موجود را می توان به دو دسته ی داخلی و خارجی تقسیم کنیم همچنین کاغذهای لیوان کاغذی خارجی موجود در بازار را به سه دسته عمده کره ای ، هندی و چینی تقسیم می شوند که نسبت قیمت آنها بر اساس وزن آنها محاسبه می شود و تفاوتشان در استحکام لیوان کاغذی می باشد. هرچه ضخامت کاغذ بیشتر باشد لیوان کاغذی محکم تر و هرچه نازک تر باشد لیوان کاغذی ضعیف تر خواهد بود.

سود تولید لیوان کاغذی

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینه های اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.

لیوان-کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

جدیدترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

در جدید ترین سبک از دستگاه تولید لیوان کاغذی از روال جالبی استفاده کرده اند. مثلاً اینکه در داخل دستگاه آپشنی طراحی شده که سبب می شود لیوان های خراب و یا لیوان هایی که طراحی ظاهری نامناسبی دارند شناسایی و جداسازی شوند. این تکنولوژی باعث می شود که دستگاه کاربرد دقیق و صحیح خود را داشته و به واسطه آن هر نوع اشتباه در تولید به حداقل برسد. بررسی ها اینطور مشخص می کند که دستگاه هایی که از نظر تولید به دو بخش تقسیم شده اند معمولاً چنین مکانیزمی دارند.

موضوع دیگر اجرای سیستم اتوماتیک برای این دستگاه ها می باشد به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به سادگی و به صورت خودکار انجام می گیرد و نیاز به دخالت دست نیست. سیستم های جدیدی که برای این دستگاه ها اجرا شده است سبب می شود که میزان فعالیت آن حرفه ای تر صورت گیرد.

برق مورد نیاز برق خانگی یا تک فاز

از دیگر مزیت های دستگاه تولید لیوان کاغذی می توان به قابل استفاده بودن آن با برق تک فاز اشاره نمود. برق تک فاز و برق خانگی، قابل دسترس تر از سیستم برق کارگاهی و سه فاز می باشند. بنابراین، به راحتی می توان این دستگاه را در خانه مورد استفاده قرار داد و در روز، اقدام به تولید لیوان های کاغذی مختلف نمود.

بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

وزن بالای دستگاه نشان از محکم بودن آن است همچنین بررسی ها مشخص کرده است که این دستگاه از نظر سبک اجرایی بی نظیر می باشد. ابعاد دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر بزرگتر است و خبر خوب اینکه هدایت لیوان ها در این دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و این یعنی یک تیر و چند نشان!
شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.

فیلم دستگاه تولید لیوان کاغذی

شما با مشاهده فیلم دستگاه تولید لیوان کاغذی به سادگی متوجه خواهید شد که مراحل تولید به چه صورت است. ما جنس بدنه، کیفیت، ابعاد و تنظیمات سرعت را تست کرده ایم تا خرید برای شما آسان تر گردد. موضوعی که در مورد دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان باید دقت شود نوع دوخت بدنه لیوان است که در زمان دریافت مشاوره خرید می توانید از بخش پشتیبانی سوال نمایید. برخی از دستگاه ها از نوع حرارتی بوده و برخی نیز از تکنولوژی اولتراسونیک پیروی می کنند. بررسی ها اینطور مشخص می شود که دستگاه های تولید لیوان کاغذی از نظر کاربرد بسیار دقیق هستند، برخی از مدل ها به شکلی طراحی شده اند که می توان از آنها استفاده روتین و متوالی داشت و نیازی به خاموش کردن در پس از مدت مشخصی نیست.

شما می توانید دستگاه لیوان یکبارمصرف ایران لیوان را با قیمت مناسب تهیه نمایید. دقت و عملکرد صحیح برای دستگاه بسیار مهم است که ما تضمین کننده عملکرد دستگاه هایمان هستیم. دقت کنید که رویکرد اجرایی برای این محصولات بر اساس نوع کیفیت بررسی شده و در صورتی که بهترین دستگاه لیوان یکبارمصرف را بخواهید در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین در خرید اینترنتی درگیر واسطه نیستید و هزینه ها برای شما بسیار کاهش یافته و درگیر هزینه اضافی نخواهید بود.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی

در مورد قیمت دستگاه تولید لیوان های یکبارمصرف دو موضوع مهم وجود دارد:

مورد اول:

اینکه شما دستگاه تولید لیوان کاغذی دست دوم می خواهید یا دستگاه های نو برای شما مناسب هستند؟ دقت کنید که قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف دست دوم معمولاً ارزانتر از نوع جدید و صفر خواهد بود اما باید بدانید که در بعضی مواقع کیفیت این دستگاه ها چندان قابل تعریف نیست. البته این موضوع عمومیت نداشته و نمی توان گفت که همه دستگاه هایی که در زمینه تولید لیوان کاغذی هستند و استوک به خرید و فروش می رسند خراب و مشکل دارند.

مورد دوم:

نوع قطعات و جنس بدنه مهمترین عامل قیمت گذاری دستگاه های تولید لیوان است. دقت کنید که جنس بدنه معمولا یک موضوع پر اهمیت می باشد. یعنی اگر نیاز به استفاده از دستگاه لیوان کاغذی در یک محیط بسته و مرطوب است جنسی که برای بدنه در نظر گرفته می شود باید ضد زنگ باشد. این موضوع را حتما جدی بگیرید و سعی کنید در مورد آن تحقیق لازم را داشته باشید. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی معمولاً بر اساس سبک و مدلی که دارید مشخص می گردد. برخی از دستگاه ها گران قیمت هستند و برخی نیز از نظر کاربرد شرایط خاص خود را دارند.

