خرید باقلوا

۸ بازديد

طرز تهیه باقلوا با خمیر یوفکا

شیرینی باقلوا اصل ترکی پسته‌ ای بدون شک محبوب‌ ترین نوع باقلوای ترکی می باشد . اصلا اسم «باقلوا» که وسط می‌ آید نخستین چیزی که به ذهن می‌ رسد یک ظرف شیرینی باقلوا اصل ترکی و چای در استکان کمر باریک است. اگر چه در بسیاری از کشور‌های خاورمیانه، باقلوا را به عنوان یک دسر پرطرفدار سرو می کنند، اما شیرینی باقلوا ترکیه‌ ای با ترکیب پسته، مشهورترین باقلوای دنیا است.

خرید باقلوا

برخلاف تصور عموم درست کردن شیرینی باقلوا اصل ترکی یا کیک باقلوا شربتی کار سختی نیست. کافی است کمی صبر و حوصله به خرج دهید و فوت و فن طرز تهیه شیرینی باقلوا ساده خانگی را یاد بگیرید. پس با ما همراه باشید.

مواد لازم برای شربت باقلوا

آب ۴ فنجان
شکر ۳ فنجان
لیمو‌ترش نصف آن

مواد لازم برای تهیه شیرینی باقلوا اصل ترکی

خمیر یوفکا ۳۶  ورقه
کره بدون نمک ۳۰۰ گرم
مغز پسته خرد شده بدون نمک ۳۰۰ گرم
شکر ۲ قاشق غذاخوری

 

طرز-تهیه-باقلوا-با-یوفکا

طرز تهیه شیرینی باقلوا

مرحله اول

ابتدا شربت باقلوا را آماده کنید. برای این کار ابتدا آب، شکر و آب لیمو‌ترش را با در یک قابلمه کوچک با هم مخلوط کنید. سپس این مخلوط را روی شعله ملایم گاز بگذارید و آنقدر هم بزنید تا به جوش بیاید، شعله را خاموش کنید و اجازه بدهید شربت در دمای اتاق خنک شود.

مرحله دوم

در این مرحله که اتفاقا در پخت شیرینی باقلوا بسیار مهم و حائز اهمیت است باید کره را صاف کنید.

چگونه برای تهیه انواع شیرینی باقلوا کره را صاف کنیم یا دوغاب کره را بگیریم؟

برای صاف کردن کره بد نیست بدانید که کره از سه عنصر چربی، مقداری آب و پروتئین شیر تهیه می شود. در حقیقت صاف کردن کره شامل جدا کردن شیر و آب یا همان دوغاب کره و باقی ماندن قسمت اصلی و روغنی کره می باشد. یک روش آسان برای صاف کردن کره آن است که کره بدون نمک را روی حرارت خیلی ملایم اجاق یا در مایکروویو بدون هم زدن گرم کنید.

به محض آب شدن، کره به دو قسمت تقسیم خواهد شد؛ مایع سفید رنگ دوغ مانندی در رو، و روغن در زیر. در این حالت توجه داشته باشید، بدون آنکه ظرف را خیلی تکان دهید، ظرف را درون یخچال بگذارید تا کره خودش را بگیرد. سپس به راحتی کره سفت شده را از روی دوغاب بلند کنید و اضافات دوغاب را از روی کره پاک نمایید. کره صاف کرده یا خالص شده آماده است؛ که به راحتی در پخت و پز می‌توانید از آن استفاده کنید. یک روش دیگر این است که زمانی که کره داغ شد و دوغاب روی آن قرار گرفت با یک ملاقه و به آرامی دوغاب را از روی روغن جدا و به این ترتیب کره را صاف نمایید.

مرحله سوم

مغز پسته‌ های خرد شده و ۲ قاشق غذا خوری شکر را با هم ترکیب نمایید. کف یک ظرف را کمی با کره چرب کرده و مخلوط مغز‌ پسته و شکر را کمی تفت بدهید.

مرحله چهارم تهیه شیرینی باقلوا

لازم نیست طرز تهیه خمیر شیرینی باقلوا استانبولی را بلد باشید. چون برای تهیه شیرینی باقلوا باید از خمیر یوفکا یا فیلو استفاده نمایید. خمیر فیلو یا همون یوفکا یک نوع خمیر بسیار نازک و از ابتدا و قبل از پخت به صورت لایه‌ های خیلی نازک و جداگانه می باشد. این خمیر بعد از پخت هم شکل لایه لایه خودش رو حفظ خواهد کرد. خمیر فیلو را می‌ توانید از فروشگاه‌ ها و سوپر مارکت‌ های بزرگ خریداری نمایید. قبل از پهن کردن لایه خمیر یوفکا، کف یک ظرف نچسب و ضد‌ حرارت مثل پیرکس یا سرامیک را با کمی روغن و با برس چرب نمایید.

یک لایه خمیر یوفکا را کف ظرف پهن و روی خمیر را هم با کمی کره با برس چرب نمایید. سپس مواد تشکیل دهنده شیرینی باقلوا  استانبولی را اضافه و سپس مغز‌ پسته و شکر را که تفت داده بودید روی خمیر پخش کنید. یک لایه خمیر دیگر روی خمیر قبلی و مغز‌پسته و شکر قرار داده و باز هم به همان ترتیب با کره چرب کنید. این کار را تا تمام شدن ورقه‌ های خمیر یوفکا و پودر پسته و شکر ادامه بدهید. زمانی که آخرین لایه خمیر را قرار دادید و روی آن را با کره چربی کردید، خمیر‌ها را با یک چاقوی تیز به شکل لوزی یا مربع به آرامی برش دهید.

