سرامیک خاکاب کد 2167

۶ بازديد

سرامیک خاکاب کد 2167

سرامیک خاکاب کد 2167 ، خاکاب سرام آریا در سال 1389 نه تنها با هدف ارتقای کیفیت محصولات بلکه افزایش سهولت در برآوردن نیازهای مشتریان تاسیس شد.

چند سال پس از تاسیس خاکاب سرام، طیف وسیعی از محصولات با استانداردهای اروپایی با برند SWT وارد بازار شد.

ما همیشه از بهترین طرح ها و استانداردها برای تضمین کیفیت بالای محصولات خود استفاده می کنیم.

نقطه قوت منحصر به فرد ما در صنعت سرامیک کیفیت و تنوعی است که ارائه می دهیم.

از نظر کیفیت و تنوع بالا. ما رضایت مشتری را فراهم می کنیم. شرکت SWT هم اکنون محصولات ایرانی خود را که در بهترین و مدرن ترین خط تولید کشور تهیه می شود را معرفی کرده و برای کیفیت بالا تلاش می کند.

این شبکه به فروشندگان در نقاط مختلف جغرافیایی نیازهای متنوعی را ارائه می دهد تا نیازهای منطقه خود را برآورده کند و در عین حال قدرت خرید و پشتیبانی بیشتری را برای آنها فراهم کند.

 

[caption id="attachment_2373" align="aligncenter" width="600"]سرامیک خاکاب کد2167 سرامیک خاکاب کد2167[/caption]

Teraqua سبک جدیدی است که توسط SWT در پاسخ به تقاضای بازار توسعه یافته است. Teraqua چیست؟

سرامیک و کاشی دو ماده ای هستند که به طور مکرر در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و از دیرباز در اندازه های مختلف چه به صورت دستی و چه در کارخانه تولید می شده اند. اندازه محصولات هر روز در حال افزایش است. جلوگیری از بریدگی در الگوی سرامیکی یکی از موارد است.سرامیک خاکاب کد 2167

دلایل افزایش سایز و این به تنهایی باعث بهبود ظاهر و حس لوکس بودن فضاها می شود. در حال حاضر. افزایش اندازه در اسلب و در 150×300 و سایزهای دیگر موجود است. اسلب کالایی با قیمت بالا و هزینه نصب و حمل و نقل بالا است. با توجه به الزامات گفته شده، اقدام به طراحی و تولید Teraqua کردیم. این محصول که به صورت کاشی و سرامیک در ابعاد 80×120 (و به زودی در سایزهای دیگر نیز موجود است) به گونه ای ساخته شده است که الگوی هر کاشی به صورت تصادفی به رنگ و نقش کاشی و سرامیک مجاور نیز می رسد. الگوی دال بر اساس ابعاد فضای مورد نظر اجرا خواهد شد. در نتیجه زیباتر از سایر اسلب های معمولی خواهد بود و مشتریان نیز زیباتر خواهند شد.

از قیمت مناسب سرامیک خاکاب کد 2167 ، در فروشگاه سپرو کمپانی با خبر شوید.

کاربرد ساده و سهولت حمل و نقل بهره مند شوید.

مبل آوانگارد

۷ بازديد

مبل آوانگارد چیست؟

در انتخاب مبل مناسب برای دکوراسیون آوانگارد، باید توجه کرد که تم آوانگاردی بودن فضا حفظ گردد. یعنی شما باید الگوی هندسی مبلمان، رنگ پارچه و طرح آن را به گونه ای در نظر بگیرید که سبک آوانگارد داشته باشد.

مبلمان آوانگارد سبکی حجیم دارند. سایزهای بزرگ این مبلمان موجب می گردد تا نقطه توجهی در دکور ایجاد شود. استفاده از اشکال هندسی نامتعارف و انحنا دار، می‌تواند توضیح این که مبل آونگارد چیست را تکمیل کند. ممکن است ترجیح دهید تا از مبل ساده‌ای برای این منظور استفاده نمایید. در این حالت باید با استفاده از رنگ و طرح، مبلمان خود را به مبل آوانگارد تبدیل نمایید.
مبلمان آوانگارد با پارچه های کتان، پلی استر، چرم و جیر، می تواند انتخاب مناسبی باشد. این بافت ها در فضاهایی با نور طبیعی زیاد، جلوه ی خاصی ایجاد می کنند.
از لحاظ رنگ مبل آوانگارد، باید با ترکیب رنگ های مختلف، آوانگارد بودن دکور را به رخ بکشید. توصیه می کنیم طرح های خاص و رنگ بندی متفاوت را برای پارچه ی مبلمان خود تست کنید. طرح هایی با نقش و نگار خارج از عرف مانند طرح روزنامه ی پر از نوشته و یا تصاویری غیر از گل و شاخه، می‌تواند مبلمان را جذاب و منحصر به فرد کند.
برای مبلمان آوانگارد می توانید از کاناپه و تکی هایی غیر ست استفاده نمایید. به عنوان مثال ممکن است ترجیح دهید تا کاناپه‌ای با پشتی کوتاه را با یک تکی با پشتی بلند ست کنید. یا جنس یا طرح و رنگ پارچه های به کار رفته در کاناپه با مبل تکی، یکسان نباشد.

خرید از فروشگاه اوسان لوکس

مبل آوانگارد

انواع مبل آوانگارد

با توجه به این که آوانگارد جنبشی خارج از چهارچوب عادی را ایجاد می کند، نمی‌توان چهارچوبی را برای مبلمان و یا هر عنصر دیگری در این سبک، متعارف شد. در حالت کلی «باید» در این سبک جای ندارد. شما می توانید استایل های کم تر دیده شده و اصطلاحاً عجیب و غریب را برای مبل آوانگارد انتخاب نمایید. به عنوان نمونه، مبل هایی که به صورت نیم تنه‌ی حیوان طراحی شده‌اند، می‌تواند گزینه‌ی خاص و منحصر به فردی به نظر بیاید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره مبل نئوکلاسیک

چه دکوراسیونی به مبل آوانگارد می‌خورد؟

مبل آوانگارد، ترکیبی از رنگ‌ها و پارچه هایی مختلف می باشد. بنابراین نمی توان آن را در سبک های کلیشه ای مانند کلاسیک و مدرن به کار برد. همان طور که می دانید در سبک کلاسیک، مبلمان با منبت های زیبا و رنگ های ست مورد استفاده قرار می گیرد. هم‌چنین در سبک مدرن نیز اغلب از طیف رنگی خنثی استفاده خواهد شد. بهترین گزینه برای استفاده از مبل آوانگارد، در سبک آوانگارد می باشد. در حقیقت جمع بندی چنین مبلمانی با سایر عناصر آوانگارد به خلق دکوراسیون خاص و جذابی به انجام می رسد.

در نظر داشته باشید برای ست کردن مبلمان سرخابی و کوسن های با تصویر روزنامه، آیا می توان پرده های والان‌دار استفاده کرد؟ طبیعی است که چنین پرده هایی در دکوراسیون کلاسیک جذاب هستند اما در این جا به دلیل استفاده از مبل آوانگارد، باید عناصر دیگر را نیز عناصر خاص و خارج از چهارچوب همیشگی انتخاب نماییم. بنابراین انتخاب پرده هایی ساده با طرح پارچه ی متفاوت احتمالاً ترکیب بهتری را خلق می کند.

مبل آوانگارد

آوانگارد، شاخه‌ای از سبک بوهمین

سبک بوهمین، یکی از سبک هایی هست که به دلیل انتخاب آزادانه رنگ، بسیار نزدیک به آوانگارد نشان داده می شود. در حقیقا فرهنگ آوانگارد را شاخه ای از سبک بوهمین محسوب می شود. به همین دلیل است که افرادی که نمی‌دانند مبل آوانگارد چیست معمولا در تشخیص این مبلمان به شک و تردید دارند.

در سبک بوهمین، سعی بر آن است تا فرهنگ را به عناصر دکوراسیون انتقال دهند. در این سبک، کوسن های مخملی و سوزن دوزی شده، پارچه های آینه کاری شده و هندی، کاسه های عثمانی و ظروف چوبی و مسی و … به کار برده می شود.

در سبک بوهمین نیز مانند آوانگارد، قانون و چهارچوب خاصی استفاده نمی گردد. یعنی تمام عناصری که دوست دارید را می توانید با این دکوراسیون تداخل کنید. اکسسوری های چوب طبیعی، گل ها و گلدان های طبیعی در تعداد زیاد، دیوارکوب‌های روستیک، فرش‌های گلیم شکل و طرح دار، برخی از المان‌هایی هستند که در این سبک، به کار برده می شود. 

