لوازم یدکی تویوتا کمری

۱۳ بازديد

لوازم یدکی تویوتا کمری همانند هر وسیله دیگری ممکن است به دلایل مختلفی اعم از خرابی،  تصادف، ضربه و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی گردد و قطعات آن نیاز به تعویض داشته باشند.  می دانیم که لوازم یدکی به قطعات و لوازمی می گویند که در زمان خرابی قطعات اصلی خودرو کمری جایگزین آن‌ ها می‌ شوند تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

لوازم یدکی کمری باید متناسب با مدل خودروتان باشد، همچنین تولید شده توسط کارخانه تویوتا و یا زیر مجموعه‌ های آن باشند؛ چرا که با توجه به اهمیت لوازم یدکی، بسیاری از مجموعه‌ ها، لوازم یدکی جعلی و تقلبی تولید می‌ نمایند که معمولا استفاده از این لوازم‌ یدکی‌ ها نه‌ تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نخواهد شد بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تأثیر مخربی خواهد گذاشت و در نتیجه متحمل هزینه های بالایی خواهید شد.

لوازم یدکی باید توسط تعمیرکار حرفه ای تعویض گردد. چرا که حتی اگر قطعه سالم و اصلی باشد، اما با نصب اشتباه، باعث خرابی قطعه و قطعات دیگر تویوتا کمری خواهید شد.

 

لوازم یدکی کمری  مناسب برای مدل های :

مهم نیست که خودرو تویوتا کمری شما در چه سالی تولید شده باشد. فروشگاه تویوتا یدکی، قطعات اورجینال خودرو تویوتا کمری را برای تمام مدل های تولید شده در سال های 2005، 2006، 2007، 2008، 2009، 2010، 2011، 2012 و 2013 را برای ارائه به شما عزیزان فراهم نموده است.

لوازم یدکی تویوتا کمری شامل:

قطعات مصرفی ( لنت . شمع . فیلتر و …)

قطعات بدنه ( سپر . شلگیر . چراغ و …)

قطعات موتوری ( رادیاتور . سیلندر . پیستون و …)

قطعات جلوبندی ( طبق . سیبک . موجگیر و …)

قطعات گیربکس ( پلوس . صفحه . دنده و …)

قطعات برقی ( لامپ .  کوئل . وایر و …)

جهت بازدید از سایت لوازم یدکی تویوتا کلیک کنید.

ساخت مخزن گالوانیزه

۱۱ بازديد

نقشه مخزن گالوانیزه طراحی شده توسط مهندسین طراح به عوامل خط تولید ارجاع داده می شود تا بسته به شکل مخزن ورق های گالوانیزه توسط دستگاه گیوتین برش داده شوند. سپس در صورتی که ساخت مخزن گالوانیزه استوانه ای یا گرد باشد ورق های گالوانیزه توسط دستگاه نورد می شوند و به قسمت جوشکاری انتقال می یابند. همانطور که می دانید جوشکاری فعالیتی فنی است و کیفیت آن به تبحر فرد جوشکار بستگی دارد. در ساخت مخزن از جوش برق ( Inverter welding machine ) استفاده می شود. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که تبحر و میزان مهارت تکنسین جوشکار حتما توسط سرپرست پروژه یا کارگاه احراز شود تا از کیفیت جوشکاری ها اطمینان خاطر حاصل شود. در ساخت مخزن استوانه ای چه در مدل خوابیده و چه در مدل ایستاده استفاده از عدسی های توریسفریکال بسیار بهتر است زیرا این نوع عدسی ها تحمل فشار بالاتری نسبت به عدسی های معمولی در ضخامت برابر دارند. همین طور دارای عمر بسیار طولانی تری نیز می باشند و این امر به دلیل کاهش برآیند تنش ها و کرنش های وارده به مخزن در این شکل هندسی می باشد. تمامی مخازن ساخت گروه صنعتی سازه مخزن با عدسی توریسفریکال ساخته می شوند و پرس این عدسی ها با دستگاه های پیشرفته پرس هیدرولیکی ( DEP 300 TONE ) اروپایی انجام می شوند. انتخاب ضخامت الکترود متناسب با ضخامت ورق گالوانیزه و همچنین آمپر مناسب برای جوشکاری یکی دیگر از نکات پر اهمیت در انجام جوشکاری مخازن می باشد. زیرا در صورت استفاده از فیلر ها یا الکترود های بیش از اندازه ضخیم و جوشکاری با آمپر بالا ممکن است ورق گالوانیزه در نقاط جوش از بین رفته و ضعیف شود که همین امر موجب کاهش عمر این مخازن خواهد شد .

 

ساخت-مخزن-گالوانیزه

دستگاه های پیشرفته گروه صنعتی سازه مخزن – پرسی عدسی ،لبه زن ، گیوتین ، نورد

ورق مخزن گالوانیزه

ورق گالوانیزه در واقع همان ورق فولاد ی می باشد که لایه ای از روی بر روی آن کشیده شده است. لایه ی روی کشیده شده بر روی ورق فولادی باعث منفی تر شدن فولاد گردیده و در اصطلاح آن را ضدزنگ می کند. روکش رویی که بر روی فولاد کشیده می شود ضخیم است و چسبندگی بالایی به المان های فولادی دارد. ورق های گالوانیزه به روش آبکاری داغ تولید می شوند و به همین دلیل بسیار بادوام می باشند. ورق گالوانیزه به دلیل روند تولید ساده ایی که دارد دارای قیمت پایینی می باشد و در مقایسه با سایر پوشش های محافظ مانند رنگ بویژه برای استفاده طولانی مدت هزینه به مراتب کمتری دارد و بسیار به صرفه تر است. پوشش روی در مناطق و محیط های کشاورزی و دریایی نسبتا مقاوم است سرعت هجوم به فلز روی در اغلب اتمسفر ها و محیط های آبی مختلف حدود یک بیست و چهارم فولاد است به طوری که فلز روی به ضخامت ( ۰.۰۳ میلی متر ) در محیط های روستایی و کشاورزی عمری در حدود ۱۵ سال یا بیشتر را دارد. وجه تمایز در کیفیت ورق های گالوانیزه کوتینگ یا درصد پوشش یا ضخامت گالوانیزه روی ورق است. کوتینگ ورق های تولیدی در داخل کشور در حدود ۱۵۰ – ۲۵۰ می باشد که این عدد در مورد محصولات وارداتی بین ۲۵۰ – ۳۵۰ است. اما این عدد نشانگر چیست ؟ مثلا ورق گالوانیزه با کوتینگ ۱۰۰ به این معنا است که در هر متر مربع از این ورق مقدار ۱۰۰ گرم روی وجود دارد. بدیهی است که هر چه این مقدار بیشتر باشد ورق از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دارای عمر بالاتری می باشد و البته برای تهیه آن هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت شود.

 

ورق-گالوانیزه

ورق مخزن گالوانیزه سازه مخزن

نصب مخزن گالوانیزه در محل

گروه صنعتی سازه مخزن در جهت جلب رضایت هموطنان عزیزمان امکان ساخت مخزن گالوانیزه در محل نصب مخزن را نیز برای آن دسته از خریداران که محدودیت فضا دارند و امکان انتقال مخزن به محل نصب برایشان فراهم نیست را ایجاد نموده تا آسایش خیال را برای مشتریان خود به ارمغان آورد تا خریداران دغدغه ای برای جابجایی مخزن و احتمال ایجاد آسیب به دیوار ها و راهروها مخصوصا در منازل مسکونی و برج ها نداشته باشند .