مرحله پنجم

حالا ظرف را در فر با دمای ۱۷۵ درجه سانتی‌گراد به مدت ۴۵ دقیقه قرار دهید تا روی باقلوا ها طلایی و برشته شود. بعد از ۴۵ دقیقه قالب را از فر خارج کرده و شربت باقلوا را که حالا سرد شده است را روی باقلوا‌ها بریزید.

حالا نوبت تزیین است. می‌ توانید روی باقلوا را با پودر پسته و موادی مثل پودر هل و دارچین تزیین نمایید. اما در ترکیه معمولا شیرینی باقلوا را با پودر پسته تزیین می‌ کنند. اکنون اجازه دهید باقلوا‌ها در دمای اتاق سرد شوند و سپس آن را با چای، بستنی یا سایر خوراکی‌ های مورد علاقه‌ تان سرو نمایید، نوش جان.

لوازم تویوتا

۱۱ بازديد

معرفی قطعات و لوازم تویوتا

مزیت استفاده از قطعات اصلی و لوازم یدکی تویوتا در تبریز بالا بردن عمر مفید خودرو و کاهش میزان استهلاک در مقایسه با قطعات غیر اصلی است که متاسفانه به تعداد زیاد، در جعبه های متفرقه و با قیمت پائین عرضه می گردد. از مهمترین فاکتور های قطعات اصلی خودرو، کنترل کیفیت قطعات تولید شده توسط کمپانی تویوتا می باشد که متاسفانه در تولید قطعات متفرقه رعایت نمی گردد.

لذا جهت حصول اطمینان مشتریان محترم و ارائه لوازم یدکی و قطعات اصلی تویوتا در تبریز، فروشگاه تویوتایدک فروش اینترنتی قطعات اصلی کلیه خودرو های شرکت تویوتا را فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت قطعه مورد نظر را انتخاب و سپس جهت دریاف مشاوره و سفارش با واحد فروش محصولات تماس بگیرید.

تاریخچه شرکت خودرو سازی تویوتا

 تویوتا یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که در سال 1937 و توسط کیشیرو تویودا تاسیس شده است. امروزه، حدود 370 هزار نفر در شرکت خودروسازی تویوتا و در بخش‌ های طراحی، تولید و فروش محصولات در سرتاسر دنیا مشغول به کار می باشند. به طور معمول، خودرو های برند تویوتا از حدود سی هزار قطعه ساخته می شوند که بسیاری از این قطعات مستقیما توسط شرکت خودروسازی تویوتا تولید می‌ شوند.

با این حال، بخشی از آن نیز در دیگر کارخانجات طراحی و ساخته می‌ شوند. بخش عمده‌ ای از شهرت این شرکت به دلیل کیفیت لوازم یدکی تویوتا است. این کیفیت بالای لوازم یدکی تویوتا با سرمایه‌ گذاری گسترده در زمینه تحقیق و توسعه و همچنین بهره‌ گیری از فناوری‌ های روز دنیا تحقق یافته است.

همین امر سبب می شود تا خودروهای تویوتا در صدر خودرو های با طول عمر بالا قرار گیرند. متوسط طول عمر خودرو 150.000 هزار کیلومتر در نظر گرفته می‌ شود. این رقم برای خودروهای برند تویوتا بین 200.000 تا 300.000 هزار کیلومتر است. با وجود کیفیت بالای خودرو های برند تویوتا، اما هر کدام از قطعات آن طول عمر مشخصی دارند و پس از مدتی کارکرد خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارند. همچنین، عواملی از قبیل طرز رانندگی، آب و هوای منطقه و بسیاری موارد دیگر بر طول عمر طبیعی لوازم یدکی تویوتا در تبریز تاثیر گذار هستند و میزان آن را تا حدی کاهش می‌ دهند. از این رو، تعویض به موقع قطعات فرسوده با لوازم یدکی تویوتا از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت استفاده از لوازم یدکی تویوتا در تبریز

استفاده از لوازم یدکی اصلی و اورجینال تویوتا می‌ تواند عملکرد و ایمنی خودرو را تضمین کند. اگر به هر دلیلی نیازمند به تعویض قطعات خودروی‌ تان هستید، خرید لوازم یدکی تویوتا در تبریز از اهمیت بالایی برخوردار است. باید به این نکته توجه نمایید که لوازم یدکی تقلبی در مواردی می‌ تواند باعث خرابی و نقص عملکرد دیگر بخش های خودرو شود.

خودروی‌ های برند تویوتا دارای سیستم بسیار پیچیده و متشکل از هزاران بخش و قطعه هستند. این قطعات به مرور زمان و به دلیل فرسایش نیازمند به جایگزینی و تعویض هستند. تمام لوازم یدکی تویوتا در تبریز برای حفظ عملکرد و کارآیی خودرو ضروری هستند؛ به طوری که خرابی یک بخش باعث از کار افتادن کامل خوردو خواهد شد. بعضی از لوازم یدکی مانند لوازم یدکی موتوری با هدف بهبود عملکرد خودرو بوده و معمولا برای نصب این گونه لوازم یدکی نیاز به مهارت مکانیکی است. از سوی دیگر، بعضی از لوازم یدکی نیز با هدف محافظت از قطعات اصلی خودرو عرضه شده اند. از جمله این لوازم یدکی می‌توان به کاور بدنه، کاور صندلی و کفی خودرو اشاره نمود. گروه دیگری از لوازم یدکی تویوتا جنبه تزییناتی و زیبایی دارند.