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

خرید آیفون تصویری آلدو

۷ بازديد

آیفون تصویری آلدو از پیشگامان تولید دربازکن های تصویری در ایران است که با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز های مشتریان ایرانی محصولات خود را روانه بازار نمود.

آلدو برای تمامی محصولات آیفون تصویری خود گارانتی 36 ماه به همراه 1 سال گارانتی تعویض در نظر گرفته است و این گارانتی در سراسر کشور معتبر است.

شرکت پارسیان تصویر فدک که خط تولید آیفون تصویری های آلدو را در اختیار دارد تمام تلاش خود را جهت افزایش کیفیت و کارایی محصولات به کار بسته تا با ایجاد یک حس مطلوب رضایت از خرید مشتریان بیشتری را ترغیب به خرید و اعتماد به دربازکن تصویری آلدو نماید.

از مهمترین وجوه تمایز آیفون تصویری آلدو استفاده از طراحی و رنگ بندی های خاص و منحصر به فرد است که در بین تمامی تولید کنندگان دربازکن های تصویری در کشور متمایز است.

آیفون تصویری آلدو به قدری با کیفیت هستند که بیشتر نمایندگی های خدمات پس از فروش کمترین میزان گارانتی را برای این محصول ثبت نموده اند.

آیفون تصویری آلدو در سایز ها مختلف با رنگبندی های متفاوت دست طراحان داخلی منازل را برای ست کردن این وسیله مهم با سایر ارکان منزل فراهم آورده است.

امکانات مختلف پنل آیفون تصویری آلدو مانند کارتی بودن و همچنین ضد آب و ضد ضربه یودن نیز مزید بر علت شده تا آلدو یک انتخاب عالی برای مشتریان عزیز باشد.

انتخاب آیفون تصویری آلدو با حافظه

در بسیاری از موارد داشتن قابلیت ذخیره تصاویر مراجعه کننده برای خریداران مهم است،به همین جهت شرکت آیفون تصویری آلدو علاوه بر محصولات بدون حافظه محصولات با حافظه نیز تولید می نماید. برای تشخیص مدل های با حافظه کافیست به حروف انگلیسی M در انتهای شماره محصولات تولیدی توجه نماییم،برای مثال مدل v412M یک مدل با حافظه است.البته بین محصولات با حافظه و بدون حافظه اختلاف قیمتی وجود دارد که شما می توانید بسته به نیازتان این مابه التفاوت را پرداخت نمایید.

انتخاب آیفون تصویری آلدو بدون حافظه

همانظور که در بالا ذکر شد آیفون تصویری آلدو مدل های بدون حافظه نیز تولید می کند که نداشتن این قابلیت می تواند در قیمت تمام شده محصول برای ما ارزان تر حساب شود. اگر به دنبال یک مدل با کیفیت و ارزان هستیم می توانیم از محصول 4 اینچی و بدون حافظه V412 استفاده نماییم که همانطور که در شماره و مدل گوشی مشخص است از حروف M استفاده نگردیده است.پس این اطلاعات را باید داشته باشیم در دربازکن تصویری بدون حافظه، فقط تفاوت در قسمت حافظه می باشد و از نظر کیفیت ساخت و قطعات بکار رفته تغییری ندارد

آیفون تصویری آلدو با طراحی و تولید آیفون تصویری های جدید و با کیفیت بسیار بالا سعی داشته تا اعتماد مشتریان را بیش از پیش به خود جلب نماید و در این مسیر از تکنولوژی های بسیار پیشرفته استفاده به عمل می آورد.

آیفون تصویری آلدو 412

اندازه صفحه نمایش دربازکن تصویری آلدو

صفحه نمایش محصولات آلدو در دو سایز 4.3 اینچ و 7 اینچ تولید شده است. الیته هر یک از این سایز ها دارای طراحی های متفاوت است.
بدون شک همه ما علاقه داریم تصویر بزرگتری از محوطه بیرون ساختمان را در هنگام استفاده از آیفون تصویری ببینیم، از آنجا که صفحه نمایش آیفون تصویری آلدو از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است، درنتیجه ‌می‌تواند شما را از داشتن یک آیفون تصویری با قابلیت‌های بالا راضی نگه دارد

آیفون تصویری aldo یک محصول ایرانی در عین حال باکیفیت و قابل مقایسه با محصولات خارجی است که از لحاظ قیمتی بسیار مناسب تر از برند‌های غیر ایرانی است و حتی در میان برند‌های ایرانی نیز از لحاظ قیمتی مناسب تر از بقیه است و می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک آیفون تصویری اقتصادی هستند بسیار مناسب باشد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌ آیفون تصویری آلدو به سایت فروشگاه اینترنتی دورفون مراجعه کنید و پس از مشاهد‌ه مشخصات کامل محصولات آلدو لیست قیمت آیفون آلدو را مشاهده کنید و در صورت نیاز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد آیفون تصویری Aldo در اندازه‌های 4.3 اینچ و 7 اینچ موجود است. قیمت آیفون تصویری آلدو 7 اینچ در مقایسه با دیگر برند‌ها در این اندازه بسیار مناسب‌تراست اگر به دنبال یک آیفون تصویری با اندازه صفحه نمایش بزرگ هستید. آیفون آلدو می‌تواند گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

شرکت آلدو برای راحتی هرچه بیشتر مشتریانش نمایند‌ه‌های مختلفی را درسطح کشور قرار داده تا بتواند محصولات خود را بدون هیچ کم و کاستی و با قیمت مناسب به دست مشتریان برساند. شرکت آریا ایمن به عنوان نماینده آیفون تصویری آلدو در لاله زار که می‌توان آن را مرکز فروش آیفون تصویری در تهران نام برد، سعی کرده برای آسودگی هرچه بیشتر مشتریان، فروش خود را به صورت اینترنتی قرار دهد. شما می‌توانید با ورود به سایت فروشگاه آریا ایمن در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

قابلیت ضبط تصویر محصولات آلدو

از اصلی ترین امکاناتی که در آیفون های تصویری قابلیت ضبط عکس و یا فیلم مراجعه کنندگان است ، چرا که این روز‌ها امنیت یکی از موارد بسیار ضروری برای ساکنین ساختمان‌های مسکونی می‌باشد.
آیفون تصویری نیز از این قابلیت در محصولات خود بهره برده است . این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا از افرادی که زنگ واحد شما را زده‌اند، عکس و حتی فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای بگیرید.
از مهمترین ویژگی های هر آیفون تصویری کیفیت بالا در کنار امکانات کاربردی است که آیفون تصویری آلدو این امتیاز را دارد و محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار نموده است.

قیمت دربازکن تصویری آلدو

آیفون تصویری آلدو یک محصول ایرانی در عین حال باکیفیت و قابل مقایسه با محصولات خارجی است که از لحاظ قیمتی بسیار مناسب تر از برند‌های غیر ایرانی است و حتی در میان برند‌های ایرانی نیز از لحاظ قیمتی مناسب تر از بقیه است و می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک آیفون تصویری اقتصادی هستند بسیار مناسب باشد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌ روز آیفون تصویری آلدو به سایت فروشگاه اینترنتی دورفون مراجعه کنید و پس از مشاهد‌ه مشخصات کامل محصولات آلدو لیست قیمت آیفون آلدو را مشاهده کنید و در صورت نیاز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

گارانتی محصولات آلدو

محصولات دربازکن تصویری آلدو با اطمینان از کیفیت بالای این برند نام آشنا با 36 ماه گارانتی سراسر کشور که شامل 1 سال گارانتی تعویض محصول و 2 سال گارانتی تعمیر می باشد اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد تا تجربه یک خرید موفق را داشته باشند.
دربازکن تصویری آلدو در مقایسه با رقبا
با توجه به این که امروزه خرید آیفون تصویری به یکی از نیاز های هر منزل تبدیل شده است ، شرکت های گوناگونی اقدام به تولید و عرضه این محصول نموده اند که موجب افزایش رقابت در بین و تلاش برای بهبود کیفیت شده است . در این بین نیز آیفون تصویری آلدو کیفیت محصولات خود را به شدت بالا برده است و با گسترش خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور موجب رضایت مشتریان خود شده است.
در حال حاضر دربازکن های آلدو کیفیت بسیار بالایی دارند و در مقابل رقبا قدیمی تر حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

شما می توانید محصولات آیفون تصویری سیماران را هم مشاهده بفرمایید.

خرید آیفون تصویری سیماران

۱۰ بازديد

دربازکن تصویری یا در اصطلاح آیفون تصویری ، ابزاری جهت شناسایی افراد مراجعه کننده به محل شما است. آیفون تصویری سیماران که زیر مجموعه شرکت الکترونیک سیماران است و با قدمت 50 ساله در این صنعت یکی از بهترین شرکت های تولید کننده دربازکن تصویری در ایران است.