کنترل کیفیت مخزن گالوانیزه

پس از پایان مراحل جوشکاری و ساخت کامل مخزن نوبت به انجام تست های مختلف و کنترل کیفیت مخزن گالوانیزه می رسد.
اولین گام در انجام ( QC (QUALITY CONTROL کنترل چشمی می باشد در این مرحله کارشناس مربوطه باید تمامی جوانب مخزن را چک نماید و تا هیچ گونه غر شدگی و یا تو رفتگی در مخزن وجود نداشته باشد سپس جوش ها به صورت چشمی بررسی شوند تا از میزان ضخامت جوش و کیفیت آن اطمینان حاصل شود.
مرحله بعد انجام چند نمونه از تست های غیر مخرب می باشد تا مطمئن شویم هیچگونه نشت و درزی در مخزن مخصوصا در نقاط جوش نداریم.

تست مایع نافذ PT

ابتدا محل انجام تست که در مخزن گالوانیزه همان محل جوشکاری است را تمیز نموده و مایع نافذ را که می تواند مواد رنگی قابل مشاهده یا مواد فلورسنت (قابل مشاهده زیر نور فرابنفش ) باشد را روی آن می ریزیم. سپس مایع نافذ را توسط آب یا حلال های صنعتی از محل تست برمی داریم. در پایان ماده ظاهر کننده ( DEVELOPER ) را بر روی سطح اسپری می کنیم با این کار اگر خلل و شکافی هر چند میکروسکوپیک در سطح جوش وجود داشته باشد که مایع نافذ در آن به دام افتاه باشد ظاهر می شود و سطح کیفی جوش مشخص می شود.

 

مخزن گالوانیزه-سازه مخزن

تست آلتراسونیک UT

تست آلتراسونیک یا آزمون فراصوت یکی از پر کابردترین تست های غیر مخرب قطعات فلزی مخصوصا در نقاط جوش و یا ریخته گری می باشد. این تست در تمامی صنایع بزرگ و برای بازرسی قطعات صنعتی و سازه ها کاربرد دارد و به کمک آن می توان بسیاری از عیوب که شامل ترک ها، عیوب انقباضی، حفره ها، خلل و فرج ها، پوسته شدگی ها و ترکیدگی ها می باشد را آشکار نمود و به رفع آن ها اقدام کرد. در این تست امواج فراصوت که با دامنه بین ۵ تا ۲۵ مگا هرتز هستند توسط یک مولد صوتی به روی سازه مورد آزمایش هدایت می شوند سپس این امواج پس از برخورد به ناپیوستگی ها و عیوب سطحی و زیر سطحی بازتاب می شوند و دستگاه این بازتاب را دریافت می کند و با تبدیل آن به سیگنال های الکتریکی آن را بر روی صفحه نمایش بصورت یک سیگنال ظاهر می کند. اپراتور یا کارشناس مربوطه با تحلیل این سیگنال می تواند به اطلاعات بسیار کاملی از محل، عمق و ابعاد عیب دست پیدا کند. این آزمون بسیار کامل بوده و برای دامنه ی وسیعی از صنایع از جمله صنعت ساخت انواع مخازن به خصوص مخزن گالوانیزه کاربرد دارد.
البته کار با این دستگاه و انجام این تست نیازمند تخصص و علم بالایی چه در انجام تست و چه در تحلیل آن دارد و به همین دلیل تعداد معدودی از سازندگان مخزن گالوانیزه و فلزی این تست را بر روی محصولات تولیدی خود انجام می دهند. گروه صنعتی سازه مخزن مفتخر است که یکی از اولین تولید کنندگان مخازن گالوانیزه و استیل در کشورمان می باشد که تمامی محصولات تولیدی خود را مورد انواع آزمون های غیر مخرب از جمله تست آلتروسونیک قرار می دهد تا از کیفیت مخازن تولیدی اطمینان حاصل نماید.

 

مخزن استیل

۱۴ بازديد

مخزن استیل در واقع به گروهی از مخازن نگهداری فلزی گفته می شود که با انواع ورق های استنلس استیل ساخته می شوند البته استیل در معنای لغوی به معنی فولاد است ولی در صنعت ( steel tank ) یا مخزن استیل یا تانک استیل مخازنی هستند که در تولید آن ها از ورق های استنلس استیل در گرید ها و ویژگی های مختلف استفاده می شوند . مخزنِ استیل از مهم ترین اجزای هر خط تولیدی ‌اعم از خط تولید صنایع بهداشتی و غذایی و تمام صنایع حساس بشمار می رود. مخازن استیل یا همان ( stainless steel tank ) بر خلاف آلیاژهای معمولی فولاد مانند ورق سیاه ( ST37 ، ST52 ) و گاالوانیزه مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و در اصطلاح عامیانه رویین هستند. این مشخصه باعث شده که مخزنِ استیل دامنه ی بسیار وسیعی از صنایع را پوشش دهد و تفاوتی با مخزن گالوانیزه و سایر مخازن صنعتی دیگر داشته باشد. مخزنِ استیل برای نگهداری، ذخیره، عمل آوری و پروسس انواع سیالات در صنایعی مانند: تولید مواد غذایی، محصولات لبنی، محصولات بر پایه تقطیر، داروسازی ها، صنایع نفتی و پتروشیمی، صنایع مرتبط با مواد اسیدی و دیگر صنایعی که شرایط دپو و نگهداری مواد در آن اهمیت داشته باشد کاربرد دارد. گروه صنعتی سازه مخزن با طراحی و تولید سالانه بیش از نیم میلیون لیتر از انواع مخازن استیل یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان مخزن استیل در کشور بوده که آماده ارائه خدماتی همچون مشاوره، طراحی، تولید و نصب مخزن استیل جهت نگهداری از انواع سیالات در ابعاد مختلف و با اشکال مختلف می باشد. هر مخزنِ استیلی بنا به شرایط طراحی و نوع سیالی که در آن نگهداری خواهد شد از یک گرید خاص از ورق های استنلس استیل ساخته می شود. تفاوت ورق های استیل در ویژگی و قیمت آن ها است. این تفاوت در ویژگی و قیمت نشأت گرفته از انواع موادی است که در ترکیب آلیاژی ورق استیل استفاده شده است.

مخزن استیل تک جداره

شایع ترین مدل مخزن استیل که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد مخزن های استیل تک جداره است ظرفیت این مخازن به گونه ای می باشد که با ظرفیت ۵۰۰ لیتر تا ۱۵۰ متر مکعب قابل تولید و عرضه است و جنس ورقه های مخازن تک جداره نیز تفاوت چندانی با سایر مخازن نداشته و معمولاً از ورقه های ۳۰۴ و ۳۰۶ تولید می گردند از این قبیل مخازن برای نگهداری محصولات غذایی دارویی و مواد شیمیایی که ph خنثی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید اگر از مخازن استیل تک جداره برای نگهداری مواد شیمیایی استفاده می شود به هیچ عنوان نباید آن را در مقابل نور خورشید و گرمای محیط قرار داد. چنانچه تمایل به خرید مخازن استیل تک جداره دارید می توانید در ابعاد و اندازه‌های مختلف آن ها را سفارش داده و تحویل بگیرید.
 