در مورد جدیدترین قیمت دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید تا به سوالات شما مبنی بر قیمت این محصولات پاسخ داده شود. دقت کنید که مدل طراحی این دستگاه بسیار مهم است و طراحی باید به صورتی باشد که بعد از کار با دستگاه خستگی زیاد به همراه نداشته باشد.

خرید دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید. لیوان های کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته سینگل و دابل هستند که معمولاً برای مصرف نوشیدنی های داغ می بایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوان های دابل می باشد.

با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلف نمایید. البته که ظرفیت ها متفاوت هستند. برای مثال ظرفیت لیوان ها به صورت 7،6،5،4 الی 32 تقسیم بندی شده.این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 می باشد.

دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون

۱۰ بازديد

منبع تغذیه، همانطور که از نامش پیداست، وظیفه تامین نیروی مورد نیاز وسیله الکترونیکی را تامین کند. ترانس دربازکن ریموتی سیماران یکی از این منابع است که به وسیله بهترین مواد اولیه موجود در بازار، جهت تولید نیروی مورد نیاز قفل دربازکن تولید می شود. این ترانس، همانند دیگر محصولات شرکت سیماران به همراه 30 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می شود و با تمامی برند های آیفون تصویری و صوتی بازار و تولیدات خود کمپانی سیماران سازگار است.

ترانس های ریموتی بسیاری از برند های مختلف در بازار موجود هستند اما ترانس دربازکن ریموتی سیماران از نظر کارایی و نصب آسان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است ، ترانس دربازکن ریموتی سیماران بر خلاف بسیاری از برند ها دارای دو عدد ریموت کنترل جهت باز کردن درب در داخل بسته بندی خود می باشد.

از مهمترین کاربرد های دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون سیماران استفاده در شرکت ها ، دفاتر وکالت ، طلاوجواهر فروشی ها است که بسیار مفید و کاربردی می باشد.

جهت استفاده از دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون هیچ الزامی به وجود آیفون صوتی و یا تصویری نیست بلکه به صورت مستقل و مستقیم هم می توان از این وسیله جهت باز کردن درب استفاده نمود.

ترانس ریموتی سیماران

ترانس دربازکن ریموتی سیماران

منابع تغذیه مورد استفاده در سیستم آیفون تصویری و صوتی ایرانی و خارجی منبع تغذیه آیفونهای معمولی میباشد و دارای خروجی 12 الی 15 ولت dc و ac است.

تنها آپشنی که به این محصول اضافه شده است امکان باز نمودن درب با استفاده از ریموت می باشد.

با این امکان شما می توانید از فاصله 30 متری قفل درب خود را باز نمایید.

ترانس دربازکن ریموتی سیماران (دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون ) که یکی از بهترین های شرکت سیماران می باشد کیفیت فوق العاده بالا و کارایی مفیدی دارد.

دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون بسیار کارآمد تر از ماژول های کارتی درب بازکن ها می باشد چرا که برای استفاده از ماژول حتما باید دم درب ورودی باشید اما در مورد ریموت امکان استفاده از فواصل دور نیز وجود دارد.

ترانس دربازکن ریموتی سیماران بر روی انواع دربازکن های صوتی و تصویری و انواع قفل ها قابل نصب می باشد و بدون مشکل کار می کند.

همچنین ریموت های ترانس دربازکن ریموتی سیماران قابلیت ست شدن با درب های پارکینگی مختلف را دارد و شما نیاز به حمل ریموت های متعدد نخواهید داشت.

این محصول علاوه بر این که می تواند مکمل آیفون های تصویری و صوتی شما باشد می تواند به عنوان یک سیستم مستقل و بدون اتصال به آیفون تصویری عمل نماید.

ترانس دربازکن ریموتی سیماران

قفل در بازکن ترانس دربازکن ریموتی سیماران

دو نوع در بازکن بر روی درب ها استفاده میشود. یک نوع با زنجیر است که از انرژی ذخیره شده فنر برای آزاد کردن زبانه در استفاده میکند. نوع دوم نیازی به زنجیر ندارد و توسط یک مگنت زبانه به داخل کشیده شده و در باز میشود. در بازکنهای نوع دوم معمولا از منبع dc 12 ولت یک آمپری تغذیه میشوند. ترانس دربازکن ریموتی سیماران توانایی باز کردن درب هایی با قفل کله گاوی و زنجیری را دارد و از این بابت به هیچ وجه نگرانی نداشته باشید.

شما عزیزان می توانید ترانس دربازکن ریموتی سیماران را با گارانتی معتبر سیماران از فروشگاه دورفون خریداری فرمایید.

مهمترین مورد برای ترانس دربازکن ریموتی امکان استفاده از آن بدون دربازکن است، از این سیستم می توان برای باز کردن درب فروشگاه های مختلف از جمله طلا فروشی ها استفاده نمود.

منبع تغذیه ریموتی سیماران بسیار پر قدرت است و تمامی قفل ها را پشتیبانی می نماید و برای تمامی دربازکن ها مورد استفاده واقع می شود.

موارد استفاده ترانس دربازکن ریموتی سیماران

ترانس دربازکن ریموتی سیماران جهت استفاده برای درب بازکن از راه دور مناسب است. از این دستگاه هم می‌توان همراه سیستم آیفون تصویری و هم بدون آیفون استفاده نمود.

از مزایای این ترانس:

1- بدون نیاز به سیم کشی پیچیده .

2- نصب سریع و آسان.

3-قادر به نصب بر روی تمام آیفون های صوتی و تصویری.

4- دارای 2  عدد ریموت فابریک شرکت.

5-دارای گارانتی شرکت.