در بیش از 20 سال تجربه سیماران در تولید آیفون تصویری این شرکت توانسته با استفاده از بهترین متریال ها و تکنولوژی های روز دنیا بهترین محصول را روانه بازار نماید.

در کنار کیفیت بالا توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون تصویری سیماران را به یکی از مطمئن ترین دربازکن های تصویری موجود در بازار تبدیل نموده است.

در ادامه با فروشگاه دورفون برای بررسی آیفون تصویری سیماران همراه باشید.

آیفون تصویری سیماران با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی ،محصولات خود را آپدیت می نماید. به طور مثال دربازکن تصویری سیماران مدل HS78mw یکی از پیشرفته ترین محصولات شرکت سیماران است که با قابلیت ارتباط با تلفن همراه در میان سایر رقبای آیفون تصویری موجود در بازار نیز خود را متمایز نموده است. 

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

انواع مانیتور های دربازکن  تصویری سیماران

مدل های با حافظه:

  • دربازکن تصویری مدل HS-43TK M
  • دربازکن تصویری مدل HS-46TKM
  • دربازکن تصویری مدل HS43TKMWIF
  • دربازکن تصویری مدل HS-72M
  • دربازکن تصویری مدل HS-78M
  • دربازکن تصویری مدل HS-78MWIFI

 

مدل های بدون حافظه:

و مانیتور آیفون تصویری بدون حافظه در 5 مدل مختلف عبارتند از:

  • آیفون دربازکن مدل HS-43
  • آیفون دربازکن مدل HS-43FL
  • آیفون تصویری مدل  HS-43TK
  • آیفون تصویری مدل  HS-43TK
  • آیفون تصویری مدل  HS-43TK
  • دربازکن تصویری مدلHS-72TK

انواع مدل های پنل آیفون تصویری سیماران

سیماران در پنل های تصویری خود نیز تنوع بع خرج داده است و از 3 طراحی برای آن ها استفاده کرده است.

مدل فوژان که از قدیمی ترین طرح های پنل آیفون تصویری سیماران است.

مدل فراز که از طراحی آیفون تصویری کوماکس اصل کره الهام گرفته است.

مدل فرداد که دارای طراحی اختصاصی خود سیماران است و جدید ترین مدل پنل تصویری است.

امکانات ایفون های تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان امکانات مختلفی را در محصولات خود قرار داده است.

محصولات با حافظه سیماران همگی دارای قابلیت ذخیره عکس و فیلم و ارتباط داخلی هستند ، همنین قابلیت ارتباط بین واحد ها و باز کردن درب پارکینگ و ارتباط با دو پنل نیز در این محصولات قرار دارد.

علاوه بر این امکانات در مدل های آیفون تصویری وای فای دار سیماران نیز امکان اتصال دربازکن تصویری به تلفن همراه و انتقال تصویر و صوت به موبایل فراهم است.

در مدل های بدون حافظه آیفون تصویری سیماران نیز برخی قابلیت ها لحاظ شده است. به طور مثال امکان ارتباط با دوپنل تصویری در محصولات بدون حافظه سیماران قرار داده شده است.

پنل های تصویری سیماران نیز از امکاناتی استفاده می کنند ، مانند قابلیت کارتخوان که با این امکان شما می توانید بدون استفاده از کلید درب ورودی را فقط با یک تگ باز نمایید و وارد منزل شوید.

کیفیت محصولات دربازکن تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران به واسطه استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، محصولات با کیفیت تولید و راوانه بازار می کند صفحه نمایش این برند طبق اعلام کارخانه ساخت کره جنوبی هستند و دوربین پنل ها نیز ساخت سونی است.

در عمل نیز به گواه مصرف کنندگان سیماران از نظر تصویر و صدا و دوام محصولات کیفیت بالایی دارد.

فروش اینترنتی آیفون تصویری سیماران

شما عزیزان علاوه بر امکان مشاهده قیمت های آیفون تصویری سیماران در سایت دورفون می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. با توجه به ارائه لیست قیمت متحد برای محصولات دربازکن سیماران در فروشگاه دورفون با تخفیف ویژه خرید کنید. فروشگاه دورفون نماینده رسمی آیفون تصویری سیماران است که اکنون به صورت رایگان این محصولات را به تمامی نقاط ایران ارسال می نماید. به علاوه می توانید فروشگاه دورفون جهت سهولت خرید شما پیکج های آماده را برای شما قرار داده است.

پکیج آیفون تصویری یک واحدی سیماران HS-43

تنوع در خرید آیفون تصویری سیماران

یکی از بزرگترین نقاط قوت آیفون تصویری سیماران تولید تنوع بالای محصولات است که باعث می شود تا سختگیرانه ترین سلیقه ها نیز بتوانند محصولی مناسب خود انتخاب نمایند.

تنوع در مدل های مانیتور ها و پنل های تصویری با قابلیت ها و امکانات مختلف از ویژگی های دربازکن تصویری سیماران است.

شاید به جرات بتوان Simaran را نمونه‌ی یک تجارت موفق در صنعت آیفون‌های تصویری دانست. این شرکت در ابتدا از تکنولوژی و طرح‌بندی دربازکن تصویری کوماکس الهام می‌گرفت، اما اکنون با دادن فرصت بیشتری به مهندسین طراح خود، محصولات آیفون تصویری منحصر به فرد خود را تولید می‌کند. تنوع بسیار بالای این آیفون‌ها به حدی رسیده است که به راحتی می‌توانند به نیازهای تمامی مشتریان در هر زمینه پاسخ دهند. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین آیفون تصویری سیماران و ویژگی‌های برجسته آن می‌پردازیم:

مانیتور 7 اینچ با حافظه سیماران نقره ای رنگ

گارانتی محصولات سیماران

30 ماه گارانتی برای محصولات آیفون تصویری سیماران در نظر گرفته شده است در طول این مدت هرگونه ایراد در محصولات با تعویض قطعه معیوب رفع می گردد و پس از اتمام دوره گارانتی نیز تعمیر محصولات با قیمت کمتری صورت می پذیرد.

آیفون تصویری ساده و پر فروش سیماران

کمپانی‌های سازنده آیفون‌های تصویری در دسته‌بندی محصولات اقتصادی خود، برای جلب مشتریان به سوی خود از روش‌هایی استفاده می‌کنند و هر کدام سعی دارند با راهبردهای خاص خود، به مشتریان جذابیت بیشتری ارائه دهند. مهمترین فاکتور در انتخاب این دسته‌بندی قیمت مناسب است و در صورتی که شرکتی در این بازار با قیمتی مناسب علاوه بر آن ویژگی‌های بیشتری در محصولات خود ارائه دهد، موفق خواهد بود.

مدل‌های آیفون تصویری سیماران شامل Hs-43، Hs-43FL و Hs-35FL هستند. این مدل‌ها در بازه قیمتی متنوعی عرضه می‌شوند که دارای صفحه نمایش از 3.5 تا 4.3 اینچ هستند. بجز صفحه نمایش رنگی و امکان شخصی‌سازی نور، رنگ و کنتراست، امکانات دیگری را برای این محصولات در نظر نگرفته‌اند و این ویژگی‌ها را جزو پایه‌ای‌ترین ویژگی‌های آیفون تصویری خود قرار داده‌اند.

آیفون تصویری با حافظه میان قیمت

در سال‌های اخیر، علاقه به استفاده از آیفون‌هایی با ویژگی‌هایی مانند حافظه فراوان و قابلیت‌های ارتباطی پیشرفته، افزایش یافته است. بسیاری از شرکت‌ها قادر به تولید این نوع از دستگاه‌های بازکن تصویری در ردهٔ قیمت میانی هستند. ردهٔ قیمت میانی به معنای داشتن قیمتی کمتر از مدل‌های لوکس و گران و بیشتر از مدل‌های اقتصادی است.

شرکت سیماران، در این رده، چندین مدل از درب‌های بازکن برای عکسبرداری تولید کرده است. این مدل‌ها شامل Hs-43/m200، Hs43-m100T، hs-43FL-m100 و Hs-43-m100/Wifi هستند. تمامی این مدل‌ها دارای حافظه‌ای برای ذخیره عکس‌ها هستند. برخی از این مدل‌ها امکان اضافه کردن کارت حافظه را دارند تا فضای عکس و فیلمبرداری را افزایش دهند و همچنین دارای قابلیت ارتباط داخلی و Wi-Fi هستند. همچنین، این درب‌های بازکن به دو صورت با حافظه و بدون حافظه نیز موجود هستند.