مخزن استیل دو جداره

یکی دیگر از انواع مخزن استنلس استیل، مخزن‌استیل دو جداره است که در ظرفیت های گوناگون تولید می شود. در مخزن‌استیل دوجداره، برخلاف دیگر مخازن پلی اتیلنی که دو جداره بودن بدنه آنها به مقاومت مخزن ارتباط دارد، دوجداره یا سه جداره بودن بدنه ارتباطی با فشار کاری و مقاومت بدنه و … ندارد. بلکه جداره دوم، صرفا به قصد عملیاتی خاصی اضافه می شود. به عنوان مثال اغلب رآکتورهای استیل به صورت دوجداره ساخته می شوند. زیرا اول اینکه، رآکتور یک مخزن عادی است که بر روی آن یک الکتروموتور با شفت و پولی مربوطه نصب شده و وظیفه چرخش همزن را انجام می دهد. دوم اینکه همان طور که در مطالب بالا گفته شد هدف از جداره دوم مقاصد خاصی می باشد. در ساده ترین توضیح، جداره دوم عمل جلوگیری از پرت حرارتی را انجام می دهد. پس در مخزن استیل، استفاده از پشم شیشه، پشم سنگ و سایر عایق‌های حرارتی در بین جداره های اول و دوم، برای این هدف می باشد.

در مواقعی دیگر که نیاز به نصب کویل اسپیرال مسی یا استیل بین دوجداره باشد، جداره دوم ساخته می شود تا وظیفه افزایش یا کاهش دمای سیال اصلی درون مخزن را بر عهده گیرد. نوع دیگری از مخزن های استیل دوجداره هستند که با یک بوشن برای ورودی و یک بوشن برای برگشت آب داغ از دیگ آبگرم نصب می گردد. به این طریق سیال گرم کننده بین دوجداره جریان می یابد و سیال گرم شونده در جداره داخلی قرار خواهد داشت.

مخزن استیل سه جداره

حال که با مخزن های استیل تک جداره و دو جداره آشنا شدید لازم می دانیم که مطالب مفیدی درباره مخازن استیل سه جداره یا پروسس تانک در اختیارتان قرار دهیم. به جرئت می توان گفت که پیچیده ترین و منحصر به فردترین مخازن استیل مخزن های پروسس تانک یا مخزن استیل سه جداره است که از استلنس و استیل با آلیاژهای مختلف تولید می گردد.

مواد تشکیل دهنده :

برای ساخت مخزن استیل، از ورق استیل که متشکل از کربن، منگنز، فسفر، سولفور، سیلیسیوم، کروم و نیکل می باشد استفاده می شود. در کل استنلس استیل، یک آلیاژ آهنی است که در ترکیبات آن، الزاما ده درصد کروم  وجود دارد.

رده های زیادی از تقسیم بندی استیل ها بر اساس نرخ آلیاژ و درصد ترکیب های مختلف وجود دارد که از بین این آلیاژهای مختلف استیل، رده های ۳۰۴ و ۳۱۶ بیشترین مصرف را دارند و کاربرد آنها اغلب برای اهداف منابع ذخیره سیالات اسیدی، قلیایی ، آشامیدنی ها و … است.

 

شکل ظاهری :

مخازن استیل معمولا به شکل استوانه ی ایستاده ساخته می شوند و تولیدشان نسبت به مخازن دیگر بیشتر است. اما می توان شکل هندسی این مخازن را اینگونه نیز تقسیم بندی کرد: استوانه ای، مکعبی هرمی، کروی و مخروطی

کاپتاژ سواری در تبریز

۱۱ بازديد

کاپتاژ سواری در تبریز (Cabotage)، کابوتاژ و کران بری همه یک معنا دارند. زمانی که بخواهید کالا از گمرک یک کشور به گمرک دیگر در همان کشور انجام بدهید، نیاز به کاپوتاژ کالا خواهید داشت. این انتقال کالا می تواند به روش های مختلف دریایی، ریلی، هوایی و جاده ای باشد. کاپوتاژ خودرو، کاپوتاژ کالا، کاپوتاژ بسته های پستی و … مواردی هستند که تاجران، مسافران، رانندگان و مشاغل شهرهای حاشیه مرز با آن سرو کار دارند. یک سری قوانین کاپوتاژ یا مقررات کران‌ بری وجود دارد که بهتر است بدانید. هزینه های کران بری، حمل کالا به مناطق آزاد تجاری، شرایط پرداخت عوارض گمرک و سود بازرگانی، هزینه‌ های گمرکی در زمان ورود کالا و ورود مجدد آن متفاوت هست. با هتل سازی دریا تا پایان این مقاله همراه باشید تا کاپتاژ خودرو تا برخی قوانین و نکات را با هم مرور کنیم.

تعریف کاپتاژ سواری در تبریز شخصی

کاپتاژ سواری در تبریز به معنای گرفتن مجوز خروج از کشور برای ماشین شخصی‌تان خواهد بود و از اداره گمرک ایران صادر می‌گردد. مدت زمان اعتبار کاپوتاژ یک‌ساله بوده و چنانچه کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی‌مانده باشد، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

کاپوتاژ

کاپتاژ سواری در تبریز

قوانین کاپوتاژ خودرو

کاپوتاژ دارای قوانین و شرایط خاصی است که در زیر مشاهده می نمایید:

  • کالاهایی را می توان به صورت کاپوتاژ حمل نمود که صادر شدن آن ها از کشور مجوز داشته باشد.
  • اگر صادر شدن کالایی ممنوع یا کالاهای مجاز مشروط باشد، کاپوتاژ آن ها با تعهد از گمرک صورت می گیرد.
  • اگر اعتبار پروانه کاپوتاژ برای رسیدن به گمرک مقصدر تمام شده باشد و تا ۳ ماه بعد از انقضای آن صاحب کالا گواهینامه ورود به گمرک مقصد را تحویل ندهد؛ کاپوتاژ تحت عنوان به مقصد نرسیده خطاب می گیرد.
  • حال اگر کالای به مقصد نرسیده مجاز باشد، مجوز خروجی برای آن صادر می شود؛ ولی اگر کالای کران بری ممنوع باشد، قاچاق محسوب میشود.
  • تمامی کالا‌هایی را که مجوز صادر شدن دارند، می‌توان با قوانین مذکور با عنوان کاپوتاژ حمل نمود. اگر کالایی صدور آن ممنوع باشد تا زمانی که مجوزی از اداره کل گمرک داده شود مورد قبول کاپوتاژ نخواهد بود.
  • در واقع گمرک مواردی را می‌پذیرد که تشخیص دهد آن کالا می‌تواند به صورت کاپوتاژ تا مقصد حمل شود.
  • کالای کاپوتاژ باید در زمانی که از طرف گمرک مبدا تعیین می‌شود، به گمرک مقصد برسد. مدت زمان را گمرک مبدا با توجه به وسیله نقلیه و مسافت و کیفیت مسیر و همچنین فصول مختلف سال، معین می‌کند.
  • اگر کالای کاپوتاژ در مدت زمان مشخص به مقصد نرسد، به تشخیص رئیس گمرک مشمول جریمه می‌شود.
  • اگر در طول مسیر، درگیر حادثه‌ای شوید و در طول مدت زمان مشخص، محموله نتواند به مقصد برسد، باید با ذکر علت و موجبات تاخیر از گمرک مبدا، درخواست تمدید زمان کنید. گمرک مبدا در صورتی که درخواست تمدید، قبل از پایان یافتن مدت زمان تعیین شده‌ باشد و علل ذکر شده را موجه تشخیص دهد، می‌تواند مدت زمان را تمدید کند.