لکسوس1

انواع لوازم یدکی تویوتا در تبریز

به طور کلی، لوازم یدکی تویوتا در تبریز در دسته‌ بندی‌ های قطعات موتوری، گیربکس، جلوبندی، بدنه و برق خودرو عرضه می‌ شوند. موتور در هر خودرویی قلب تپنده محسوب میشود. از جمله لوازم یدکی موتوری تویوتا می‌ توان به پیستون، سر سیلندر، شاتون، یاتاقان اشاره کرد. گیربکس یکی از اصلی‌ ترین اجزای خودرو می باشد که نیروی محرکه موتور را به چرخ‌ ها منتقل میکند. کلاچ، پمپ دنده و دیفرانسیل از قطعات اصلی گیربکس محسوب می‌ شوند.

لوازم جلوبندی به آن دسته از قطعات بخش زیرین جلوی خودرو اطلاق میشود که وظیفه کنترل را بر عهده دارند. سیستم فرمان، تعلیق، کمک‌ فنر و سیبک  از جمله قطعات جلوبندی محسوب می‌ شوند. همچنین، درب، شیشه، سپر، گلگیر و ستون جزء لوازم یدکی بدنه خودرو هستند. یکی دیگر از بخش‌ های مهم خودرو سیستم برق‌ رسانی آن است. باتری اصلی‌ ترین قطعه در سیستم برق خودرو است.

باور های نادرست رایج در مورد لوازم یدکی غیر اصل تویوتا در تبریز

۱. گرانتر بودن قطعه اصلی از غیر اصلی

ممکن است قیمت لوازم یدکی غیر اصلی تویوتا در تبریز از اصلی ارزان تر باشند اما مطمئنا هر ارزانی بی دلیل نیست. این ارزانی صرفا به این دلیل است که تولید کننده قطعه غیر اصلی مجبور شده برای پیدا کردن بازار برای فروش آن، قطعه را با مواد اولیه بی کیفیت تر و شرایطی که قطعا استاندارد های تویوتا را رعایت نکرده تولید کند و این یعنی قطعه غیر اصلی عمر کمتر و عملکرد ضعیف تری خواهد داشت و ممکن است مصرف کننده به جای یک بار خرید آن قطعه را دو بار یا چند بار دیگر خریداری نماید.

2. اگر روی جعبه نام تویوتا یا لکسوس باشد، این قطعه اصلی است

متاسفانه هزاران قطعه روزانه با نام قطعه اصلی تویوتا به مصرف کننده عرضه می گردد که تشخیص اصل بودن و یا غیر اصل بودن آن صرفا به دلیل اینکه قطعه در کارتن تویوتا بسته بندی شده یا شماره فنی قطعه روی کارتن چاپ شده امکان پذیر نخواهد بود. تنها راهی که خیال یک مصرف کننده را از خرید قطعه اصلی تویوتا راحت خواهد کرد این است که قطعه مورد نیاز خود را از فروشگاهی مطمئن و قابل اعتماد خریداری نمایید.

3. قطعه اصلی و غیر اصلی عملکرد یکسانی دارند

دلیل خوشنامی و ماندگاری تویوتا استاندارد های سختگیرانه و توجه به جزئیات بوده که همواره در خرید مواد اولیه و تولید به کار می برد، است. رعایت این استاندارد ها باعث گردیده مشتریان وقتی از لوازم یدکی تویوتا در تبریز استفاده می کنند فقط امنیت و آرامش در ذهن شان تداعی شود. قطعات عرضه شده نیز توسط این شرکت تمام این استانداردها را رعایت کرده اند، اما آیا شرکت تولیدک ننده غیر اصلی می تواند ادعای آن را داشته باشد که قطعه آن ها نیز این استاندارد ها را طی کرده است؟

خرید مخزن استیل

۱۰ بازديد

مخزن استیل

خرید مخزن استیل از چند پارامتر کلی تشکیل می شود، که به صورت مختصر در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد. شاید شما نیز زمانی برای خرید مخزن استیل اقدام و از شرکت های مختلف قیمت مخزن استیل را استعلام نموده اید حتما با قیمت های مختلفی مواجه شده اید و گاهاً به دلیل وجود اختلاف قیمت های زیاد متعجب گردیده اید. اما دلیل این اختلاف قیمت چیست ؟ آیا مخزنِ استیلی را باید بخریم که گران تر است یا به قیمت های ارزان رجوع کنیم؟ و سوالات بسیار زیاد دیگری که هر فردی که برای خرید مخزن اقدام نموده است برایش پیش می آید. در ابتدا باید ببینیم که چه مسائلی قیمت مخزن استیل را کاهش یا افزایش می دهد. و پارامتر های تاثیرگذار در قیمت مخزنِ استیل آیا در کیفیت آن نیز تاثیر گذار هستند یا خیر. مهمترین بخش از قیمت مخزن استیل هزینه ورق استیل است در واقع می توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمتی که ما برای مخزنِ استیل پرداخت می کنیم هزینه ورق استیل است حال اگر ضخامت یک مخزن افزایش یابد وزن آن نیز افزایش یافته و در نهایت قیمت مخزن بالا خواهد رفت از طرفی نوع ورق نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت مخزنِ استیل دارد. مخزنی که با ورق ۳۱۶ ساخته می شود به مراتب گرانتر از مخزنی است که با ورق ۳۰۴ ساخته خواهد شد(حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد).