تمام مدل‌های اشاره شده دارای یک سیستم خروجی مستقل برای باز کردن درب پارکینگ می‌باشند. این سیستم به صورت جداگانه قابل استفاده است و نیازی به استفاده از ریموت مالک خانه ندارد. این ویژگی، که در حال حاضر با استقبال فراوانی روبرو شده است، این امکان را به ما می‌دهد که درب پارکینگ را به طور مستقل از درب ورودی باز و ببندیم.

علاوه بر این، بسیاری از دستگاه‌های مشابه در ردهٔ قیمت متوسط از تکنولوژی کلید لمسی استفاده کرده‌اند. این انتخاب باعث شده که آیفون‌های تصویری این شرکت ظاهری مدرن و زیبا داشته باشند، همچنین برخلاف بسیاری از رقبا، به قیمت مناسبی عرضه شوند.

گارانتی آیفون تصویری سیماران

تمامی محصولات تصویری دربازکن ساخت این مجموعه با گارانتی روانه بازار شده‌اند. گارانتی که در پشت محصولات ذکر شده است، تمامی مشکلاتی که در طول دوره گارانتی به وجود می‌آیند را پوشش می‌دهد. برای خرید آیفون تصویری سیماران، بهتر است از نمایندگی‌های مجاز این شرکت خرید کنید تا نصاب آیفون سیماران نصب آیفون تصویری را انجام داده و هیچ مشکلی در زمان گارانتی بوجود نیاید.

پنل آیفون تصویری ساده و کدینگ سیماران

شرکت سیماران تلاش کرده است تا محصولات خود را با تکمیل پنل آیفون تصویری و صفحه دم دری ویژه بهبود بخشد. شما می توانید از پنل های ساخته شده توسط این شرکت برای مانیتور آیفون تصویری رنگی سیماران استفاده کنید. همچنین، امکان استفاده از پنل دم دری سوزوکی و زنگ آیفون کوماکس نیز برای محصولات سیماران وجود دارد.

سیماران دو مدل آیفون تصویری با دو نوع سیم کشی متفاوت تولید کرده است. یکی از این مدل‌ها، نوع ساده آیفون است که علاوه بر راحتی استفاده، نیاز به سوئیچر دارد. اما در سیستم‌های کدینگ دربازکن تصویری سیماران، به جای سوئیچر، از دیکودر استفاده می‌شود. برای هر چهار واحد، یک قطعه دیکودر سیماران باید استفاده شود.

یکی از پنل‌های دم دری معروف سیماران، مدل فوژان است که در دو نوع ساده و کارتخوان موجود است. شما می توانید تعداد واحدهای ساختمان خود را انتخاب کنید و یا از بین پنل‌های مختلف، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. تفاوت قیمت پنل کارتخوان و ساده فقط در وجود یک قطعه است که با استفاده از یک کارت، امکان باز کردن درب را می‌دهد. با نزدیک کردن کارت به ماژول پنل، درب قابل باز شدن است.

ترانس دربازکن ریموتی سیماران

۷ بازديد

منبع تغذیه، همانطور که از نامش پیداست، وظیفه تامین نیروی مورد نیاز وسیله الکترونیکی را تامین کند. ترانس دربازکن ریموتی سیماران یکی از این منابع است که به وسیله بهترین مواد اولیه موجود در بازار، جهت تولید نیروی مورد نیاز قفل دربازکن تولید می شود. این ترانس، همانند دیگر محصولات شرکت سیماران به همراه 30 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می شود و با تمامی برند های آیفون تصویری و صوتی بازار و تولیدات خود کمپانی سیماران سازگار است.

ترانس های ریموتی بسیاری از برند های مختلف در بازار موجود هستند اما ترانس دربازکن ریموتی سیماران از نظر کارایی و نصب آسان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است ، ترانس دربازکن ریموتی سیماران بر خلاف بسیاری از برند ها دارای دو عدد ریموت کنترل جهت باز کردن درب در داخل بسته بندی خود می باشد.

از مهمترین کاربرد های دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون سیماران استفاده در شرکت ها ، دفاتر وکالت ، طلاوجواهر فروشی ها است که بسیار مفید و کاربردی می باشد.

ترانس ریموتی سیماران

ترانس دربازکن ریموتی سیماران

منابع تغذیه مورد استفاده در سیستم آیفون تصویری و صوتی ایرانی و خارجی منبع تغذیه آیفونهای معمولی میباشد و دارای خروجی 12 الی 15 ولت dc و ac است.

تنها آپشنی که به این محصول اضافه شده است امکان باز نمودن درب با استفاده از ریموت می باشد.

با این امکان شما می توانید از فاصله 30 متری قفل درب خود را باز نمایید.

ترانس دربازکن ریموتی سیماران (دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون ) که یکی از بهترین های شرکت سیماران می باشد کیفیت فوق العاده بالا و کارایی مفیدی دارد.

دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون بسیار کارآمد تر از ماژول های کارتی درب بازکن ها می باشد چرا که برای استفاده از ماژول حتما باید دم درب ورودی باشید اما در مورد ریموت امکان استفاده از فواصل دور نیز وجود دارد.

ترانس دربازکن ریموتی سیماران بر روی انواع دربازکن های صوتی و تصویری و انواع قفل ها قابل نصب می باشد و بدون مشکل کار می کند.

همچنین ریموت های ترانس دربازکن ریموتی سیماران قابلیت ست شدن با درب های پارکینگی مختلف را دارد و شما نیاز به حمل ریموت های متعدد نخواهید داشت.

این محصول علاوه بر این که می تواند مکمل آیفون های تصویری و صوتی شما باشد می تواند به عنوان یک سیستم مستقل و بدون اتصال به آیفون تصویری عمل نماید.

ترانس دربازکن ریموتی سیماران

قفل در بازکن ترانس دربازکن ریموتی سیماران

دو نوع در بازکن بر روی درب ها استفاده میشود. یک نوع با زنجیر است که از انرژی ذخیره شده فنر برای آزاد کردن زبانه در استفاده میکند. نوع دوم نیازی به زنجیر ندارد و توسط یک مگنت زبانه به داخل کشیده شده و در باز میشود. در بازکنهای نوع دوم معمولا از منبع dc 12 ولت یک آمپری تغذیه میشوند. ترانس دربازکن ریموتی سیماران توانایی باز کردن درب هایی با قفل کله گاوی و زنجیری را دارد و از این بابت به هیچ وجه نگرانی نداشته باشید.

شما عزیزان می توانید ترانس دربازکن ریموتی سیماران را با گارانتی معتبر سیماران از فروشگاه دورفون خریداری فرمایید.

مهمترین مورد برای ترانس دربازکن ریموتی امکان استفاده از آن بدون دربازکن است، از این سیستم می توان برای باز کردن درب فروشگاه های مختلف از جمله طلا فروشی ها استفاده نمود.

منبع تغذیه ریموتی سیماران بسیار پر قدرت است و تمامی قفل ها را پشتیبانی می نماید و برای تمامی دربازکن ها مورد استفاده واقع می شود.

موارد استفاده ترانس دربازکن ریموتی سیماران

ترانس دربازکن ریموتی سیماران جهت استفاده برای درب بازکن از راه دور مناسب است. از این دستگاه هم می‌توان همراه سیستم آیفون تصویری و هم بدون آیفون استفاده نمود.

از مزایای این ترانس:

1- بدون نیاز به سیم کشی پیچیده .

2- نصب سریع و آسان.

3-قادر به نصب بر روی تمام آیفون های صوتی و تصویری.

4- دارای 2  عدد ریموت فابریک شرکت.

5-دارای گارانتی شرکت.

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان

۷ بازديد

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه لیوان کاغذی باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه لیوان کاغذی چه ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد.

بررسی لیوان کاغذی از لحاظ جنس کاغذ

لیوان های کاغذی در دو نوع گلاسه یا همان براق و مات تولید می شود.

لیوان کاغذی های مات به صورتی است که نور را انعکاس نمی دهد ولی لیوان کاغذی های گلاسه به صورت براق بوده و طرح های روی آن به صورتی است که انگار روی آن یک لایه نازک از ماده ای بازتابنده نور قرار گرفته است.

از لحاظ کیفیت این دو جنس تفاوت خاصی ندارند و انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه مخاطب دارد.

اما با توجه به جلوه ایجاد شده برای تصاویر چاپ شده روی کاغذ گلاسه، نوع کاغذ لیوانی براق یا همان گاغذ لیوانی گلاسه، طرف داران بیشتری دارد.

لیوان کاغذی مات و براق

مقایسه لیوان کاغذی مات وبراق(گلاسه)

لیوان کاغذی بر اساس اندازه و سایز

لیوان کاغذی ها دارای اندازه های متنوع می باشد

90 سی سی
120 سی سی
180 سی سی
220 سی سی
360 سی سی
هر کدام از این اندازه ها کاربردهای خود را دارد.