مدارک لازم برای کاپتاژ سواری در تبریز

مدارک مورد نیاز برای کاپتاژ سواری در تبریز به شرح زیر است:

  • کارت ماشین
  • بیمه نامه ایرانی
  • سند و فاکتور فروش خودرو؛ سند کارخانه
  • شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه؛ برگ سبز رنگ
  • به همراه بردن خود ماشین شخصی به نمایندگی
  • گواهینامه بین المللی قبلی؛ در صورت داشتن اعتبار
  • چهار عدد عکس سه در چهار برای گواهی نامه بین المللی
  • گذرنامه و کپی صفحه اول آن؛ دارای شش ماه تاریخ انقضاء
  • اصل گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز برای گواهینامه بین المللی رانندگی یک ساله و اعتبار حداقل سه سال برای دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی سه ساله

کاپوتاژ

کاپتاژ سواری در تبریز

کاپوتاژ کردن ماشین

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، کاپوتاژ هم به صورت هوایی، هم ریلی و هم جاده ای انجام می پذیرد. یعنی شما می‌توانید، کالاها را با ماشین نیز حمل کنید. فقط می‌بایست با ارائه مدارک الزامی به اداره گمرک، مجوزی تحت عنوان کاپتاژ خودرو شخصی دریافت نمایید.

در واقع کاپتاژ خودرو به این معناست که شما برای خروج از کشور با ماشین شخصی خود، باید از اداره گمرک ایران مجوز خروج از کشور بگیرید. مدت زمانی که این کاپوتاژ اعتبار دارد، یک ساله هست و اگر کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی ما‌نده باشد؛ باید آن را تمدید نمایید.

نکات مهم و و ضروری در حین استفاده از کاپوتاژ

در زمان استفاده از کاپوتاژ باید حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. اگر کاپوتاژتان اعتبار دارد و قصد فروش خودرو را دارید، حتماً باید نسبتاً به ابطال آن اقدام کنید.
  2. جهت ورود به محوطه گمرک باید برگه کاپوتاژ را به نگهبان درب ورودی نشان دهید و در زمان ورود به کشور یا خروج از آن روی برگه کاپوتاژه مهری زده شود.
  3. اگر قبلاً کاپوتاژ داشته باشید و قصد تمدید دارید، نیازی به پرداخت هزینه پلاک و برچسب IR نیست.
  4. اگر پرونده و مدارک تان کامل باشد، در کمتر از یک ساعت برگه خود را دریافت می کنید.
  5. کاپوتاژ به خودی خود باطل نمی شود و این کار را باید در اداره گمرک انجام دهید.
  6. توجه داشته باشید که برخی کشورها نسبت به ورود وسایل نقلیه از یک سالی قبل تر اجازه ورود نمی دهند و تعدادی دیگر نیز به بیمه‌نامه شخص ثالث شما توجه ویژه دارند.

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

۱۲ بازديد

New series metal laser machine model LF-E:

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E از نوین تاک تبریز دستگاهی با وزنی کم و ابعاد کوچک است که برای صنایع کوچک و جمع و جور استفاده می شود. اگر می خواهید با کمترین هزینه یک کار را شروع کنید و با یک قیمت اقتصادی دستگاه برش لیزر را راه اندازی کنید، این دستگاه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. متریالی که این مدل دستگاه می تواند برش دهد، متنوع است و از میان آنها می توان به مواردی چون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره اشاره کرد. فاکتوری که در این دستگاه ها مهم است، توان یا قدرت خروجی این دستگاه ها است. دقت داشته باشید که عدد توان بسته به کاربرد دستگاه است که در کدام صنعت کار می کند و چه متریالی را برش می دهد. در هر حالتی باید توان متناسب با آن صنعت آماده گردد. اما در خصوص این دستگاه اگر بخواهیم بگوییم، توان این ها بین 500، 1000 و 1500 وات است.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- تاج آلومینیومی سبک و مقاوم:

دستگاه های برش لیزری یک قسمتی به نام تاج دارند که وظیفه آن نگهداری و جهت‌ دادن به حرکت نازل لیزر می باشد. به این صورت که همواره به همراه لیزر حرکت می کند و از جمله ویژگی هایی که دارد می توان به مواردی چون استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان اشاره کرد. جنس تاج موجود در این مدل از دستگاه از آلمینیوم یکپارچه است که در واقع ترکیبی است از قالب‌ سازی استیل و Die-Casting. این جنس از آلمینیوم با این درجه در صنایع هوافضا کاربرد دارد و مزایای فوق العاده ای من جمله عملکرد مطمئن و تضمین پایداری این محصول در طی زمان را دارد.

2- ریموت بیسیم در دستان شما:

یکی از مسائلی که در حین کار با دستگاه های برش لیزری اهمیت پیدا می کند، داشتن دسترسی راحت به میز کار و امکان کار همزمان با دکمه های کنترلی دستگاه است تا بتوانیم با یک آزادی عمل حداکثری دستگاه را تنظیم کرده و با آن کار کنیم. ریموت های بی سیم دستگاه های سری نوین دقیقا برای حل چنین مشکلی روی دستگاه تعبیه شده اند که اپراتور بتواند در هر زاویه ای که نسبت به دستگاه ایستاده است، آن را در دستان خود کنترل کند.

ویژگی های دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

ویژگی های دستگاه

3- منبع لیزر از برندهای برتر:

همانطور که می دانید منبع یا سورس هر دستگاهی تقریبا مهم ترین بخش دستگاه است که به نوعی قلب تپنده دستگاه های برش لیزری به حساب می آید. انتخاب این بخش مهم از دستگاه در حقیقت یک مرحله سرنوشت ساز است که باید یک برند معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید تا بعدا به دردسر نیفتید! نوین تاک تبریز برای دستگاه های سری LF-E سه منبع از سه برند معتبر را فراهم کرده است که هر یک را که خواستید انتخاب کنید. البته کارشناسان ما در انتخاب درست و مناسب براساس نیاز شما کمک می کنند که برای کسب و کار شما پاسخ دهنده باشد. دقت کنید که برای این مدل از دستگاه های برش لیزر سورس‌های لیزر با توان 500، 1000 و 1500 وات در نظر گرفته شده است.

4- موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی:

یکی از مزیت های ویژه ای که دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E دارد، سروموتورهای ژاپنی برند Fuji است. دستگاه های برش لیزر با توجه به نوع کار سختی که انجام می دهند، نیازمند یک نیرو محرکه ویژه ای هستند که بتوانند از پس سختی کار برآیند. با وجود این سروموتورهای ژاپنی شما از این بابت هیچگونه نگرانی نخواهید داشت. به بیان دیگر شما به خاطر این مزیت ویژه می توانید به صورت تمام وقت و پی در پی از این نوع دستگاه کار بکشید و کارهای بیشتری را با خیال راحت به آن بسپارید.

5- کیفیت قطعات دستگاه:

برای چنین دستگاه هایی با هزینه قابل توجهی که شما برای آن ها می پردازید و کار مهم و ویژه ای که قرار است انجام دهند، این بسیار مهم است که پس از خرید از بابت کار مداوم با دستگاه در بلند مدت و کیفیت قطعات آن خیال تان راحت باشد. اساسا تفاوت یک دستگاه خوب با یک دستگاه بد در جزییات آن است. این مدل از دستگاه یکی از مزایایی که دارد این است که تمامی قطعات از برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب شده است. قطعات الکتریکی آن از برند Schnider می باشد و ریل های حرکتی آن نیز از برند تایوانی HiWin انتخاب شده است که به کارایی عالی و مقاوم مشهورند.

مشخصات فنی دستگاه

توان خروجی لیزر 1000W, 1500W, 500W
حداکثر شتاب 0.65G
حداکثر سرعت 80 متر در دقیقه
دقت بازنشانی 0.03 میلی‌متر
بازه‌ی دمای کاری 0 تا 45 درجه‌ی سانتی‌گراد
بازه‌ی رطوبت محیط 5 تا 95 درصد
نوع خنک کننده آب خنک
وزن کل 2500 کیلوگرم

علت تفاوت قیمت دستگاه های لیزر

اغلب اتفاق می افتد که دو دستگاه با قابلیت های همسان قیمت های متفاوتی دارند. اصلی ترین عامل این موضوع نوع قطعات به کار رفته در دستگاه و کیفیت آنهاست که از میان آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نوع و توان تیوب لیزر
  • برند و مدل مین برد
  • نوع و جنس ریل دستگاه
  • برند و توان چیلر
  • نوع و توان پاور دستگاه

اما در این میان مواردی هم هستند که شاید در بالا بردن کیفیت دستگاه نقش خاصی نداشته باشند اما قیمت را بالا می برند و احتمالا شما قیمت اضافی را برای هیچ می پردازید. آپشن هایی همچون جنس و قطر ورق بدنه ، نوع مکنده یا دمنده دستگاه، دارا بودن پلت چوبی جهت حمل ایمن و راحت و آپشن فوکوس اتوماتیک. اگر قصد دارید از دستگاه های برش لیزر فایبر نوین تاک تبریز استعلام قیمت بگیرید، بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره تلفن خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را در این جهت راهنمایی کنند:

 استعلام قیمت

فوکوس اتوماتیک

فوکوس اتوماتیک دو نوع است: یکی فقط در لحظه اولیه استارت دستگاه، فاصله هد را با قطعه کار تنظیم می کند. ولی در هنگام برش این قابلیت را ندارد و دومی هم در زمان استارت و هم در حین برش می تواند مداوم فاصله نقطه کانونی را با سطح کار تنظیم نماید. دقت داشته باشید که مورد اول گاهی اگر نباشد بهتر است. زیرا گاهی ممکن است همین مورد باعث شود که دستگاه به کلی از کار بیفتد. اما مورد بعدی برای برش فلزات می تواند مورد نیاز واقع شود و به همین دلیل تمام دستگاه های برش فلزات دارای سیستم فوکوس اتوماتیک هستند.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گاهی هم علت تفاوت قیمت ها به شرکت تامین کننده داخلی بر می گردد که خودش با چه قیمتی می تواند دستگاه ها را وارد کرده و بنابراین تا چه میزانی می تواند قیمت ها را برای مشتری مقرون به صرفه در نظر بگیرد. نوین تاک تبریز تنها دفتر فروش شرکت نوین تاک لیزر در محدوده شمالغرب کشور است که با سالها تجربه در واردات و فروش دستگاه های برش لیزری می تواتد این دستگاه ها را هم با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه برای صنعتگران ایرانی تامین کند و هم در بحث خدمات پس از فروش و تامین قطعات دستگاه ها در سطح بالایی مشتریان خود را ساپورت می کند.

نمونه کار دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

چند نمونه کار از دستگاه

کلام آخر

شما بعنوان صنعتگر حتما قدر ابزار خوب را می دانید و متوجه این موضوع هستید که راندمان کاری شما تا حدود بسیاری به توانمندی و قابلیت هایی بستگی دارد که ابزار شما می توانند فراهم کنند. و دقیقا این ابزار خوب است که می تواند به شما کمک کند که خروجی خوب و قوی تولید کنید. دستگاه های برش لیزری در حقیقت مهم ترین ابزاری هستند که در کارگاه‌ های ورق‌کاری فلزات مورد استفاده قرار می گیرند. تهیه‌ی یک لیزر برش فلزات حرفه‌ای، قابل اطمینان و همراه با خدمات پس از فروش، کم‌ترین چیزی است که هر صنعتگری می‌تواند توقع آن را داشته باشد. نوین تاک تبریز یکی از مرجع ترین و بزرگترین وارد کننده های دستگاه های برش لیزری در ایران است که می تواند بهترین دستگاه ها را با مقرون به صرفه ترین قیمت برای صنعتگران شمالغرب کشور آماده کند. اگر قصد خرید دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E را دارید، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید و یا با کارشناسان ما در نوین تاک تبریز تماس بگیرید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H

۱۰ بازديد

:New series metal laser machine model LF-H

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H از سری دستگاه های برش لیزری نوین تاک تبریز است که می تواند انواع متریال های سخت همچون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را برش دهد. توجه داشته باشید که مشخصه مهمی که در دستگاه های برش لیزر تعیین کننده قدرت برش دستگاه است، توان آن می باشد که در این مدل از دستگاه ها از 1 تا 8 کیلو وات (1000 وات، 2000 وات، 3000 وات، 4000 وات، 5000 وات، 6000 وات، 7000 وات و 8000 وات) موجود است.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- میزکار دقیق و مستحکم:

یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص کار با این دستگاه ها اهمیت دارد، طول عمر آنهاست که همانطور که می دانید، بدنه دستگاه در این مورد مهم ترین نقش را دارد. همینطور یک بدنه محکم و با کیفیت بر روی نحوه عملکرد دستگاه نیز تاثیر شگرفی می گذارد. بدنه دستگاه های LF-H توسط ماشین آلات مکانیزه و دقیق تولید شده اند. این مدل از دستگاه در کلیت دو نوع بدنه دارند: بدنه‌ی یکپارچه‌ی تمام ریخته‌گری شده با وزن ۵ تن و بدنه‌ی حاصل فرایند جوشکاری با وزن ۴ تن.

این نوع میزها مزایایی دارند که باعث می شود از هم کار را ساده تر کند و هم کیفیت محصول و ایمنی کار افزایش پیدا کند. یکی از این مزایا این است که این میزها می توانند شوک های وارده به دستگاه را با قدرت زیادی جذب کنند. رویه میز نیز بواسطه مواد مقاومی پوشیده شده است. مزیت دیگر این میز این است که نسبت به گرما حساسیت کمی دارند و این برای کار برش فلزات بسیار مفید است و باعث می شود به گونه ای صحیح کار برش را انجام دهد.