۱.آیا مخازن آب از جنس استنلس استیل بهتر است؟

مخازن آب از جنس استنلس استیل مقاومت بیشتری در برابر خوردگی شکاف، کاویتاسیون و سایش در آب های خالص و آلوده دارند. این ماده همچنین در برابر حرارت مقاوم است و در معرض تشعشعات مضر قرار نمی گیرد. علاوه بر این، مخازن فولاد ضد زنگ کمتر دچار ترک خوردگی، زنگ زدگی یا یخ زدگی می شوند.

 

۲.مخزن فولادی چیست؟

مخازن فولادی به عنوان مخازن ساخته شده از صفحات فولادی تعریف می شوند. … مخازن فولادی برای ذخیره و تامین آب و سایر مایعات مانند نفت، گازوئیل و نفت سفید استفاده می شود. مخازن فولادی مطابق با آداب و رسوم برای استفاده از فولاد در مخازن آب ثقلی طراحی شده اند.

 

۳.کاربرد مخزن آب فولادی چیست؟

مقاومت در برابر گرما و نیرو درجات بالاتر فولاد ضد زنگ عاری از خورنده یا پوسته پوسته شدن هستند و در دماهای بالا همچنان قوی هستند. بنابراین مخازن آب از جنس استنلس استیل می توانند بدون آلودگی آب حتی در شرایط آب و هوایی شدید زنده بمانند.

 

 

مخزن استیل - سازه مخزن

مواد تشکیل دهنده :
برای ساخت مخزن استیل، از ورق استیل که متشکل از کربن، منگنز، فسفر، سولفور، سیلیسیوم، کروم و نیکل می باشد استفاده می شود. در کل استنلس استیل، یک آلیاژ آهنی است که در ترکیبات آن، الزاما ده درصد کروم  وجود دارد.

رده های زیادی از تقسیم بندی استیل ها بر اساس نرخ آلیاژ و درصد ترکیب های مختلف وجود دارد که از بین این آلیاژهای مختلف استیل، رده های ۳۰۴ و ۳۱۶ بیشترین مصرف را دارند و کاربرد آنها اغلب برای اهداف منابع ذخیره سیالات اسیدی، قلیایی ، آشامیدنی ها و … است. ( برای مطالعه بیشتر درباره مخزن پلی اتیلن ) 

 

شکل ظاهری :
مخازن استیل معمولا به شکل استوانه ی ایستاده ساخته می شوند و تولیدشان نسبت به مخازن دیگر بیشتر است. اما می توان شکل هندسی این مخازن را اینگونه نیز تقسیم بندی کرد: استوانه ای، مکعبی هرمی، کروی و مخروطی

جدول مشخصات-الکترود-سازه-مخزن

جدول مشخصات الکترود ۳۰۸ هیوندای

 

قیمت مخزنِ استیل همانطور که در بالا به آن اشاره شد تا ۷۰ درصد به متریال به کار رفته در آن بستگی دارد ولی ۳۰ درصد باقیمانده چیست؟ مخزن استیل هم مانند سایر دستگاه های صنعتی می تواند بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته شود و یا کاملا معمولی و یا حتی بی کیفیت. میزان مهارت تکنسین جوشکار و گرید شرکت سازنده مخزن می تواند در کیفیت مخزن استیل بسیار اهمیت داشته باشد. تیم کنترل کیفیت یک شرکت اگر دقیق و مهندسی عمل نماید می تواند ایرادات یک تکنسین جوشکار را تشخیص داده و از ضایع شدن حق خریدار و سیاه نمایی اعتبارشرکت جلوگیری نماید. استفاده از الکترود با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نقطه ی جوش ها دارد و در واقع مکمل یک تکنسین جوشکار، الکترود و فیلر مناسب است. این نکاتی که ذکر شد هر کدام به نوبه خود می تواند مقداری در قیمت مخزنِ استیل تاثیر گذار باشد زیرا تکنسین جوشکار خوب مطمئنن دستمزد بالاتری را از کارفرما طلب می کند و زمان بیشتری را نیز بر روی یک مخزن صرف می کند. فیلر و الکترود استاندارد و قوی نیز کارفرما را مجاب به هزینه بیشتر می کند. پس مجموعاً می توان به این نکته رسید که قیمت هر مخزن از مجموع هزینه ورق و دستمزد بعلاوه حدود ۱۵ درصد سود حداقلی تشکیل می شود. به طور کلی فاکتورهای دخیل در قیمت مخزن استیل به شرح زیر خواهد بود: قیمت روز ورق استیل، ظرفیت مخزن، تک جداره یا دو جداره بودن، ضخامت بدنه و عدسی ها، وجود تجهیزات جانبی همچون: منهول، سایدگلاس، همزن، گیربکس، آب نما، نردبان، الکتروگیربکس و…. گروه صنعتی سازه مخزن مفتخر است که با تولید انواع مخازن استیل با استفاده از ورق های کره و تایوانی بهترین کیفیت ممکن در بازار ایران را به مشتریان ارائه می نماید. ما در خط تولیدمان از پیشرفته ترین پرس های هیدرولیکی و نورد های فولادی بهره می بریم که در نهایت موجب بالاتر رفتن کیفی مخازن تولیدیمان می شود. گروه صنعتی سازه مخزن همواره به حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید داشته و ارج نهادن به نیاز های مشتریان خود را وظیفه خود می داند. سازه مخزن با تولید مخزن های استیل با ورق های وارداتی درجه یک کد دار مانند برندهای کره ایی ( posco ) ، ( tesco ) و تایوانی (yusco) و وایسی همواره سعی در بالا بردن کیفیت مخازن تولیدی خود دارد. برای مطالعه بیشتر درباره دیونایزر ) 