لیوان کاغذی سایز 90 سی سی

لیوان کاغذی 90 سی سی سایز کوچک لیوان های کاغذی می باشد که به لیوان شات و قهوه مشهور می باشد. لیوان های کاغذی 90 سی سی بیشتر دارای طرح عمومی قهوه بوده و در اکثر مکان ها برای صرف نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. فروش لیوان کاغذی 90 سی سی یکبار مصرف در بسته بندی 50 تایی و کارت 80, 4000 هزار عددی صورت می گیرد.

لیوان کاغذی 180 سی سی لیوان کاغذی 180 سی سی

لیوان کاغذی سایز 220 سی سی

اما سایز بعدی لیوان کاغذی که در میان سایزهای مختلف این محصولات بیشترین استفاده و بیشترین محبوبیت را در بین سایزهای لیوان کاغذی دارد و همینطور پرفروش ترین لیوان کاغذی نیز محسوب میشود ، لیوان کاغذی 225 سی سی یا همان لیوان کاغذی 220 سی سی هست که سایز مرسوم لیوان کاغذی محسوب میشود. بیشترین تولید گروه جام کاپ نیز در حال حاضر لیوان کاغذی 220 سی سی را عهده دار است که با چاپ اختصاصی آن را ارائه میشود. لیوان کاغذی سایز 220 سی سی استفاده های مختلفی دارد ، درواقع استفاده برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و … را میتوان به آن اشاره کرد.

لیوان کاغذی 220 سی سی، یک لیوان ساده و کاربردی است که به طور معمول برای نوشیدن مایعات سرد مانند آب، انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز و غیره استفاده می‌ شود. این لیوان از کاغذ با کیفیت تهیه شده است و بسته به نوع کاغذ و کیفیت آن، می‌ تواند با قابلیت تحمل حرارت و رطوبت مختلفی عرضه شود.

از ویژگی‌ های لیوان کاغذی می ‌توان به سبک و قابل حمل بودن، دوام پذیری در برابر رطوبت و حجم کمتر زباله ‌های تولید شده نسبت به لیوان ‌های پلاستیکی اشاره کرد. همچنین، این لیوان‌ ها به دلیل اینکه قابل بازیافت هستند، منابع طبیعی را صرفه جویی می ‌کنند و می ‌توانند به عنوان گزینه ‌ای پایدارتر برای محیط زیست مورد استفاده قرار گیرند و استفاده در رویدادهای کوچک و بزرگ مثل نمایشگاه‌ های تجاری، جشن‌ ها، مراسم ختم و… استفاده در فروشگاه ‌های غذایی، کافی‌شاپ ‌ها، رستوران ‌ها و سایر مکان ‌های خدماتی برای سرو نوشیدنی‌ های سرد مانند نوشابه، شربت، آب معدنی و… لیوان کاغذی 220 سی سی، از لحاظ قیمت نیز با توجه به هزینه کمتر نسبت به بسیاری از سایزهای دیگر لیوان کاغذی، برای مصارف مختلف مورد توجه قرار می‌ گیرد.

لیوان کاغذی 220 سی سیلیوان کاغذی 220 سی سی

لیوان کاغذی سایز 360 سی سی

لیوان کاغذی 360 سی سی برای سرو نوشیدنی ‌های گرم و سرد مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این لیوان ‌ها به دلیل ویژگی‌هایی مانند سبکی، انعطاف پذیری، قابلیت بازیافت و همچنین جلوگیری از تغییر طعم و عطر نوشیدنی، جایگزین مناسبی برای بطری های شیشه‌ ای و پلاستیکی محسوب می ‌شوند.

علاوه بر این، لیوان کاغذی 360 سی سی در رستوران ‌ها، کافی‌ شاپ ‌ها و سایر مکان‌های تجاری که نوشیدنی‌های گرم یا سرد به صورت فوری سرو می‌شوند، پر کاربرد می باشد. همچنین، در جشن‌ها، مراسم عروسی، جشن تولد و سایر مراسم خاص نیز ممکن است از این لیوان‌ها برای سرو نوشیدنی‌ها استفاده شود. نوع سر پوشیده و در بسته این محصول در میان دیگر سایزهای لیوان کاغذی رایج است.

لیوان کاغذی 360 سی سی

 

مزایا و معایب استفاده از لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی

مزایا:

  1. دوستدار محیط زیست: لیوان های کاغذی قابل تجزیه طبیعی هستند و بر خلاف لیوان های پلاستیکی، تاثیر کمتری بر محیط زیست دارند. زمانی که دور ریخته می شوند، به راحتی تجزیه می شوند و به طور طبیعی تبدیل به مواد قابل بازیافت می شوند.
  2. کاهش استفاده از منابع طبیعی: تولید لیوان های کاغذی نیاز به مقدار کمتری از منابع طبیعی دارد مقابل تولید لیوان های پلاستیکی. در واقع، کاغذ قابل بازیافت از منابع طبیعی مانند درختان تولید می شود و می تواند یک جایگزین پایدارتر برای پلاستیک باشد.
  3. ارتقای تصویر شرکت: استفاده از لیوان های کاغذی در صنایع مختلف می تواند به تصویر برند شرکت کمک کند. مشتریان اغلب به شرکت ها و برندهایی که اهمیت بیشتری برای محیط زیست قائل هستند، تمایل بیشتری دارند.

معایب:

  1. آب بندی ضعیف: لیوان های کاغذی ممکن است در برابر آب و مایعات دیگر ضد آب نباشند و در صورت تماس با آب، ممکن است سریعاً خراب شوند. بنابراین، برای استفاده در محیط هایی که تماس با مایعات رخ می دهد، باید مراقبت ویژه ای صورت گیرد.
  2. ساختار ضعیف: لیوان های کاغذی نسبت به لیوان های پلاستیکی ساختار ضعیفتری دارند و در صورت استفاده سنگین تر، ممکن است خم شوند یا شکسته شوند.
  3. قیمت بالاتر: به طور کلی، لیوان های کاغذی قیمت بالاتری نسبت به لیوان های پلاستیکی دارند. این ممکن است به دلیل هزینه بیشتر تولید کاغذ و همچنین نیاز به فناوری های خاص برای تولید لیوان های کاغذی باشد.
  4. محدودیت در استفاده: لیوان های کاغذی معمولاً برای استفاده یکباره طراحی شده اند و قابلیت استفاده مجدد ندارند. این ممکن است برای برخی مصرف کنندگان ناخوشایند باشد، زیرا نیاز به خرید مجدد لیوان های کاغذی در هر بار استفاده وجود دارد.
  5. محدودیت در مقاومت: لیوان های کاغذی در مقابل حرارت و رطوبت مقاومت کمتری دارند نسبت به لیوان های پلاستیکی. این ممکن است در برخی موارد، مانند استفاده از نوشیدنی های داغ، مشکل ساز شود.

جدیدترین دستگاه لیوان کاغذی ۱۴۰۲

۸ بازديد

در آخرین نسل دستگاه لیوان کاغذی، از روش جالبی استفاده شده است. به عنوان مثال، این دستگاه دارای یک آپشن است که لیوان‌های خراب یا با طراحی نامناسب را تشخیص داده و جدا می‌کند. این فناوری باعث می‌شود دستگاه کارایی و دقت بیشتری داشته باشد و هرگونه خطا در تولید را به حداقل برساند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که دستگاه‌های تقسیم شده به دو بخش از نظر تولید، بیشتر از این مکانیزم استفاده می‌کنند.

موضوع دیگری که مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از سیستم‌های اتوماتیک در این دستگاه‌ها است، به طوری که هدایت لیوان‌ها به داخل دستگاه به صورت اتوماتیک و بدون دخل و تصرف انجام می‌شود.

خط تولید لیوان کاغذی

لیوان‌های کاغذی، از جمله ظروف دوستدار محیط زیست هستند که از دیواره مقوایی تشکیل شده و خاصیت حفظ حرارت را دارند. خط تولید لیوان کاغذی به نسبت تولید ظروف یکبار مصرف، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

در نظر بگیرید که دستگاه لیوان کاغذی در تبریز بدون استفاده از پلاستیک به طور صد در صد امکان‌پذیر نیست. در خط تولید لیوان کاغذی، مقوا با یک لایه پلاستیکی آستر پوشیده می‌شود تا بتواند از نفوذ مایعات به کاغذ جلوگیری کند. این پلاستیک به دلیل استحکام بالا و انعطاف‌پذیری که دارد، ضمانتی عالی برای مقاومت در برابر رطوبت است و سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی و مواد می‌شود.