2- با قدرت نور برش دهید:

توجه داشته باشید که پرتو لیزر بواسطه همسو سازی فوتون‌ های نوری و تمرکز انرژی نهفته در آنها تشکیل می شود. به همین دلیل این پرتوها می توانند مواد بسیار سخت همچون آهن و انواع فلزات را برش دهند. اگر شما کارتان به گونه ای است که مواد بسیار سخت را باید برش بزنید، بایستی تنظیمات دستگاه را به گونه ای پیکربندی کنیم که به بالاترین میزان قدرت برش برسد و این کار باید به گونه ای انجام شود که متناسب با موادی که قرار است برش دهد پیکربندی شود.

ویژگی های دستگاه

3- کابین کنترل، تحت فرمان شما:

کابین کنترل مهم ترین بخش دستگاه برش لیزر فلزات است که به مرکز فرماندهی آنها معروف است. کابین مستقل از دستگاه به گونه ای تعبیه شده است که تمامی قطعات الکترونیک و منبع پرتوهای لیزر دستگاه را در درون خود جا می دهد. جای کابین دقیقا در کنار میز است و به گونه ای ساخته شده است که ذرات گرد و غبار به درون آن راهی پیدا نمی کند. این قابلیت به این خاطر مهم است که می تواند از قطعات الکترونیک در برابر ذرات گرد و غبار مراقبت کرده و به افزایش عمر این قطعات می انجامد.

توجه داشته باشید که دمای داخل کابین همواره در یک بازه ای تنظیم می شود که مناسب باشد و این کار از طریق تعبیه یک ترموستات خودکار در درون محفظه کابین انجام می گیرد. البته دمایی هم که در این بخش تنظیم می شود یک دمای مشخص است که سازنده با توجه به الزامات کار و مشخصه های قطعات الکترونیکی داخل این محفظه آن را تعیین می کند. یعنی بهترین شرایط را از نظر کاری برای واحدهای الکترونیک فراهم می آورد و باعث می شود که یک کارکرد پایدار و بهینه داشته باشند.

4- تاج سبک و مقاوم:

در ابتدا باید بگوییم که تاج یک عضو مهم دستگاه است که از دستگاه مراقبت و نگهداری می کند و به گونه ای به حرکت نازل لیزر جهت می دهد. چرا که همواره همراه با آن حرکت می کند. همچنین ذکر این مورد نیز خالی از لطف نیست که استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان از ویژگی های یک تاج خیلی خوب و با کیفیت است. توجه داشته باشید که تاج های دستگاه های سری LF-H از جنس آلمینیوم هستند که یکپارچه است و از طریق ترکیب قالب‌ سازی استیل و Die-Casting بدست آمده است. آلمینیوم با چنین درجه ای در صنایعی همچون هوافضا به کار می رود که باعث می شود عملکرد مطمئن و پایدار محصول را به مرور زمان به همراه آورد.

5- منبع لیزر از برند های برتر:

این قلب تپنده دستگاه های برش لیزر فایبر است که اهمیت آن در عملکرد دستگاه باعث شده که انتخاب نوع آن پیش از خرید دستگاه بسیار سرنوشت ساز است. دپارتمان لیزر نوین تاک، برای لیزرهای سری LF-H سه برند شناخته شده‌ ی تولیدکننده‌ ی لیزر را به عنوان تامین‌ کننده فراهم کرده است.

6- موتور های ژاپنی برای کاربر ایرانی:

سروموتورهای دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-H ژاپنی هستند و برند آنها Fuji است. این سروموتورها به قدری قدرتمند هستند که نیرو محرکه کافی را برای دستگاه تامین می کنند. به گونه ای که شما با وجود این موتور می توانید با خیال راحت کارهای زیادی را یکی پس از دیگری به دستگاه بسپارید و در کمترین زمان و بطور مداوم آنها را انجام دهد.

7- برند های دوست داشتنی:

ما در نوین تاک تبریز بهترین برندهای دنیا را برای قطعات دستگاه انتخاب می کنیم. بطور مثال برند قطعات الکتریکی Schnider می باشد. ریل های حرکتی آن نیز تایوانی و از برند HiWin است که همگان آن را به خوبی و کیفیت عالی می شناسند.

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PE

۹ بازديد

:New series metal laser cutting machine model LF-PE

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PE از نوین تاک تبریز فلزاتی همچون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را می تواند به خوبی برش دهد. فاکتور بسیار مهمی از دستگاه برش لیزری که قدرت دستگاه در برش را می تواند تعیین کند، توان خروجی آن است. به همین دلیل شما باید بدانید که کسب و کاری که دستگاه را می خواهید برای آن انتخاب کنید، توانی متناسب با جنس کاری داشته باشد که می خواهید با آن انجام دهید. این مدل از دستگاه ها در توان های 1 تا 8 کیلووات (1000 وات، 2000 وات، 3000 وات، 4000 وات، 5000 وات، 6000 وات، 7000 وات و 8000 وات) موجود هستند.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- برش در یک محیط امن:

قسمت فعال این مدل از دستگاه بواسطه یک محفظه مطمئن پوشانده شده است. این موضوع باعث شده که کاربر در حین کار ایمنی بسیاری داشته باشد و نه تنها اپراتاور را از این جهت حفاظت می کند، محیط اطراف را هم از برخورد پرتوهای لیزر و ذرات فلزات در امان نگاه می دارد. همچنین در کنار محفظه ذکر شده یک سری فیلترهای دود هم وجود دارد که هم ایمنی بیشتر اپراتور را به همراه می آورد و هم از محیط زیست در مقابل اشعه های خطرناک مراقبت می کند.

2- میزکار دقیق و مستحکم:

دقت کنید که فاکتوری از دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PE که تاثیر فوق العاده ای بر روی عملکرد صحیح و افزایش طول عمر آن می گذارد، بدنه دستگاه برش لیزر است. بدنه این مدل از دستگاه نیز مانند سایر مدل ها بواسطه ماشین آلات مکانیزه و دقیق ساخته شده است و به همین دلیل هم یک عملکرد بسیار پایدار و قابل قبو را برای شما به ارمغان می آورد. این بدنه همچنین وزن بسیار بالایی هم دارد و استحکام آن هم از همینجا ناشی می شود. این میزها به گونه ای هستند که با قدرت بالایی می توانند شوک های وارد شده به دستگاه را جذب کنند و رویه سطح بدنه دستگاه نیز با مواد با مقاومت بالا پوشانده شده است. یک موردی هم که در عملکرد دستگاه تاثیر می گذارد، حساسیت به گرماست که به میزانی که بالا باشد، روی دستگاه تاثیر منفی می گذارد. این جنس بدنه نیز به گونه ای ساخته شده است که حساسیت پایینی به گرما دارد.