 

مخزن استیل - سازه مخزن

خرید مخزن استیل

خرید مخزن استیل پیشتر با مشاوره گرفتن از شرکت های مشاور فنی و یا مراجعه به کارگاه های تولیدی انجام می شد. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و قدرت بالای اینترنت در انتقال اطلاعات این امکان برای تولید کنندگان و خریداران بوجود آمده است تا بدون واسطه با یکدیگر در ارتباط باشند. شما در دنیای امروز براحتی می توانید با یک سرچ ساده در گوگل شرکت های معتبر تولید کننده را پیدا کنید و بدون واسطه و بصورت مستقیم اقدام به خرید مخزنِ استیل مورد نظر خود نمایید. معمولا در خرید مخزن استیل و بطور کلی تمامی تجهیزات صنعتی مشتری ها اقدام به استعلام قیمت از شرکت های مختلف می کنند و در نهایت ارزان ترین قیمت ممکن را ملاک خرید خود قرار می دهند ولی ما باید یادآور شویم که مخزن استیل یک دستگاه ارزان نیست و معمولا هم برای نگهداری مواد اولیه و محصولات گران قیمت و مهم استفاده می شود. پس هم به دلیل اهمیت محصولی که قرار است در مخزن استیل نگهداری شود و هم به دلیل قیمت بالای خود مخزنِ استیل خریداران باید توجه کنند تا بهترین خرید ممکن را انجام دهند و فقط به قیمت پایین پیشنهادی یک شرکت توجه نکنند. قبلا به پارامتر های تاثیرگذار در کیفیت مخزنِ استیل اشاره کردیم و نیازی به تکرار دوباره آن نیست اما باید متذکر شویم که قیمت مخزن استیل هم مانند دیگر تجهیزات صنعتی مقداری مشخص دارد و اگر خارج از عرف آن ( خیلی بالاتر و خیلی پایین تر ) با قیمتی مواجه شدید حتما به صحت اطلاعات ارائه شده توسط آن شرکت شک کنید و اقدام به تحقیق بیشتر نمایید. پارامتر هایی مانند ضخامت ورق، وزن مخزن، شکل مخزن، نوع جوشکاری، کیفیت تولید و در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروشی که برای مخزنِ استیل ارائه می شود میزان ارزش گذاری واقعی آن را تعیین می کند. گروه صنعتی سازه مخزن آمادگی ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید مخزن استیل را برای تمامی هموطنان مان دارد و از هیچ کوششی در جهت منفعت و آسودگی خیال خریداران مخزنِ استیل دریغ نمی نماید. ( برای مطالعه بیشتر درباره مخزن فایبرگلاس )

 

احداث شهربازی کوچک

۱۳ بازديد

 

تماس فوری

نکاتی درباره‌ ی احداث شهربازی

راه اندازی یک شهر بازی کار راحتی نمی باشد ولی پر سود بودن آن غیر قابل انکار است. برای آن که بتوانید یک شهر بازی را احداث نمائید، لازم خواهد بود مواردی را از قبل اطلاع داشته باشید. شهر بازی‌ یکی از لذت بخش ترین جا هایی است که در تمام سن طرفدار دارد. سرمایه‌گذاری در احداث شهربازی کوچک و بزرگ یکی از راه‌ های سریع بازگشت سرمایه در صنعت تفریح و سرگرمی می باشد. ولی احداث یک شهربازی کوچک و یا حتی بزرگ خوب، ملزم به حضور کارشناسانی است که در این زمینه احداث شهربازی اطلاعات کافی داشته باشند و با استراتژی‌ های بازار آن آشنایی کافی داشته باشند. در این مطلب چند قدم مهم را برای راه‌ اندازی شهربازی با شما بررسی خواهیم کرد. فان سیدا ارائه دهنده تجهیزات شهربازی می باشد و وسایل و تجهیزات شهربازی را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به تولید می رساند.

مواردی که هنگام احداث یک شهر بازی کوچک یا بزرگ باید به آن توجه کنید

شناخت ناحیه ی جغرافیایی برای احداث شهربازی

برای اطلاع از نوع شهربازی‌ ای که می‌توانید احداث کنید، لازم است که ابتدا نوع منطقه‌ ی جغرافیایی موردنظرتان را بشناسید. باید تعیین نمائید که در کدام شهر و کدام ناحیه ی آن قصد دارید سرمایه‌ گذاری انجام دهید. احداث شهربازی کوچک یا حتی بزرگ در یک شهرستان کوچک با دایره‌ ی مخاطبانِ محلی، اقتضای متفاوتی از راه‌اندازی شهربازی در یک منطقه‌ی بزرگ گردشگری دارد.