دستگاه تولید لیوان کاغذی

مواد اولیه تولید لیوان کاغذی

برای تولید لیوان کاغذی، از مواد اولیه مانند کاغذ پلی اتیلن استفاده می‌گردد. اکثر مواد اولیه برای تهیه لیوان کاغذی و سایر ظروف کاغذی، وارداتی هستند.

کاغذهای مورد نیاز برای دستگاه تولید لیوان کاغذی ، در ابعاد مختلف برش داده می‌شوند و سپس طرح‌های مختلفی روی آنها چاپ می‌شود. این مواد اولیه کاغذی که چاپ و برش می‌شوند، به آنها استروک می‌گویند.

قیمت استروک‌ها که از مواد اولیه تولید لیوان کاغذی ساخته می‌شوند، بسته به ابعاد لیوان کاغذی، متفاوت است.

علاوه بر استروک‌ها، رول‌هایی نیز وجود دارند که برای کف لیوان کاغذی استفاده می‌شوند و می‌توانند اندازه‌های مختلفی داشته باشند، به وفور تولید می‌شوند.

برآورد هزینه‌ها و سود تولید لیوان کاغذی

برای راه‌اندازی هر کسب و کار تولیدی، اولین مرحله بررسی هزینه‌ها و سودی است که از آن کسب می‌شود. بسته به کیفیت لیوان‌های کاغذی، هزینه‌ها و درآمدی که به همراه دارند، سود به دست آمده از آنها ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، قبل از شروع این کار، باید هزینه‌هایی مانند هزینه مواد اولیه، دستگاه‌ها و تجهیزات، فضای کارگاه و… را تخمین زد و با توجه به درآمدی که می‌توان از این کار به دست آورد، برآوردی از سودآوری کسب و کار خود داشته باشید.

فضا و تجهیزات مورد نیاز

مورد دومی که باید قبل از راه‌اندازی خط تولید لیوان کاغذی به آن توجه کنید، فضای مورد نیاز، تجهیزات و مواد اولیه است که برای شروع کار نیاز دارید. قبل از آغاز کار، شما باید تجهیزاتی را که با فضای خود سازگار باشند و با توجه به میزان تولید و درآمدی که پیش بینی کرده‌اید، تأمین کنید.

آشنایی با مراحل تولید لیوان کاغذی

مرحله بعدی شامل آشنایی کامل شما با مراحل تولید این محصول است. در ادامه، مراحل تولید لیوان کاغذی را از صفر تا صد برای شما آورده‌ایم. با این حال، اگر سوالی در این خصوص دارید، می‌توانید به کارشناسان ما در این زمینه مراجعه کرده و از آنها کمک بگیرید.

صفر تا صد تولید لیوان کاغذی

لیوان‌های کاغذی قادر به تحمل انواع مایعات مانند آب یخ تا قهوه داغ هستند. در عمل، اگر شما روی کاغذ آب داغ بریزید، آن به خمیر تبدیل می‌شود. اما در مورد لیوان‌های کاغذی، این مسئله صدق نمی‌کند. به همین دلیل، در اینجا مراحل تولید لیوان کاغذی را از صفر تا صد بررسی می‌کنیم.

دستگاه تولید لیوان کاغذی

ورود مواد خام

مانند سایر ملزومات بهداشتی کاغذی مانند دستمال کاغذی و مقوا، لیوان‌های کاغذی از خرده‌چوب ساخته می‌شوند. این خرده چوب‌ها در نهایت به خمیر چوب و کاغذ تبدیل می‌شوند. در این فرآیند، خمیر با استفاده از کلر، هیدروکسید سدیم و سایر مواد شیمیایی سفید می‌شود و آماده استفاده در دستگاه تولید لیوان‌های کاغذی می‌شود.

شکل دهی به کاغذ

در مرحله بعد، یک لایه پلاستیکی روی کاغذ نصب می‌گردد تا آن را ضد آب کند. سپس برش‌های لازم بر روی آن ایجاد می‌شود و دستگاه آن را به شکل لیوان می‌آورد. دستگاه لیوان کاغذی، پلاستیک را گرم می‌کند و قطعات لیوان را با آن به هم چسبانده می‌شود.

اضافه کردن ویژگی‌های خاص

در مراحل بعدی تولید لیوان کاغذی، برخی از لیوان‌ها با ویژگی‌های خاص ساخته می‌شوند. برخی از این لیوان‌ها، خاصیت عایق دما را دارند و برخی دیگر از آنها دارای استحکام بیشتری هستند. همچنین، در این مرحله می‌توان طرح و رنگ‌های مختلف را به لیوان کاغذی اضافه کرد.

بهترین دستگاه لیوان کاغذی

اکنون می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از یک دستگاه تولید لیوان کاغذی می‌تواند منجر به کسب درآمد قابل توجهی شود. اما باید در نظر داشت که هر دستگاهی قادر به ارائه چنین نتایجی نمی‌باشد. بنابراین، خرید بهترین دستگاه لیوان کاغذی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، در این بخش ویژگی‌هایی که هنگام خرید بهترین دستگاه لیوان کاغذی باید در نظر گرفته شود را بررسی خواهیم کرد.

موتور دستگاه

اولین و مهمترین بخشی که در خرید دستگاه لیوان کاغذی، موتور آن است. نوع و برند موتور می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت دستگاه داشته باشد، بنابراین باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید. برخی از موتورها به صورت دو بخشی عمل می‌کنند و پره‌های آنها به صورت نوبتی شروع به فعالیت می‌کنند.

ظرفیت تولید در دقیقه

یکی از مهم‌ترین عواملی که برای خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی باید در نظر گرفته شود، ظرفیت تولید آن است. این عامل نشان می‌دهد که چقدر تولید شما در یک واحد زمان می‌باشد و در نتیجه تأثیر مستقیمی بر فروش و درآمد شما خواهد داشت.

ابعاد دستگاه

به ابعاد دستگاه شما بستگی دارد که در چه فضایی قرار می‌گیرد. اگر کارگاهی کوچک دارید یا می‌خواهید این کسب و کار را در منزل راه‌اندازی کنید، حتماً به این موضوع توجه کنید. دستگاه‌های تولید لیوان کاغذی در ابعاد مختلف بزرگی و کوچکی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مدارک کاپوتاژ

۹ بازديد

کاپوتاژ ماشین به معنی گرفتن مجوز خروج از کشور برای ماشین شخصی‌ است که اداره کمرگ آن را صادر می نماید. اعتبار کاپوتاژ ماشین یک‌ ساله می باشد و چنانچه کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی‌مانده باشد، باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. برای کاپوتاژ ماشین باید به اداره کمرگ مراجعه و پس از ارائه مدارک کاپوتاژ و تکمیل فرم ها، خودروی شما را وزن می کنند و مابقی کارهای لازم انجام میگیرد.

مدارک برای کاپوتاژ ماشین

در ادامه مدارک کاپوتاژ ماشین شخصی به شرح زیر می باشد:

  • شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه؛ برگ سبز رنگ
  • سند و فاکتور فروش خودرو؛ سند کارخانه
  • کارت ماشین
  • اصل گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز برای گواهینامه بین‌المللی رانندگی یک‌ساله و اعتبار حداقل سه سال برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی سه‌ساله
  • بیمه‌نامه ایرانی
  • گواهینامه بین‌المللی قبلی؛ در صورت داشتن اعتبار
  • گذرنامه و کپی صفحه اول آن؛ دارای شش ماه تاریخ انقضاء
  • چهار عدد عکس سه در چهار برای گواهی‌نامه بین‌المللی
  • به همراه بردن خود ماشین شخصی به نمایندگی

مدارک کاپوتاژ

مدارک کاپوتاژ

قوانین کاپوتاژ خودرو

کاپوتاژ دارای قوانین و شرایط خاصی است که در زیر مشاهده می‌کنید:

  • کالاهایی را می‌توان به صورت کاپوتاژ حمل کرد که صادر شدن آن‌ها از کشور مجاز باشد.
  • اگر صادر شدن کالایی ممنوع یا کالاهای مجاز مشروط باشد، کاپوتاژ آن‌ها با تعهد از گمرک صورت می گیرد.
  • اگر اعتبار پروانه کاپوتاژ برای رسیدن به گمرک مقصدر تمام شده‌باشد و تا ۳ ماه بعد از انقضای آن صاحب کالا گواهی‌نامه ورود به گمرک مقصد را تحویل ندهد؛ کاپوتاژ تحت عنوان به مقصد نرسیده خطاب می شود.
  • حال اگر کالای به مقصد نرسیده مجاز باشد، مجوز خروجی برای آن صادر می‌شود؛ ولی اگر کالای کران بری ممنوع باشد، قاچاق محسوب می شود.
  • تمامی کالا‌هایی را که مجوز صادر شدن دارند، می‌توان با قوانین مذکور با عنوان کاپوتاژ حمل کرد. اگر کالایی صدور آن ممنوع باشد تا زمانی که مجوزی از اداره کل گمرک داده شود مورد قبول کاپوتاژ نخواهد بود.
  • در واقع گمرک مواردی را می‌پذیرد که تشخیص دهد آن کالا می‌تواند به صورت کاپوتاژ تا مقصد حمل شود.
  • کالای کاپوتاژ باید در زمانی که از طرف گمرک مبدا تعیین می‌شود، به گمرک مقصد برسد. مدت زمان را گمرک مبدا با توجه به وسیله نقلیه و مسافت و کیفیت مسیر و همچنین فصول مختلف سال، معین می نمایند.
  • اگر کالای کاپوتاژ در مدت زمان مشخص به مقصد نرسد، به تشخیص رئیس گمرک مشمول جریمه می شود.
  • اگر در طول مسیر، درگیر حادثه‌ای شوید و در طول مدت زمان مشخص، محموله نتواند به مقصد برسد، باید با ذکر علت و موجبات تاخیر از گمرک مبدا، درخواست تمدید زمان کنید. گمرک مبدا در صورتی که درخواست تمدید، قبل از پایان یافتن مدت زمان تعیین شده باشد و علل ذکر شده را موجه تشخیص دهد، می‌تواند مدت زمان را تمدید کند.

شرایط لازم جهت اخذ پلاک بین المللی ( کاپوتاژ ) خودرو

بـرای اخذ پلاک بین المللی یا همان کاپوتاژ شرایط لازمه را بایستی داشته باشید و در صورت نداشتن یکی از این شرایط امکان اخذ پلاک را ندارید و باید همه این موارد زیر را آماده کنید و بعد به اداره گمرک مراجعه کنید.

  • اصل گواهینامه: با توجه به خودرویی که قصد کاپوتاژ کردن آن را دارید بایستی گواهینامه همان خودرو را داشته باشید به طور مثال برای خودروهای سواری نیاز به گواهینامه پایه سه دارد .
  • عکس ۴*۳
  • اصل گواهینامه بین المللی: شاید برخی تصور می کنند که گرفتن گواهینامه بین المللی سختی های خود را دارد در صورتیکه حداقل یک گواهینامه را گرفته باشید با ارائه مدارک گواهینامه بین المللی خود را از کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی دریافت خواهید کرد.
  • پاسپورت: برای کاپوتاژ خودرو بایستی پاسپورت دارای اعتبار داشته باشید.
  • تکمیل فرم های مورد نیاز: فرم هایی که نیاز است را بایستی پر نمایید.
  • پرداخت هزینه

مدارک کاپوتاژ

مدارک کاپوتاژ

برای کاپوتاژ ماشین به کجا مراجعه کنیم؟

بــرای اخذ برگه کاپوتاژ ماشین می توانید با به همراه داشتن همه مدارک کاپوتاژ به ادارات گمرک رفته و اقدام به گرفتن برگه کاپوتاژ ماشین کنید، در هر شهرستانی که هستید باید به اداره گمرک همان ناحیه مراجعه نمایید.

برای یافتن آدرس اداره گمرک ناحیه خود به راحتی می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت آدرس اداره گمرک ناحیه خود را پیدا بکنید .

نکاتی درباره کاپوتاژ خودرو

بیش ترین درخواست کاپوتاژ ماشین برای کشور ترکیه و آذربایجان و ارمنستان است و خودروهای باری و سنگین درخواست کاپوتاژ خودرو را می دهند.

بهتر است برای نصب پلاک از بست های پلاستیکی استفاده نمایید و از پرچ استفاده نکنید چرا که بعد از یک ماه قرار است پلاک خودرو را دربیاورید و مادام از آن استفاده نخواهید کرد. بعد از پایان سفر بهتر است پلاک خود را باطل نکنید بعد از گذشت یک سال باید تمدید کنید و در صورت عدم تمدید مشمول جریمه خواهید شد.

دمپایی زنانه

۵ بازديد

دمپایی زنانه

پخش‌کننده صوت

چه خصوصیاتی باید در یک دمپایی زنانه مناسب وجود داشته باشد؟

  • وزن سبک
  • مرغوبیت
  • اندازه مناسب
  • زیره نرم و راحت
  • کف با ضخامت مناسب
  • قابلیت شستشو
  • ظاهر زیبا
  • قیمت مناسب
  • کیفیت و متریال عالی

انواع دمپایی‌های زنانه

دمپایی زنانه لاانگشتی

دمپایی زنانه لاانگشتی یک نوع دمپایی است که برای زنان طراحی شده است. این دمپایی ها دارای بخشی برای هر یک از انگشتان پا هستند که به آنها کمک می کند در صورت نیاز دسترسی به انگشت ها را داشته باشند. همچنین، این نوع دمپایی ها معمولاً از مواد نرم و راحت ساخته شده اند که برای استفاده در داخل منزل یا محیط های داخلی مناسبند. آنها معمولاً با یک طراحی شیک و زیبا همراه هستند و می توانند به عنوان یک پوشاک خانگی استفاده شوند.

<yoastmark class=

دمپایی خز دار

دمپایی زنانه خزدار، یک نوع دمپایی است که برای استفاده در فصل سرما و به ویژه در منازل با کف پارکت یا سطح لیز استفاده می شود. این نوع دمپایی ها از موادی مانند خز، چوب یا پشم تشکیل شده اند و دارای سطح برش خراشی هستند که به جلوگیری از لغزندگی کمک می کند. این دمپایی ها برای گرم نگه داشتن پایان زمانی که در داخل منزل حرکت می کنید مفید هستند و به عنوان یک پاپوش اندازی راحت و زیبا شناخته می شوند.

دمپایی حوله ای

دمپایی حوله‌ای زنانه، به عنوان یک پوشاک سبک با وزنی سبک شناخته می‌شود و بیشتر در کنار سرویس خواب استفاده می‌شود. این دمپایی‌ها می‌توانند هم در زمان خواب و هم در زمان بیداری مورد استفاده قرار بگیرند. شما خانم‌های گرامی می‌توانید با توجه به سلیقه شخصیتان، یک نمونه از مدل‌های متنوع دمپایی حوله‌ای زنانه را انتخاب و خریداری کنید که با رنگ و تناسب با اتاق خواب و محصولات خواب شما هماهنگ باشد.

مجلسی

دمپایی زنانه مجلسی بینی شیکترین انواع دمپایی زنانه می‌باشد. این دمپایی‌ها در طرح‌های مختلفی شامل پاشنه دار، لژدار، تخت، جلو باز، جلو بسته، لاانگشتی و با تزئینات متنوعی همچون نگین، مروارید، پاپیون، گل، طور و … طراحی و تولید می‌شود. ضمناً در رنگ‌بندی‌های گوناگون نیز موجود هستند. بیشترین استفاده از این دمپایی‌های مجلسی زنانه در مجالس خاص، مهمانی‌های دوستانه و رسمی صورت می‌گیرد. همچنین برخی از این دمپایی‌ها از موادی مانند چرم طبیعی یا چرم مصنوعی تهیه می‌شوند.

دمپایی زنانه چرمی

به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های دمپایی زنانه، دمپایی‌های چرمی و جذاب برای خانم‌ها توصیه می‌شود. این دمپایی‌ها از چرم باکیفیت ساخته شده‌اند که طول عمر آنها را بالا می‌برد و همچنین اجازه می‌دهد تا پا در داخل آن عرق نکند و بدبو نشود.

طرح‌های چرمی بیشتر برای استفاده در مکان‌های رسمی، مهمانی‌ها و مجالس خاص طراحی شده‌اند و مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرند. بسیاری از بانوان این دمپایی‌ها را به عنوان یک دمپایی مجلسی و شیک استفاده می‌کنند. با تنوع زیادی در طرح و رنگ‌بندی، بانوان می‌توانند به راحتی دمپایی‌های چرمی خود را با لباس و پوشش خود هماهنگ کنند و در مکان‌های مختلف استفاده کنند.

فروشگاه کفش پای آرا

<yoastmark class=

تفاوت‌های بین صندل و دمپایی زنانه عبارتند از:

ظاهر و طرح

صندل‌ها طراحی‌ها و ظاهری متنوع و متناسب با فصل‌های مختلف دارند، معمولاً با بند یا رویه بر روی پا قرار می‌گیرند و در برخی مدل‌ها بند یا رویه‌ها مزین به گل‌ها، دسته‌ها یا جزییات دیگر هستند. از طرف دیگر، دمپایی‌ها عموماً طراحی ساده‌تری دارند و بیشتر به صورت پا سر بر سر قرار می‌گیرند.