خرید دستگاه برش لیزر فایبر

ویژگی های دستگاه

2- میزهای اتوماتیک برای سرعت بالاتر:

میز دستگاه برش لیزر مدل LF-PE متحرک است و قابلیت جالبی که دارد، قابلیت تعویض ورق را نیز دارا می باشد. نحوه کار نیز به گونه ایست که در مدت زمان 15 ثانیه می تواند ورق  را برش زده و بعدی را جایگزین کند! این امکانی که برای تعویض ورق ها در این مدل موجود است، سرعت راه‌اندازی و بهره‌برداری از دستگاه را نیز زیاد می کند. اگر کسب و کار شما به گونه ایست که سرعت کار در آن فاکتور مهمی است، این مدل بسیار مناسب است.

3- تاج سبک و مقاوم:

تاج در دستگاه برش لیزری عضوی است که همواره با نازل لیزر حرکت می کند و می تواند از آن نگهداری کند و حرکت آن را جهت دهی کند. از این رو ویژگی هایی همچون استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان برای تاج دستگاه برش لیزر ضروری هستند. تاج هایی که در این مدل از دستگاه تعبیه شده اند، از آلمینیوم یکپارچه ساخته شده اند که آن هم حاصل یک فرایند ترکیبی از قالب‌سازی استیل و Die-Casting می باشد. استفاده از آلومینیوم با درجه‌ی به کار رفته در صنایع هوافضا، عملکرد مطمئن و پایدار این محصول را در طی زمان تضمین می‌کند.

4- منبع لیزر از برند های برتر:

این قلب تپنده دستگاه برش لیزر است و این اعتقاد خیلی از صاحب نظران این کار است. همین مسئله هم باعث شده است که انتخاب نوع دستگاه مناسب به انتخاب سورس مناسب گره خورده است! ما در نوین تاک تبریز بهترین برندهای دنیا را برای این مورد تامین و در خدمت مشتریان قرار داده ایم. برای این مدل دستگاه، سورس های لیزر با توان 1000، 1500، 2000، 3000، 4000، 6000، 8000 و 12000 وات موجود است.

5- موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی:

دستگاه های ما دارای سروموتورهای ژاپنی برند Fuji هستند و به همین واسطه نیرو محرکه آنها عالی است. شما می توانید با خیال راحت کارهای بیشتری را به دستگاه بسپارید! چرا که می توانید با سروموتورهای ژاپنی دستگاه را به حرکت هر چه بیشتر وادار کنید.

6- برندهای دوست داشتنی:

یک محصول خوب و بد ظاهرا با هم شباهت دارند و فقط در یک چیز تفاوت دارند: جزییات! در ساخت دستگاه برش لیزر مدل LF-PE قطعاتی استفاده شده که همگی از برندهای معتبر دنیا هستند. قطعات الکتریکی دستگاه از برند Schnider و ریل‌های حرکتی آن نیز از برند تایوانی HiWin ساخته شده است که کیفیت بالای آن زبانزد خاص و عام است!

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-ST

۱۲ بازديد

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-ST دستگاهی است از نوین تاک تبریز که می تواند انواع فلزات همچون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را برش بزند. در دستگاه های برش لیزر فاکتوری که قدرت دستگاه را تعیین می کند، توان خروجی آن است که اگر شما به دنبال دستگاهی متناسب با کسب و کار خود می گردید، اولین چیزی که باید چک کنید، توان آن است. این مدل از دستگاه در توان های 1، 1.5، 2، 3 و 4 کیلووات (1000 وات، 1500 وات، 2000 وات، 3000 وات و 4000 وات) موجود هستند.

ویژگی های دستگاه

می دانیم که این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- گیره های اتوماتیک برای برش دقیق:

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-ST از این جهت درست مثل مدل LF-H است اما مزیتی به آن اضافه شده است و آن اضافه کردن ابزارهایی برای برش پروفیل و لوله‌های آهنی است. در واقع این مدل به گونه ایست که یک سری مدارات الکترونیک و سامانه‌ی پنوماتیک دارد و به همین خاطر قادر است که لوله و پروفیل را از هر دو طرف قفل کند. نکته اینجاست که این کار بصورت خودکار انجام می شود به گونه ای که مرکز کار در مرکز ابزار قرار می گیرد. دیگر نکته مثبت این مدل دستگاه ها این است که به خاطر قابلیت هایی که دارد، مانع از تابیده شدن لوله های کشیده می شود.

2- میزکار دقیق و مستحکم:

یکی از عضوهای بسیار مهم در دستگاه های برش فلزات بدنه آنهاست که می تواند در طول عمر این دستگاه ها و داشتن عملکرد خوب در آنها بسیار تاثیرگذار باشد. بدنه این مدل از دستگاه ها از آنجا که از ماشین‌آلات مکانیزه و دقیق ساخته شده است، دارای قدرت بسیار زیادی در جذب شوک های وارد شده دارند. سطح رویی بدنه دستگاه نیز با یک سری مواد مقاوم پوشانده شده است. همچنین یکی از مشکلات در روند کار برش فلزات، حسایت به گرماست که می تواند روند کار را متوقف کند! بدنه این دستگاه ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که نسبت به گرما حساسیت بسیار پایینی دارند و از همین رو چنین مشکلی را هم حل کرده اند و تاثیر شگرفی بر عملکرد صحیح برش خواهد گذاشت.

خرید دستگاه برش لیزر فایبر

ویژگی های دستگاه

3- تاج سبک و مقاوم:

تاج عضوی از دستگاه برش لیزر فلزات است که وظیفه اش این است که از نازل لیزر نگهداری کرده و به حرکت آن جهت دهد. نکته اینجاست که تاج همواره به همراه نازل حرکت می کند و چون همواره در حرکت است، ویژگی هایی همچون استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان جزو فاکتورهای ضروری برای آن است. اما تاج های این مدل از دستگاه به طور مشخص از جنس آلمینیوم یکپارچه ساخته شده است که از طریق یک فرآیند ترکیبی ساخته شده اند که از طریق ترکیب قالب‌سازی استیل و Die-Casting می باشد.

4- منبع لیزر از برند های برتر:

خیلی ها در این مورد اشتراک نظر دارند که منبع یا سورس دستگاه های برش لیزر قلب تپنده این دستگاه ها هستند و همین مسئله باعث می شود که تقریبا مهم ترین مرحله در انتخاب این نوع دستگاه ها، انتخاب سورس یا منبع آنها باشد. ما در نوین تاک لیزر برای دستگاه های برش فلزی مدل LF-ST سه برند خیلی معتبر و مطمئن را که تولید کننده لیزر هستند، فراهم کرده و خیال شما را از بابت انتخاب این مورد مهم راحت کرده است. برای این مدل از دستگاه، سورس های لیزر برای توان های 1000، 1500، 2000، 3000 و 4000 وات موجود می باشد.

5- موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی:

دستگاه های برش لیزر به خاطر اینکه از سروموتورهای ژاپنی برند Fuji برخوردارند، حرکت بسیار قدرتمند و برنده ای دارند و دقیقا به خاطر مجهز بودن به همین سروموتورهاست که نیرو محرکه عالی دارند. شما با خیال راحت می توانید کارهای هر چه بیشتری را به دستگاه لیزر بسپارید و از موتورهای ژاپنی‌ تان هر چه می خواهید، کار بکشید!