[caption id="attachment_35665" align="aligncenter" width="600"]دستگاه بسکتبالدستگاه بسکتبال از دستگاه های موجود در فان سیدا. جهت دیدن محصول روی اسم محصول کلیک کنید.[/caption]

  •  در یک منطقه‌ی کوچک، به دستگاه‌ های کوچک‌ تر و ارزان تری نیاز خواهد بود. همچنین رقابت شما با اماکن تفریحیِ دیگر خیلی سنگین نخواهد شد. برای یک شهربازی کوچکِ محلی لازم است به بازگشت سریع سرمایه فکر کنید. از این رو به سراغ خرید دستگاه‌ های ارزان قیمت بروید. همچنین اگر می‌ خواهید در یک منطقه‌ی شلوغ توریستی شهر بازی بسازید، باید دستگاه‌ های پر طرفدار و جدید را شناخته و سرمایه بیشتری جهت خرید تجهیزات شهربازی داشته باشید.
  •  اقلیم و شرایط آب و هوایی ناحیه ی جغرافیایی مورد نظر چگونه است؟ مثلا اگر به فکر احداث شهربازی کوچک یا بزرگ در یک شهر سردسیر هستید، شهربازی سرپوشیده گزینه‌ ی مناسب تری نسبت به شهربازی روباز می باشد.
  • سیستم رفت آمد به منطقه‌ ی مورد نظر چطور خواهد بود؟ بهتر است به سراغ جا هایی بروید که اکثر مردم بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند.
  • دقت کنید که منطقه‌ ی مورد نظر مسکونی است، بازاری است، ورزشی است و یا…؟
  • همچنین به معایب و مزیت های بافت منطقه‌ ی مورد نظر از قبل توجه شود.

 

انتخاب نوع پارک و شهربازی

در هنگام احداث شهر بازی کوچک یا بزرگ باید بدانید که در چه نوع پارکی می‌ خواهید شهر بازی خود را تاسیس فرمائید. شاید هم شهر بازی را در زمین مستقلی می خواهید بسازید. این مسئله تماما متکی به استراتژی اقتصادی شما دارد. ولی لازم است انواع شهر بازی را بشناسید.

در ادامه به بررسی انواع شهربازی های موجود می پردازیم. با فان سیدا همراه ما باشید.

  1. شهربازی ماجراجویانه
  2. شهربازی علمی
  3. شهربازی بین‌المللی
  4. شهربازی‌ طبیعت
  5. شهربازی تخیلی
  6. شهربازی تاریخ و فرهنگ
  7. شهربازی نمایشی

شهربازی ماجراجویانه

در این دست شهربازی‌ها همه چیز در خدمت هیجان و بالا بردن آدرنالین است. تجهیزات مهیج شهربازی(سرسرهای مرتفع و پر پیچ و خم، ترن هوایی، سقوط آزاد، کشتی صبا و…)، بازی‌های معمایی و بازی‌هایی که مردم را به شور و جنبش وا دارد، برای شهربازی ماجراجویانه مناسب هستند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

کفش مجلسی مردانه مشکی

۱۲ بازديد

همه چیز درباره کفش مجلسی مردانه مشکی آذرپلاس و ویژگی های آن

زمانی که بعد از مدت‌ ها دلی به دریا می‌زنید و قصد خرید کفش کلاسیک مردانه را دارید، بایستی ویژگی‌های کفش مناسب کلاسیک مردانه را به خاطر داشته باشید. انتخاب کفش مناسب مردانه باعث می‌ شود تا پاهایتان در آسایش باشند و اینگونه خود شما هم در مراسمی که شرکن می کنید حس بهتری خواهید داشت. پا، قلب دوم انسان است. شما چقدر به سلامت قلب دومتان توجه می‌کنید؟
کفش های مجلسی مردانه در مدل ها و جنس های بسیار زیادی تولید می گردند. تنوع تولید کفش های مردانه با پیشرفت صنعت مد و استفاده از جنس های مختلف در این صنعت، روز به روز در حال افزایش هستند. اما امروزه طراحان کفش های مردانه سعی می کنند برای تولید کفش ها از موادی استفاده کنند که بتواند به چرخه ی طبیعت بازگردد یا اینکه برای تولید آن ها محیط زیست و حیوانات را دچار آسیب نکند.در این روز ها برای تزئینات کفش ها از تور ها، سگک ها و … استفاده می شود که امروزه مدل های زیادی را در پشت ویترین مغازه ها مشاهده می کنیم. کفش های مردانه جدید علاوه بر تفاوت ظاهری، دارای تفاوت کاربردی نیز هستند. به این معنی که کفشی که اداری است با کفشی که رسمی است تفاوت دارد . پس کفش مردانه مجلسی نیز کاملا متفاوت از دسته بندی کفش های مردانه قرار می گیرد.

مهمترین ویژگی‌های کفش مجلسی مردانه مشکی آذرپلاس چیست؟

اندازه کفش

کفش مجلسی مردانه مشکی دقیقا اندازه پای شما است. نه بسیار تنگ که در زمان راه رفتن پای شما را اذیت کند و نه خیلی گشاد که تعادل شما را به هم بریزد. با یک کفش مجلسی با اندازه مناسب بایستی به راحتی تحرک داشته باشید و طوری نوک پا و کفش اندازه باشند، که به پایتان فشاری وارد نکند.
کفش مجلسی مشکی
 

به دوخت کفش

کفش مجلسی مردانه مشکی دوخت با کیفیت و ماندگاری دارد و، به جای چسب کاری در قسمت لبه‌ هایش به خوبی دوخته شده و همین عامل کیفیتی برای بسیاری از کفش‌ های مجلسی است. به این ترتیب مطمئن هستید. که در مراسم ها  و شرایط مختلف، به راحتی لبه‌ های چسب از هم جدا نشده و چسب آن باز نمی‌ شود.