کاربرد

صندل‌ها عموماً در روزمره و محافل غیررسمی استفاده می‌شوند و می‌توانند با لباس‌های مختلفی ترکیب شوند. از طرف دیگر دمپایی‌ها بیشتر برای استفاده در داخل خانه، استراحت و تعطیلات استفاده می‌شود و برای لباس‌های خانگی مناسب هستند.

راحتی

صندل‌ها در برخی مدل‌ها بر خلاف دمپایی‌ها توانایی پوشیدن در طولانی‌مدت را دارند و به دلیل برخورداری از بند یا رویه محکم، بیشتر راحتی پا را می‌دهند. دمپایی‌ها معمولاً برای استراحت و راحتی بیشتر پا به دلیل عدم وجود بند یا رویه قابل تنظیم طراحی شده‌اند.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

انواع کم باکس

۷ بازديد

کم باکس چیست؟

کم باکس یک جعبه پلاستیکی ایده‌آل برای نصب اتصالات دوربین و آداپتور است. ابعاد این جعبه 15*15 سانتی‌متر با عمق 6 سانتی‌متر است که برای هر نوع آداپتوری مناسب است. هدف اصلی از استفاده از جعبه، ایزوله کردن دوربین از محیط نصب است تا نویزهای محیطی کاهش یابد و عمر دوربین افزایش یابد.

همچنین، با نصب دوربین در جعبه، از آسیب دیدن دوربین به دلیل صاعقه نیز جلوگیری می‌شود. روش مناسب برای نصب دوربین این است که از پشت یا از پهلوی جعبه به دوربین متصل شود. سیم‌ها و اتصالات دوربین از مرکز جعبه به درون هدایت می‌شوند تا هیچ سیمی در معرض خطر قرار نگیرد.

جعبه دوربین که به دوربین متصل شده است، از محل نصب جدا شده است و پایه فلزی دوربین مستقیماً با قطعات فلزی محل نصب تماس ندارد. این موضوع باعث بی‌صدا شدن تصویر و جلوگیری از آسیب دیدگی دوربین به دلیل صاعقه می‌شود.

این جعبه دارای مقاومت بالا بوده و در برابر نور خورشید مقاوم است. ضخامت محصول در محل نصب پیچ‌های دوربین 5 میلی‌متر بوده و در پشت آن 10 میلی‌متر است. برای نصب این جعبه، 7 پیچ لازم است. علاوه بر این، یک تکه کاغذ همراه با جعبه قرار دارد که مکان سوراخ‌های دیوار را نشان می‌دهد. جعبه ترکیبی در بسته‌بندی خود دارای حفاظت IP65 می‌باشد و می‌تواند در داخل یا خارج از محل نصب استفاده شود.

کمباکس دوربین مداربسته

کم باکس دوربین مدار بسته یا همان NVR (Network Video Recorder) دستگاهی است که برای ذخیره و مدیریت تصاویر ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌شود. این دستگاه قادر است تا تصاویر ویدئویی را در حافظه داخلی خود ذخیره کند و به صورت شبکه با سایر دستگاه‌ها مانند دوربین‌ها، مانیتورها و کامپیوترها ارتباط برقرار کند.

وظیفه اصلی یک کم باکس دوربین مدار بسته ضبط، نگهداری و مدیریت تصاویر ویدئویی است. این دستگاه به عنوان مرکز کنترلی برای سیستم مدار بسته عمل می‌کند و اجازه می‌دهد تا تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها را به صورت زنده یا پخش شده مشاهده و بررسی کنید.

علاوه بر ضبط و مدیریت تصاویر، برخی از کم باکس‌های دوربین مدار بسته قابلیت‌های دیگری نیز دارند مانند:

  • ذخیره سازی ویدئو در حافظه خارجی مانند هارد دیسک (HDD) یا کارت حافظه SD.
  • ارائه امکانات شبکه مانند پشتیبانی از پروتکل‌های Ethernet و Wi-Fi برای اتصال به شبکه.
  • پشتیبانی از قابلیت‌های پیشرفته‌تر مانند تشخیص حرکت، ضبط زمان‌بندی شده، تشخیص چهره و غیره.
  • امکان مشاهده تصاویر از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص.

کم باکس لولایی

انواع کم باکس ها

  • کم باکس معمولی
  • کم باکس لولایی

دو نوع اصلی باکس دوربین مداربسته در بازار وجود دارند، کم باکس معمولی و کمباکس دوربین لولایی (Com Box Pro).

در کم باکس معمولی، درب و بدنه جداگانه قرار دارند. برای نصب، نصاب باید ابتدا دوربین را روی دیوار نصب کند، سپس کابل و آداپتور را وصل کند و در پایان باکس را بسته و دوربین را روی آن قرار دهد.

اما در کمباکس دوربین لولایی، درب ها به بدنه به شکل لولا متصل می‌شوند. این طراحی به منظور تسهیل در تنظیمات لنز دوربین در حین سرویس استفاده می‌شود.

علاوه بر این، Combax به دو نسخه پلاستیکی و فلزی با توجه به جنس و محتوا موجود تقسیم می‌شود.

کم باکس پلاستیکی از PVC پلاستیک با کیفیت ساخته شده و معمولاً در بازار عرضه می‌شود.

اما کم باکس فلزی را توصیه نمی‌کنیم زیرا ممکن است باعث ایجاد نویز در سیستم مداربسته شود. هرچند بدنه فلزی ممکن است به شما این احساس را بدهد که بسیار مقاوم است، اما کمباکس PVC همچنان بسیار مقاوم بوده و هیچ صدای ناخواسته‌ای ایجاد نمی‌کند.

ویژگی های کم باکس

قبل از خرید جعبه دوربین، باید با تمام ویژگی های کمباکس آشنا شوید. این دستگاه دارای ویژگی های زیادی است که عبارتند از:

  •  قابلیت جلوگیری و حذف صدای محیط در سیستم دوربین مداربسته.
  • قابلیت جداسازی و نصب آسان دوربین مداربسته در مکان مورد نظر.
  •  داشتن ویژگی ضد حریق و مقاوم در برابر حرارت.
  •  عملکرد ضدآب که از اختلالات ناشی از فشار آب جلوگیری می کند.
  •  مقاومت بالا در برابر آسیب های فیزیکی.
  •  قابلیت کنترل کابل دوربین مداربسته.
  • توانایی تناسب با سیستم های مختلف به واسطه متناسب بودن در اندازه های مختلف و پشتیبانی از اینچ های متنوع.

کم باکس

مشخصات بدنه کم باکس

جعبه دوربین از دو بخش، یعنی درب و بدنه (پایه) تشکیل شده است. همه لوازم جانبی روی بدنه قرار می‌گیرند و در نهایت درب بر روی بدنه نصب می‌شود تا وسایل درون جعبه پنهان شوند. در نهایت، نصاب دوربین مداربسته دوربین را به درب جعبه می‌پیچد.

قاب دوربین از مواد پلاستیک فشرده (PVC) ساخته شده است که مقاومت این ابزار کاربردی را افزایش می‌دهد. کابل‌ها از طریق کانال‌های یکپارچه در کنار یا پشت دوربین به هم متصل می‌شوند و سیم‌های دوربین نیز از این فضاها وارد پایه دوربین می‌شوند.

نطم دادن به لوازم دوربین مدار بسته با کم باکس

می‌توان کابل‌ها را از طریق کانال‌های موجود در پشت یا کنار جعبه وارد جعبه کرد و آنها را به کابل‌ها و کانکتورهای دوربین متصل کرد. کابل‌ها و اتصالات دوربین به صورت مرکزی در داخل کمباکس قرار دارند و با هم تنگ در آمده‌اند، بنابراین نیازی به نگرانی از قطع شدن کابل‌ها یا آسیب دیدن آنها به دلیل باران وجود ندارد. با قرار دادن دوربین در کمباکس مخصوص دوربین، آن از محل نصب جدا می‌شود و پایه فلزی دوربین مستقیماً با اجزای فلزی قسمت نصب تماس نمی‌گیرد، که این امر باعث بی‌صدا شدن تصویر و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن دوربین می‌شود.

کیفیت و جنس کم باکس

کمباکس، یک محصول با استحکام بالاست و در برابر تأثیرات آفتاب مقاوم می‌باشد. ضخامت این محصول در نقاط نصب پیچ‌های دوربین ۵ میلی‌متر و در پشت آن ۱۰ میلی‌متر است. برای نصب، شما نیاز به هفت عدد پیچ دارید. علاوه بر این، 

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.