6- برندهای دوست داشتنی:

دستگاه های مختلف از برندهای متفاوت همگی کار برش فلزات را بصورت کلی انجام می دهند. اما تفاوت همیشه در جزییات است. فرق بین یک دستگاه خوب یا بد همیشه در جزییات آن دستگاه است که کیفیت آن به چه صورتی است. لیزرهای سری LF-ST تا حد ممکن، از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد در بخش‌های مختلف دستگاه استفاده کرده است. این دستگاه یک سری قطعات الکتریکی دارد که از برند Schnider ساخته شده است. همچنین ریل‌های حرکتی از برند تایوانی HiWin هستند که به کیفیتی عالی در بین مصرف‌کنندگان شهرت دارند.

گواهی نامه بین المللی

۷ بازديد

اگر قصد دارید در کشور دیگری رانندگی کنید، باید گواهینامه آن مکان را داشته باشید. کسانی که اهل سفرند، دست فرمان خوبی دارند و به کشورهایی با امکان اجاره خودرو و گشت‌زدن با آن سفر می کنند، بهتر است که به فکر دریافت گواهینامه بین المللی باشند.

درست است که این فرایند هزینه هایی دارد، اما می تواند لذت سفر را بیشتر نمایند. این را هم در نظر بگیرید که در بسیاری از مواقع، هزینه داشتن گواهینامه و رانندگی کردن در کشوری دیگر بسیار کمتر از هزینه حمل و نقل معمولی و بدون ماشین است. برخی از کشورهای نزدیک مانند ترکیه هم شرایطی دارند که داشتن خودرو و گواهینامه برای تردد در شهرهایشان جذاب و تا حد زیادی مقرون به صرفه می باشد.

بین‌المللی کردن گواهینامه رانندگی

سازمانی به نام سازمان جهانی اتومبیل رانی وجود دارد. این سازمان استانداردهایی مشخص کرده است و براساس آنها مدرک رسمی و گواهینامه بین المللی صادر می نمایند. حدود ۱۹۶ کشور عضو این سازمان هستند و خوشبختانه، ایران هم در میان کشورهای عضو قرار دارد.

با دریافت گواهینامه بین‌المللی از این سازمان در خود ایران، رانندگی کردن در تمام کشورهایی که عضو سازمان هستند، ممکن خواهد بود. مدرکی که در داخل کشور از سازمان مذکور دریافت می نمایید، میتوان به زبان های زیر ترجمه کرد:

  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • روسی
  • عربی
  • آلمانی
  • اسپانیایی
  • چینی

کسانی که در کشور خودشان گواهینامه نگرفته اند، امکان دریافت گواهینامه بین‌المللی هم نخواهند داشت. همین‌جا خیالتان را هم راحت کنیم که برای صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی نیازی نیست دوباره امتحان رانندگی بدهید.

 

گواهینامه بین المللی

گواهینامه بین المللی

اعتبار گواهینامه بین المللی و کشورهای پذیرنده آن را می‌شناسید؟

گواهینامه بین‌المللی رانندگی یک تا سه سال دارای اعتبار می باشد. همه چیز در این‌باره در گروی انتخاب شما است. اگر گواهینامه ای یک یا سه ساله گرفته اید، پس از اتمام دوره اعتبارش باید از ابتدا برای دریافت آن اقدام نمایید. یادتان باشد که خبری از تمدید گواهینامه رانندگی بین المللی و تجدید نخواهد بود.

هزینه دریافت گواهینامه یک ساله کمتر از سه ساله می باشد. البته یک یا سه ساله بودن گواهینامه فقط وابسته به انتخاب شما نیست؛ باید ببینید که کشور موردنظرتان کدام‌ مورد را می پذیرد. برخی از کشورها گواهینامه سه ساله را قبول نمی کنند.

انواع گواهینامه بین‌المللی رانندگی

آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی و دریافت و استفاده از گواهینامه هر کشوری بسیار ضروری است. قبل از سفر و اقدام برای دریافت گواهینامه حتما بدانید که با چه مقرراتی روبه‌رو می شوید. برای مثال، آمریکا، کانادا و استرالیا از کشورهایی محسوب می شود که گواهینامه سه ساله را نمی پذیرند. به‌طور کلی، تحقیقاتتان را درباره رانندگی و دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی تکمیل نمایید تا در سفر با اتفاقات غیرمنتظره روبه‌رو نشوید.

در تصویر زیر می‌توانید کشورهایی را ببینید که گواهینامه یک‌ساله را می‌پذیرند.

مدارک لازم برای صدور گواهینامه بین المللی چیست؟

برای صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی باید مدارک زیر را آماده کنید:

  • اگر قصد دارید گواهینامه ای با اعتبار یک ساله دریافت کنید، باید گواهینامه وطنی تان دست کم یک‌ماه اعتبار داشته باشد.
  • اگر قصد دارید گواهینامه ای با اعتبار سه ساله دریافت نمایید، باید گواهینامه وطنی تان حداقل سه سال اعتبار داشته باشد.
  • یک قطعه عکس سه در‌چهار (خانم‌ها باید در تصویر حجاب کامل داشته باشند).
  • اصل یا رونوشتی از صفحه نخست گذرنامه.
  • ارائه گواهینامه قبلی در صورت معتبربودن.
  • تکمیل فرم درخواست گواهینامه بین‌المللی.
  • پرداخت هزینه های لازم.

لوازم یدکی.مزدا

۱۱ بازديد

فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید. «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. با استفاده از بخش تماس با ما پذیرای هرگونه پیشنهاد، نظر، انتقاد از سوی کاربران عزیز هستیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فروشگاه مزدا می‌باشد.

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی

چرا فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد؟

فروشگاه مزدا اعتماد بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد

۱ضمانت اصالت کالا

۲سرعت در ارسال کالا

۳پشتیبانی متعهدانه

لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت مزدا را از ما بخواهید

سنسور اکسیژن

ترانس چراغ جلو

کمپرسور کولر

موتور کامل مزدا

سر سیلندر مزدا

سپر جلو مزدا

کامپیوتر گیربکس

چراغ جلو مزدا

لیست لوازم یدکی مزدا

  • لوازم یدکی فنی ۱
  • لوازم یدکی فنی ۲
  • لوازم یدکی ظاهری

لوازم یدکی (تجهیزات فنی) مزدا اعتماد

  • یونیت فن
  • فولی
  • فیوز و رله
  • قاب تسمه تایم
  • فولی پمپ هیدرولیک
  • فولی دینام
  • فولی واتر پمپ
  • فیلتر روغن
  • لاستیک پدال
  • لاستیک سوپاپ
  • لاستیک چاکدار
  • فیلتر هوا
  • قاب باطری
  • کاتالیزر
  • کارتل
  • کاسه نمد
  • چدنی اگزوز
  • رگلاژ کاپوت
  • کامپیوتر
  • گردگیر پلوس
  • گردگیر کمک
  • گردگیر جعبه فرمان
  • کاور زیر موتور
  • شلگیر جلو و عقب
  • کوئل
  • کمک جلو و عقب
  • مخزن گاز
  • گیربکس
  • گژ روغن
  • گل پخش کن
  • لنت جلو و عقب
  • محزن آب
  • لوله های آب