انعطاف کفش، نرم و راحت

کفش مجلسی مردانه مشکی بسیار راحت است . شما قرار است ساعاتی را با آن سپری کنید. بنابراین در صورت استفاده از کفشی که انعطاف کافی را نداشته باشد به مرور حتی نحوه راه رفتنتان هم ممکن است تغییر کند.احتمالا در این صورت باید منتظر تاول و میخچه در کف پاهای  خود باشید. استفاده از کفش مجلسی آذرپلاس باعث می‌شود که پاهای شما در شرایط خوبی قرار بگیرند.کفی کفش مجلسی مشکی با به وجود آوردن شرایط مناسب به شما برای احساس راحتی بیشتر کمک می‌‌کنند و با هر گامی که بر می‌ دارید پای شما در حالت مناسبی قرار می‌ گیرد و وزن بدن به طور یکسان توزیع می‌گردد .این امر باعث می‌شود از بروز درد مچ و زانو جلوگیری شود.استفاده از کفش مجلسی مردانه مشکی از قوس کف پا محافظت می‌کند. قوس کف پا نقش مهمی را در حفظ سلامت آن ایفا می‌کند به همین دلیل توجه کردن به این بخش ساختاری پا اهمیت بسیار زیادی دارد. آیا می‌دانستید که کف پا در هنگام راه رفتن چه فشار زیادی را تحمل می‌کند؟ قوس کف پا برای جذب ضربه ناشی از برخورد پا به زمین کاملا ضروری است و به شما کمک می‌کند روی سطوح مختلف راه بروید.

کفش متناسب با قدتان را انتخاب کنید.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که خطای بینایی می‌تواند باعث شود شما قد بلند یا کوتاه‌ تر از آن چه که هستید به نظر برسید، در واقع کفش  و شلواری که انتخاب می‌ کنید می‌ تواند موجب این خطای دید شود. برای مثال اگر قد بلندی دارید که نمی‌ خواهید بیشتر از آن بلندتر به نظر برسید، می‌توانید رنگ‌ کفش را متضاد با شلوارتان انتخاب کنید. در صورتی که می‌خواهید بلندتر به نظر برسید پس به فکر یک کفش هم رنگ شلوارتان باشید.
جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

انواع خدمات شرکت های تبلیغاتی

۹ بازديد

چگونه شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

امروزه شرکت های تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که این زیاد بودن شرکت های تبلیغاتی می تواند موجب سردرگمی شما شود که کدام شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنم. خدمات شرکت های تبلیغاتی می تواند با هم متفاوت باشد یا کیفیت بالا و یا پاپین تری در خدمات آن ها وجود داشته باشد. در ادامه چند مورد را آورده ایم که به شما در انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب یاری می ردهند.

چگونگی استفاده از خدمات شرکـت های تبلیغاتی

بیشتر شرکت های تبلیغاتی در ابتدای کار اغلب جلسات مشاوره رایگان برای پاسخ دهی به سوالات مشتریان برگزار می کنند؛ به منظور بهره گرفتن از این جلسات مشاوره می توان به وب سایت این شـرکت ها رفته که بیشتر آن ها با یک جستجوی ساده در گوگل قابل یافتن می باشد، و یا اینکه از طریق تماس تلفنی با این شرکـت ها هماهنگی های لازم را صورت داد . علاوه بر این موارد، امکان مراجعه حضوری به اغلب این شرکت ها هست.

هزینه خدمات شرکت های تبلیغاتی

خدمات دیجیتال مارکتینگ خدماتی دارای تنوع بالا هستند و ممکن می باشد برای اهداف تبلیغاتی متفاوت برخی یا همه این خدمات را بهره برد ؛ از طرفی شـرکت های مختلف تبلیغاتی دارای تعرفه های متفاوتی برای ارائه خدمات بازاریابی می باشند و این عامل ها می توانند هزینه ها را جا به جا سازند؛ به همین دلیل هم نمی توان هزینه ثابتی برای این خدمات تعیین ساخت.
شرکت-تبلیغاتی

تناسب خدمات شرکت های تبلیغاتی با نوع برند

برای سنجش اینکه کدام یک از خدمات شرکـت های تبلیغاتی می تواند برای برند شما موثر واقع شود،بستگی به اهداف، خواسته های تبلیغاتی، نوع برند شما، بودجه های هزینه شده برای استفاده از خدمات و نظر کارشناسان و متخصصان تبلیغات دارد. ممکن است تنها یک نوع از این خدمات پاسخگوی نیاز های برند شما باشد یا استفاده از همه ی خدمات طبق یک برنامه ریزی تخصصی بتواند موثر واقع شود.
انواع شرکت های تبلیغاتی
  • شرکت تبلیغاتی کامل
اگر بخواهید برند یا کاری که شما انجام می دهید به درستی دیده شود و رونق خوبی داشته باشد باید در تمامی حوزه ها تبلیغات مؤثری انجام دهید، و برای اینکار بهتر است با شرکـت های تبلیغاتی همکاری داشته باشید. یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کاملی که ارائه می دهد می تواند محدوده وسیعی از خدمات بازاریابی را برایتان فراهم کند.
  • شرکت تبلیغـاتی مدولار
شرکت تبلیغاتـی مدولار یک شرکت تبلیـغاتی با خدمات کامل می باشند که خدمات خود را بر اساس نیازهای خود از آژانس تبلیغاتی دریافت می کند. بنابراین مشتری ممکن است بخواهد با بخش خلاق کانون ارتباط داشته و یک کمپین تبلیغاتی مؤثر ایجاد نماید و از سایر خدمات در شرکـت های دیگر بهره مند شود.
  • شرکت تبلیغاتی در داخل شرکت
برخی از شرکت ها دوست دارند کنترل نزدیک تری به تبلیغات داشته باشند. به همین خاطر از شرکـت تبلیغاتی در داخل شرکـت خود استفاده می کنند. این نوع شرکـت تبلیغاتی کلا متعلق به تبلیغ کننده است. این کانون تمامی کارهایی که یک شرکت تبلیغاتی خارجی انجام می دهد را به خوبی اجرا خواهد کرد. تفاوت بین شرکـت تبلیغاتی در شرکـت و دپارتمان تبلیغاتی این است که گزینه اول می تواند مشتریان متعددی را مدیریت کند اما دپارتمان تبلیغاتی تنها متعلق به همان شرکت است و نمی تواند مشتری خارج از شرکت داشته باشد.
جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

کفش چرم راحتی

۱۰ بازديد

مهم ترین ویژگی های کفش چرم

قابلیت تنفس

آیا می دانستید که محصولات چرمی هم نفس می‌کشند؟ البته در این جا منظور از نفس کشیدن این است که محصولات چرم اجازه می‌دهند تا جریان هوا از آن‌ها عبور کند. این موضوع یک ویژگی بسیار عالی برای کفش چرم است، زیرا با ایجاد جریان هوا از بوگرفتن کفش جلوگیری می‌شود.

دوام

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم محصولات چرم و به خصوص کفش چرم راحتی و سایر کفش های چرمی دوام و ماندگاری است. شما می‌توانید از کفش‌های چرم در طول مدت بیشتری نسبت به دیگر کفش‌ها استفاده کنید. این موضوع ارزش این کفش‌ها را نشان می‌دهد. درست است که دیگر کفش‌ها در نگاه نخست ارزان‌تر هستند، اما زود خراب می‌شوند و از شکل می‌افتند و شما در طولانی مدت مجبور هستید که چند کفش برای خود بخرید. در حالی که با خرید کفش چرم دیگر دغدغه عوض کردن کفش خود را برای طولانی مدت ندارید و اگر از این نظر محاسبه کنید، کفش چرم نسبت به دیگر کفش‌ها ارزان‌تر خواهد بود.

مقاومت در برابر آب

چرم طبیعی در فرآیند پرداخت برای استفاده در محصولات چرم به خصوص کفش چرم راحتی در برابر نفوذ آب و دیگر مایعات مقاوم می‌شود. به خصوص در زمستان یا در مسیرهایی که آب گرفتگی یا چاله قرار دارد، کفش خیس می‌شود و آب وارد کفش می‌شود و حس بدی برای فرد به وجود می‌آورد. با توجه به نکته‌ای که در ابتدا آورده شد این اتفاق برای کفش‌های چرم به هیچ عنوان رخ نمی‌دهد.
محافظت اضافی
هر چند که کفش‌های چرم راحتی ، مقاومت ویژه کفش‌های مخصوص کار در کارخانه‌ها را ندارد، ولی با این وجود از مقاومت بالایی برخوردار است و پای شما را در مقابل آسیب‌هایی مثل ضربات اجسام خارجی و مایعات داغ حفظ می‌کند. به خصوص اگر در محیطی کار کنید که ریسک این خطرات برای شما زیاد است، به شما توصیه می‌کنیم که از کفش‌هایی که از چرم طبیعی ساخته شده‌اند، استفاده کنید.

سایز مناسب

اگر شما از کفشی استفاده می‌کنید که از چرم طبیعی ساخته شده است، نگران سایز کفش نباشید، چرم به گونه‌ای است که هم اندازه سایز پای شما می‌شود. اما کفش‌های دیگری که از متریال‌های دیگر مثل پلاستیک ساخته‌اند، اصلا چنین نیستند و در گذر زمان سایزشان متناسب با سایز پای شما نمی‌شود و این موضوع در طولانی مدت به سلامت شما آسیب می‌زند. شاید گمان کنید، عوض نشدن سایز کفش در گذر زمان ویژگی بسیار مناسبی است اما کاملا اشتباه می‌کنید. سایز پای افراد با یک دیگر متفاوت است و پس از خرید کفش این نیاز وجود دارد که کفش متناسب با سایز شخص شما شود.
 
 

سازگار با محیط زیست

اگر شما از کفشی استفاده می‌کنید که از چرم طبیعی ساخته شده است، نگران سایز کفش نباشید، چرم به گونه‌ای است که هم اندازه سایز پای شما می‌شود. اما کفش‌های دیگری که از متریال‌های دیگر مثل پلاستیک ساخته‌اند، اصلا چنین نیستند و در گذر زمان سایزشان متناسب با سایز پای شما نمی‌شود و این موضوع در طولانی مدت به سلامت شما آسیب می‌زند. شاید گمان کنید، عوض نشدن سایز کفش در گذر زمان ویژگی بسیار مناسبی است اما کاملا اشتباه می‌کنید. سایز پای افراد با یک دیگر متفاوت است و پس از خرید کفش این نیاز وجود دارد که کفش متناسب با سایز شخص شما شود.
جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.